تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۲۹۰۲۳۴

مسابقات فوتسال و والیبال دانشجویان دختر کشور در یاسوج / آتش نفت گچساران بر سر شهرداری بندرعباس / فراز بام دهدشت در مسابقات جنوب کشور

۰
کبنا ؛خبرهای ورزشی در کهگیلویه و بویراحمد/
دانشگاه یاسوج میزبان مسابقات فوتسال و والیبال دانشجویان دختر دانشگاههای منطقه ۷ کشور
مدیر تربیت بدنی دانشگاه یاسوج گفت: دانشگاه یاسوج میزبان مسابقات فوتسال و والیبال دانشجویان دختر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی منطقه ۷ کشور خواهد بود.
به نقل از روابط عمومی دانشگاه یاسوج، میزبانی مسابقات فوتسال و والیبال دانشجویان دختر دانشگاهها و موسسات آموزش عالی منطقه ۷ کشور در دانشگاه یاسوج انجام خواهد شد.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه یاسوج با اعلام این خبر گفت: مسابقات فوتسال خواهران از تاریخ بیست و دوم آبان به مدت چهار روز در سالن نشاط برگزار خواهد شد.
وی همچنین در خصوص برگزاری مسابقات والیبال دانشجویان منطقه ۷ افزود: این مسابقات نیز در آذرماه امسال و از تاریخ سیزده آذر به مدت چهار روز درسالن نشاط آغاز خواهد شد.
آرمان حیدری اظهار داشت: المپیاد درون دانشگاهی تربیت بدنی در دو بخش خواهران و برادران نیز برگزار گردید. این المپیاد در رشته های تیراندازی، دارت، طناب کشی، روپایی، ضربه پنالتی، طناب زنی، والیبال و فوتسال خواهران و برادران برگزار شد.
این عضو هیأت علمی دانشگاه افزود: مسابقات فوتسال دانشجویان پسر با شرکت بیست و هشت تیم در چهار گروه برگزار شد که در پایان از سه تیم برتر دانشجویی تقدیر به عمل آمد.
وی در پایان اضافه کرد: برنامه کوهنوردی خواهران نیز با شرکت چهل نفر از دانشجویان دختر و در قسمتی از سلسله جبال دنا برگزارشد.
 
مصاف تیم هندبال نفت و گاز گچساران با تیم هیات اصفهان
در هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان، تیم نفت و گاز گچساران به مصاف تیم هندبال هیأت اصفهان خواهد رفت.
در سیزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان، تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران به مصاف هیأت هندبال اصفهان می‌رود.
بر اساس این گزارش، در هفته سوم این لیگ تیم هندبال بانوان نفت و گاز گچساران جمعه هفته جاری ۱۹ آبان ماه ساعت ۱۱ صبح در سالن پدخندق به مصاف این تیم می‌رود.
گفتنی است، هفته سوم تیم هندبال بانوان با سه دیدار در روز جمعه ۱۹ آبان راس ساعت ۱۱ پیش از ظهر برگزار می‌شود.
در هفته سوم لیگ برتر بانوان جمعه ۱۹ آبان با دیدار تیم‌های هندبال شاهین شهر – هیات هندبال کردستان، نفت و گاز گچساران – هیات هندبال اصفهان و تاسیسات دریایی تهران – بهمن بهبهان به رقابت با هم می‌پردازند.
 
بانوان هندبالیست نفت و گاز گچساران پرانگیزه برای صدرنشینی
هفته سوم لیگ برتر هندبال بانوان جمعه ۱۹ آبان با ۳ دیدار پیگیری می‌شود که تیم‌های مدعی تاسیسات دریایی تهران و نفت و گاز به دنبال کسب یک پیروزی دیگر هستند.
لیگ برتر هندبال بانوان روز جمعه ۱۹ آبان هفته جاری وارد سومین هفته خود می‌شوند و در هفته‌ای که شهید چمران لارستان، مدافع عنوان قهرمانی استراحت دارد تاسیسات دریایی به دنبال صدرنشینی است.
بر اساس این گزارش، شاگردان زهرا ابراهیمی پس از ۲ برد پیاپی برابر اصفهانی‌ها و کردستانی‌ها ، این بار در خانه پذیرای بهمن بهبهان هستند و می‌خواهند با سومین برد متوالی صدر را از دست شهید چمران بگیرند.
گفتنی است، حریف این هفته تاسیسات دریایی، تیم بهمن بهبهان تازه وارد به لیگ برتر است که هفته قبل در اولین بازی خود در خانه به شهید چمران باخت.
سعیده حراج چی در یک سوی میدان در ترکیب بهمن بهبهان و مینا وطن پرست در سوی دیگر م‌ توانند تاثیر گذارترین چهره‌های میدان باشند.
در گچساران نیز تیم نفت و گاز این شهر در دومین بازی خود به دیدار تیم هیئت هندبال اصفهان می‌رود و پیش‌بینی می‌شود یک برد آسان در انتظار گچساران باشد.
نفت و گاز رقیبی جدی برای تاسیسات دریایی و شهید چمران لارستان برای قهرمانی این فصل است و با تیم قدرتمند خود برابر نماینده اصفهانی قرار می‌گیرد که با انبوهی از بازیکنان کم سن و سال روانه لیگ برتر شده است.
راضیه جانباز، الناز قاسمی و فاطمه خلیلی به همراه مژده کاراوند بازیکن سابق ذوب آهن که همگی امسال به نفت و گاز آمده‌اند ستون‌های اصلی تیم گچسارانی هم در این بازی و هم در نبردهای مهم آینده خواهند بود.
در شاهین شهر نیز تیم هیئت هندبال شاهین شهر با هدایت ملک فتحی به دیدار هیئت هندبال کردستان می‌رود.
شاهین شهر در بازی قبلی خود در دربی استان اصفهان برابر هیئت هندبال اصفهان پیروز شد و در این بازی برابر هیئت کردستان به دنبال ۴ امتیازی شدن است.
کردستانی‌ها هر ۲ بازی قبلی خود را باخته‌اند که به نظر می‌رسد شاهین شهر برای ایستادن در میانه جدول در پایان فصل تلاش می‌کند و در این راه هیئت کردستان رقیب سختی برای آن‌ها به شمار خواهد رفت.
برنامه کامل هفته سوم لیگ برتر بانوان جمعه ۱۹ آبان / ساعت ۱۱ صبح:هیات هندبال شاهین شهر – هیات هندبال کردستان،نفت و گاز گچساران – هیات هندبال اصفهان و تاسیسات دریایی تهران – بهمن بهبهان به رقابت با هم خواهند پرداخت.
 
 
 
تیم فوتبال نفت گچساران به صدرنشین لیگ دسته دوم فوتبال کشور رحم نکرد/نفت شهرداری را در هم کوبید
از هفته دهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران نفت گچساران در مقابل تیم شهرداری بندرعباس به پیروزی رسید.
با پیروزی نفت گچساران در مقابل تیم شهرداری بندرعباس پرونده هفته دهم مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های ایران بسته شد.
بر اساس این گزارش، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران عصر امروز و از هفته دهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور میزبان تیم شهرداری بندرعباس بود.
تیم فوتبال نفت گچساران با ترکیب؛ علی خالصی، علی کرمی، مرتضی حیدری، محمد ملایی، وحید ارمی، بهزاد داوودی، اسماعیل هاشمی، فرشاد اسدی، حکیم حزباوی‌پور، محمد جلیزی و امیر شرفی به میدان رفتند.
پیش از آغاز این مسابقه با توجه به حادثه رگ سفید گچساران شاهد ادای احترام و قرائت فاتحه به مناسب درگذشتگان حادثه تلخ انفجار دکل ٩۵ شرکت ملی حفاری توسط بازیکنان و هواداران بودیم که حال و هوای خاصی به ورزشگاه بخشید.
در ادامه مسابقه این مرتضی حیدری بود که موفق شد در همان دقایق ابتدای این دیدار در دقیقه ۹ دروازه تیم شهرداری بندرعباس را باز کند تا هوادارانی که چندین ماه از دیدن تیم خود محروم بوده‌اند از همان ابتدای این دیدار شاهد روز خوب شاگردان بهمن فرازمند باشند.
با شروع نیمه دوم این دیدار سعید کاظمی در دقیقه ۵۵ گل دوم نفت گچساران را به ثمر رساند تا پسران نفت گچساران، شهرداری بندرعباس را از سر راه خود بردارند و ۱۷ امتیازی شوند و تنها به دلیل تفاضل گل پس از شهرداری در رتبه دوم جدول گروه خود جای بگیرند.
بر اساس این گزارش در دیگر دیدارهای این گروه این نتایج بدست آمد.
* استقلال اهواز ۰ – سردار بوکان ۰
* پرسپولیس مشهد ۰ – شهدای بابلسر ۲
* صنایع طلایی سمنان ۰ – استقلال جنوب تهران ۱
* نفت و گاز گچساران ۲ – شهرداری بندرعباس ۰
* کاسپین قزوین ۱ – استقلال سیلک کاشان ۱
 
فراز بام دهدشت نماینده کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات نونهالان کشور
نونهالان شایسته و آینده‌دار فرازبام دهدشت از کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات نونهالان پسر جنوب کشور حضور دارند.
مسابقات نونهالان پسر جنوب کشور از ۲۸ آبان ماه در شهرستان جهرم آغاز می‌شود.
در این مسابقات ۹ تیم از استان‌های اصفهان،مرکزی،خوزستان،بوشهر،فارس،کرمان و کهگیلویه و بویراحمد شرکت دارندو تیم ها باید عصر روز یکشنبه ۲۸ آبان در شهرستان جهرم حضور یابند.
بازیکنان متولد ۸۰/۱۰/۱۱ به بالا، حق شرکت در مسابقات نونهالان پسر جنوب کشور را دارند.
نونهالان شایسته و آینده‌دار فرازبام دهدشت از استان کهگیلویه و بویراحمد در مسابقات نونهالان پسر جنوب کشور حضور دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1