تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۲۹۰۲۴۳

فرودگاه یاسوج با یک تصمیم ۷۰ کارگر را بیکار می‌کند/ فرودگاه ادعایش را اثبات کند / کذب است / ورشکستگی و زندان در انتظار تولیدکنندگان

۰
کبنا ؛مدیر امور باغبانی جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه ادعاهای فرودگاه یاسوج نسبت به مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه واهی است، گفت: فرودگاه یاسوج با لجبازی دنبال بیکاری ۷۰ کارگر و ورشکستگی ۱۰ تولید کننده است.
به گزارش کبنا از یاسوج، زواره آزادپور صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اسفندماه سال ۸۷ مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد و مدیر فرودگاه یاسوج تفاهم لازم برای ایجاد واحدهای تولیدی با مدیریت فارغ التحصیلان کشاورزی با اولویت بانوان در زمین‌های بدون استفاده فرودگاه انجام شد.
وی عنوان کرد: طبق این تفاهم نامه مقرر شد سازمان جهاد کشاورزی نسبت به تهیه نقشه، ارائه طرح و همچنین تامین زیرساخت‌های لازم شامل جدول گذاری، حفره چاه عمیق، منبع ذخیره آب و ...در کمترین زمان ممکن اقدام کند.
آزادپور با بیان اینکه به دستور مدیر وقت سازمان جهاد کشاورزی نقشه اجرایی با هدف اجرای طرح مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه یاسوج در ۳ فاز طراحی شد، ابراز کرد: فاز اول در ۵٫۶ هکتار با ۱۰ واحد گلخانه‌ای اجرایی شد.
مدیر امور باغبانی جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه از محل اعتبارات این سازمان ۱۳ میلیارد ریال برای تامین زیرساخت‌های مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه یاسوج هزینه شد، بیان کرد: در صورتی این اعتبار همان موقع در اختیار تولیدکنندگان قرار می‌گرفت می‌توانستند هر کدام بیش از یک هکتار زمین خریداری کنند.
آزادپور با بیان اینکه شرکت راه سبز ۱۲ سال تولید و یک سال نیز تهیه زیرساخت با فرودگاه قرارداد دارد، گفت: در حالی ۶ سال دیگر تا اتمام قرارداد وجود دارد فرودگاه مانع روند تولید شده و هر روز می‌خواهد این واحدهای گلخانه‌ای را جمع آوری کند.
وی عنوان کرد: طبق قرارداد مورخ ۱۸ اسفندماه ۸۹ به شماره ۴۵۰۰/۳۲/۲۸۰۰ با امضا محسن اسماعیلی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور در صورت ممانعت فرودگاه یاسوج از ادامه فعالیت واحدهای تولید کننده باید هزینه خسارت را پرداخت کند.
آزادپور با تاکید بر اینکه تمامی تعهدات تولیدکنندگان نسبت به فرودگاه اجرایی شده است، بیان کرد: متاسفانه برخورد پادگانی مسئولان فرودگاه یاسوج با کارگران مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه سبب کاهش تولید و ضرر و زیان این واحدها شده است.
وی ادعای واگذاری واحدهای گلخانه‌ای مجتمع فرودگاه یاسوج به شخص دوم را کذب دانست و افزود: فرودگاه یاسوج در صورت اثبات ادعاهای خود برابر با مدارک و مستندات لازم می‌توانند قرارداد را فسخ کند.
آزادپور تصریح کرد: مدیر فرودگاه یاسوج در تاریخ هفتم شهریورماه ۹۶ طی مکاتبه‌ای با شماره ۱۸۷۰ با استاندار وقت خواهان عقد قرارداد با قیمت جدید با واحدهای گلخانه‌ای شد که ید موی خادمی پی نوشت کرد" اشخاص به موجب قرارداد صاحب حق بوده و نمی توان آن را لغو کرد مگر اینکه زمان آن خاتمه یابد".
وی با بیان اینکه مسئولان در این شرایط تنها باید به فکر رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب باشند، خاطرنشان کرد: فرودگاه یاسوج به جای حمایت از تولیدکنندگان دنبال بدهکار شدن تولیدکنندگان مجتمع گلخانه‌ای این فرودگاه است.
آزادپور ابراز کرد: هر کدام از تولیدکنندگان مجتمع گلخانه‌ای فرودگاه یاسوج بین ۷۰۰ میلیون تا یک میلیارد تومان بدهی بانکی دارند که به دلیل کارشکنی‌های انجام شده توسط مسئولان فرودگاه در پرداخت اقساط مانده‌اند.
وی تاکید کرد: با جمع آوری واحدهای گلخانه‌ای مجتمع فرودگاه یاسوج ۷۰ کارگر بیکار و ۱۰ تولید کننده بدهکار و سر از زندان در می‌آورند.
نام شما

آدرس ايميل شما

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

شش ویژگی خاصِ مناظره اخیر ترامپ و بایدن

دومین و آخرین مناظره انتخاباتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن در مقایسه با مناظره پیشین،...
فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

فیلم| پشت پرده کتک خوردن دختر آبادانی فاش شد

همه زنان و مردانی که در این ویدئو دیده می‌شوند دیشب بازداشت شده‌اند.
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
1