تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۴
کد مطلب : ۲۹۰۱۹۸

جوابیه‌ای به سخنان مدیرکل محیط زیست در باره مسائل این اداره‌کل

۶
۰
کبنا ؛مدیر سایت کبنا، سلام علیکم احتراماً در پاسخ به اظهارات مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کهگیلویه و بویراحمد و درج در خبرگزاری محترم کبنا با موضوع: پرده از مسائل محیط زیست برداشته شد/از تبعید محیط بان هلو فروش تا عزل فرزندی بخاطر پدر که در تشریح این مطلب بیان داشته‌اند: پدر بازرس محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد اقدام به تصرف اراضی کرده بود که به محض اطلاع فرزندش را عزل کردم ولی برخی انتظار مماشات داشتند: اینجانب بر خود لازم می دانم که بدلایل ذیل اظهارات ایشان را به جد تکذیب و به اطلاع مخاطبین محترم و مردم فهیم استان برسانم. اولاً" در خصوص بیان تصرف زمین مطرح شده اعلام می‌دارم زمین مذکور در سال ۱۳۷۶ توسط اداره کل منابع طبیعی استا
ن تحت عنوان اجرای طرح طوبی در قالب تعاونی احیاء و بهره برداری ۵۶۵ تحویل پدر اینجانب و قریب به ۸۰ نفر از بهره برداران منطقه بصورت قانونی و طی تشریفات لازم صورت گرفته است و مستندات آن برای چندین مرتبه از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان و شهرستان، مورد استعلام قرار گرفته و تأییدیه آن به و محیط زیست استان ارسال گردیده است. ضمن اینکه ملک مورد نظر در سال ۱۳۷۶ یعنی ۴ سال قبل از مصوبه منطقه حفاظت شده دنای شرقی و ۶ سال قبل از استخدام اینجانب در محیط زیست استان بصورت کاملاً" قانونی به بهره برداران منطقه واگذار گردیده است. علی رغم اطلاع جنابشان و سایر پرسنل دست اندرکار از وجود مستندات و استعلام اخذ شده، جهت تسویه حساب شخصی در بین کشاورزان منطقه و محدوده مورد نظر که قریب به ۵۰ نفر می‌باشند، اقدام به طرح شکوائیه علیه پدر اینجانب بصورت گزینشی و هدفدار در دادسرای عمومی و انقلاب یاسوج نمودند که پس از طی تشریفات، تحقیقات و سیر کامل مراحل قانونی منجر به صدور رأی شماره ۹۶۰۹۹۷۷۴۱۲۷۰۰۸۴۷ مورخ ۱۲ /۷/ ۹۶ با صدور قرار منع تعقیب گردید و پدر اینجانب در ملک مورد نظر ذیحق شناخته شد. (مستند پیوست) جای بسی تأسف است که با وجود اطلاع از مستندات و ۳ بار پاسخ استعلام مبنی بر واگذاری و صدور رأی قرار منع تعقیب در یک اقدام نابخردانه با مصاحبه ای کاملاً" کذب موجبات تشویش اذهان عمومی را فراهم نموده است که قابل پیگیری در محافل قضایی بوده و خواهم نمود. دوماً در خصوص اظهارات جنابشان در رابطه با عزل اینجانب از تصدی پست بازرسی محیط زیست استان به استحضار مخاطبین محترم می‌رساند، بعنوان اولین شخص از پرسنل محیط زیست استان بوده که بعد از انتصاب مدیر کل محترم فعلی پست بازرسی محیط زیست استان را تحویل نموده و به اصرار خواهان کناره گیری و متقاضی انتقال به محیط زیست استان فارس بوده‌ام که چند ماه بعد از این موضوع مدیر کل اقدام به شکوائیه علیه پدرم جهت تسویه حساب شخصی نمود که مسئولین سازمانی و استانی از این موضوع و اصرار بنده مبنی بر کناره گیری اطلاع کامل دارند. در پایان توجه مسئولین محترم استان و سازمان را معطوف می‌دارم به اینکه مدیر کل محترم به جای مدیریت و ایجاد جو تفاهم و آرامش، خود در اداره و رسانه‌ها هر روز در یک قالب با برخوردهایشان اقدام به ایجاد تشنج و حاشیه سازی می‌نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
بابا این مدیرکل هم میخواست لوی استاندار جدید خودی نشون بده. شما کوتاه بیا جناب بازرس اسبق. میخواد خودش را به استاندار جدید معرفی کنه. چون میتونست این مصاحبه را چند ماه جلوتر انجام بده.
ارامش
Iran, Islamic Republic of
جناب .. اینبار هم آقای بازرس سلابق کوتاه بیاد بعدآ میخوای چکار کنی بی تدبیری و اشتباهات .. است لطفا .. رها کنید
ارامش
Iran, Islamic Republic of
مخاطبین ومسولان استان با دقت در مصاحبه جناب مدیر کل دلشان به حال محیط زیست استان بسوزد
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
بدرود. این دست و پا.. نمیکنه فکر میکردی مدیریت بر محیط زیست پرچالش کار ساده است دیری نپایید....
تحلیلگر محیط زیست
Iran, Islamic Republic of
کار هر.... نیست مدیریت کردن مرد صبور میخواهد و اندیشمند
آشنای غریب
Iran, Islamic Republic of
آقای مدیر کل دست از جلو گرفته که از پشت نیو.. باشه
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

تفاوت بایدن و ترامپ برای ایران

خطبه‌های نماز جمعه در برخی از شهرهای استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد، انتخابات ریاست ...
1