تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۸
کد مطلب : ۲۹۰۳۶۲

اکبری: این نمایندگان فقط امضاء می‌کند، خبری از مدارس ندارند / این صحبت‌ها شرم‌آور است

۵
۰
کبنا ؛ 
رئیس شورای شهر یاسوج گفت: ما کسانی را به مجلس می‌فرستیم اما آنان نمی‌دانند که مدارس با چه مشکلاتی مواجه هستند و کاری نمی‌کنند تا این مشکلات را حل نمایند.
به گزارش کبنا، (چهارشنبه ۱۷ آبان) شورای آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد به ریاست فرماندار این شهرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های عضو برگزار شد تا در این نشست هم همانند دیگر نشست‌های آموزش و پرورش موضوع بدهی‌های مدارس به دستگاه‌های خدمات رسان در دستور کار قرار بگیرد که رئیس شورای شهر یاسوج از این وضعیت انتقاد کند تا جایی که این دستگاه‌ها متوجه شوند که آموزش و پرورش با چه مشکلاتی مواجه است.
هدایت اکبری رئیس شورای شهر یاسوج در این شورا، با اشاره به مشکلات شهر یاسوج گفت: باعث تأسف است که هنوز چنین مشکلاتی برای آموزش و پرورش وجود دارد.
اکبری افزود: ما کسانی را به مجلس می‌فرستیم اما آنان نمی‌دانند که مدارس با چه مشکلاتی مواجه هستند و کاری نمی‌کنند تا این مشکلات را حل نمایند.
اکبری با اشاره به بدهکاری‌های مدارس به دستگاه‌های خدمات رسان گفت: همه می‌دانند چه حجم عظیمی از هزینه‌ها بر دوش آموزش و پرورش است و مراکز آموزشی هم توانایی پرداخت هزینه‌های آب و برق و گاز را ندارند.
 
اکبری با انتقاد شدید از دستگاه‌های خدمات رسان افزود: واقعاً جای تأسف است که ما در شورای آموزش و پرورش فقط در خصوص درخواست از شرکت‌های آب و برق و گاز برای قطع نکردن خدمات به مدارس صحبت می‌کنیم.
رئیس شورای شهر گفت: چطور آموزش و پرورش این همه خدمات رایگان به فرزندان همین مسئولین و کارکنان دستگاه‌های خدمات رسان ارائه می‌دهد حال هر روز همین مسئولین جلوی همان مدارس آماده قطع خدمات هستند! که به نظر من باید بابت آموزش از این‌ها هزینه گرفت!
اکبری خطاب به مسئولین آبفای شهری گفت: شما هنوز سیستم خود را در محل پیاده نکرده آید اما مردم را مجبور به خرید انشعاب آب و فاضلاب می‌کنید!
وی افزود: یکبار برای همیشه این موضوع را خاتمه دهید و اینقدر به سیستم آموزشی فشار وارد نکنید. چطور وقتی همین مشکلات با شهرداری بوجود می‌آید فوراً جلسه تشکیل و صورتجلسه تنظیم می‌کنید اما این دستگاه‌ها هر جلسه شورای آموزش و پرورش را به محلی برای مطرح شدن مشکل بدهی‌های مدارس تبدیل کرده‌اند.
اکبری ضمن تشکر از آقای یوسفی مدیر برق شهرستان بویراحمد که تمام تلاش خود را برای قطع ننمودن برق مدارس نموده است، گفت: فرض کنید آقای یوسفی در این پست نباشد، باید چه اتفاقی رخ دهد؟ باید برای فرزندانمان فکر اساسی کنیم.
http://boyerahmad.ir/wp-content/uploads/%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7%DB%B1%DB%B1%DB%B0%DB%B8_%DB%B0%DB%B9%DB%B3%DB%B5%DB%B5%DB%B9-800x600.jpg
وی افزود: باید جلسه ای با نمایندگان استان بگذاریم و این مشکل را حل کنیم چرا که آن‌ها می‌روند در مجلس می‌نشینند و صورتجلسه امضا می‌کنند و نمی‌دانند اینجا مدارس ما چه وضعیتی دارند.
http://boyerahmad.ir/wp-content/uploads/%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B7%DB%B1%DB%B1%DB%B0%DB%B8_%DB%B0%DB%B9%DB%B4%DB%B7%DB%B1%DB%B5-800x600.jpg
اکبری گفت: مایه تأسف است، استانی که ۲۵ تا ۳۰ درصد نفت کشور را تأمین می‌کند، مدارسش با چنین مشکلاتی مواجه هستند.
وی افزود: واقعاً شرم آور است همهٔ جلسات شورای آموزش و پرورش که باید در خصوص مسائل مهم آموزشی و پرورشی صحبت شود به محلی برای تصمیم گیری برای قطع نشدن آب و برق و گاز، تبدیل شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
توضیحات رئیس شورای شهر یاسوج درخصوص خبر “انتقاد از نماینده بویراحمد و دنا”
سید هدایت اکبری رئیس شورای شهر یاسوج در واکنش به انتشار اخباری در رسانه ها مبنی بر “انتقاد رئیس شورای شهر یاسوج از نماینده بویراحمد و دنا” این موضوع را رد کرد و توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.

به گزارش ....؛ وی در این خصوص بیان داشت: منظور اینجانب نماینده یا شخص خاصی نبوده و روی سخنم با تمام نمایندگان مجلس بود.

اکبری اضافه کرد: فرزندان همه ما در مدارس تحصیل می کنند و برای اینکه مشکلات این حوزه رفع گردد این موضوع را مطرح کردم که نمایندگان مجلس قوانینی وضع کنند که دستگاههای خدمات رسان، آب، برق و گاز مدارس را قطع نکنند.

رئیس شورای شهر یاسوج تاکید کرد: به هیچ عنوان نماینده ای خاصی مد نظرم نبوده و سخنانم بد منعکس شده است.
مردم
Iran, Islamic Republic of
یه کم کوتاه بیا جناب اکبری
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
خودت چکار کردی ......
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
هزار آفرین بر جناب مهندس اکبری شجاع و نترس. خدا پدرت رو رحمت کنه. گل گفتی
خورزوه
Iran, Islamic Republic of
ای کاش همه ما مثل اینه دو رو داشتیم بعضی ها هشت رو دارند ولی احساس می کنند کسی متوجه رفتارشون نیست
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1