تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۵
کد مطلب : ۲۹۰۰۴۱

اختصاص ۸۰۷ میلیون تومان اعتبار به کتابخانه عمومی شهر مادوان

۱۴
۰
کبنا ؛با اختصاص ۸۰۷ میلیون تومان اعتبار، کار تکمیل پروژه کتابخانه عمومی شهر مادوان پس از شش سال توسط بسیج سازندگی استان از سر گرفته شد.
به گزارش کبنا نیوز از مادوان، نشست مشترک سرپرست کتابخانه‌های عمومی استان کهگیلویه و بویراحمد و رئیس دفتر نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی شهر و اعضای شورای اسلامی شهر مادوان در ساختمان شورای اسلامی این شهر برگزار شد.
رضا فرخ پور رئیس شورای اسلامی شهر مادوان در این نشست گفت: کتابخانه عمومی شهر مادوان نیمه‌کاره رهاشده، و متأسفانه امروز جایگاهی برای معتادان این شهر شده است.
فتاح محمدی معاون سیاسی امنیتی استاندار، یاسر رحیمیان سرپرست اداره کل، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان، اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی استان، اعضای انجمن کتابخانه‌های عمومی و شهردار و اعضای شورای شهر مادوان از روند تکمیلی پروژه کتابخانه عمومی شهر مادوان بازدید کردند.
یاسر رحیمیان سرپرست اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با اشاره به تخصیص ۸۰۷ میلیون تومان اعتبار از سوی بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) وبودجه اعتبارات استانی برای تکمیل این پروژه گفت: به همت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام (ره) مبلغ ۶۰۰ میلیون تومان به تکمیل و همچنین با اختصاص مبلغ ۲۰۷ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی در آینده نزدیک، شاهد تکمیل این کتابخانه و بهره‌برداری از آن خواهیم بود.
وی تأکید کرد: این پروژه، به مدت شش سال به صورت نیمه‌کاره رها شده و معضلات آن دردسرهایی را برای ساکنین اطراف شهر مادوان به وجود آورده است.
رحیمیان افزود: همکاری بنیاد برکت و استانداری استان جهت اختصاص مبلغ ۸۰۷ میلیون تومان برای تکمیل این پروژه پس از پیگیری‌های نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس، استاندار، معاون عمرانی استانداری و نامه‌نگاری‌های کتابخانه‌های عمومی استان، جلب شد و امروز شاهد شروع تکمیل این پروژه با تعیین پیمانکار توسط سازمان بسیج سازندگی (مجری طرح)، هستیم که امیدواریم این کتابخانه عمومی در کمتر از شش ماهه آینده به بهره برداری برسد و گام و قدم مثبتی برای بالا بردن سرانه مطالعه و کتابخوانی در این شهر باشد.
رحیمیان با اشاره به استیجاری بودن ساختمان کتابخانه عمومی فعلی این شهر گفت: مادوان شهری مهاجرپذیر است که روزبه‌روز بر جمعیت آن افزوده می‌شود. سرانه زیربنای کتابخانه‌ای این شهر به ازای هر صد نفر ۸۷/. درصد مترمربع است که در صورت تکمیل پروژه کتابخانه به ۶/۷ درصد مترمربع می‌رسد.
وی با اشاره به اهمیت تکمیل این کتابخانه در جذب کودکان و نوجوانان، افزود: تکمیل این پروژه، نیازمند همت شهرداری و شورای شهر مادوان است و همراهی شهرداری در صدور پروانه ساخت رایگان، راه را برای گسترش زمینه‌های کتابخوانی، هموارتر خواهد کرد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار گفت: انشالله در اوایل سال آینده این کتابخانه عمومی در شهر مادوان پذیرای علاقمندان به کتابخوانی خواهد بود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار در بازدید از پروژه کتابخانه عمومی شهر مادوان اظهار داشت: تلاش مجموعه کتابخانه‌های استان در تکمیل این پروژه نیمه کاره که شش سال بلا تکلیف رها شده بود ستودنی است.
فتاح محمدی افزود: هدف دولت بر رفع مشکلات حاشیه شهرهاست و شهر مهاجر پذیر مادوان در حاشیه شهر یاسوج مشکلات و معضلات زیادی دارد که انشالله سعی و تلاش می‌کنیم در زیر ساخت‌ها چه عمرانی و چه فرهنگی برطرف نماییم.
وی همچنین افزود: شهرداری و شورای شهر، باید عزم و اراده خود را برای همکاری با کتابخانه‌های عمومی استان جهت تکمیل این پروژه جزم کرده است و امیدوارم در اوایل سال آینده شاهد افتتاح و بهره‌برداری این کتابخانه عمومی خواهیم بود تا جوانان این شهر از کتابخانه عمومی استاندارد و مطلوب استفاده بهینه کنند.
گفتنی است، کتابخانه عمومی نیمه‌کاره شهر مادوان در سال ۱۳۹۰ در دو طبقه، با زیربنای ۱۲۰۸ مترمربع کلنگ زنی شده و تا امروز ۴۶ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و پیش بینی می‌شود در اوایل سال آینده به بهره برداری برسد.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

کنکور خره
Iran, Islamic Republic of
کتابخانه مادوان سالهای زیادی پاتوق معتادها منطقه شده بود،که با همت مدیر جوان و پر تلاش کتابخانه های عمومی بودجه مناسبی جهت تکمیل ساختمان اختصاص داده شد .
همکار کتابدار
Romania
این دو تا مقاله مربوط به فعالیت و تخصیص اعتبار کتابخانه ها را عمدا بر علیه مقاله انتقادی و اعتراضی آقای سیاهپور زدن.این تخصیص اعتبار مال کیه که حالا زدن.در..
كتابدار
Iran, Islamic Republic of
مدیر جوان این اعتبار توسط بسیج سازندگی جذب شده شما چرا. میدین فرمان امام به دعوت استاتداری استان و بسیجً سازندگی در استانداری جلسه ای برگزار کرد که.. از اون خبر نداره و در اون جلسه با توجه به مشکلات مناطق حاشیه ای از جمله مادوان مصوب شد اعتباری برای این کتابخانه گذاشته شود
مدیر جوان اگه .. برای کتابخانه های دهدشت و چرام و بهمئی اعتبار جذب کن ن.. کارهای دیگران و بده
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
بنیاد برکت بودجه زیادی,آورد استان که کمترین سهم را متأسفانه به کتابخانه ها دادن
کتابدار می گوید
Iran, Islamic Republic of
تا گوساله گاو شود دل مادرش کباب شود. حضرات وضع موجوده حفظ کنند پیشرفت و تکمیل کتابخانه مادوان پیشکش خودشان ؟!
همکار
Iran, Islamic Republic of
بابا یکی نیست بگه کسی واسه جناب .د میکنه که جناب رحیمیان مشکلات اداره اش را می خواهد با رایزنی جناب محمدی حل کنه؟!
کتابدار
. واسه استانمون ک.. رو گذاشتن.. کتابخانه ها
کتابداران
جناب آقای استاندار
ما کتابداران کهگیلویه و بویر احمد از شما استاندار محترم انتظار داریم که مدیریت. کتابخانه های استان را که سالهاست در دست یک خانواده بوده را از د.ین خانواده نجات داده و فکری ب حال پیشرفت کتابخانه ها(که میتواند منشا پیشرفت همه جانبه اجتماع گردد) بنمایید
کتابدار
Iran, Islamic Republic of
همه ش... لطفا هدف رو بشناسید.با . فرهنگ و کتاب بازی نکنید.فقط بلدین تعداد کتابخونه ها رو زیاد کنید.با پا..ی نیرو بذارید.پس هدف اصلی چی میشه؟ کتاب رو از چشم همه بردید بخدا... یه لبخند کوچیک بزنه و با احترام با کارمندش و ارباب رجوع برخورد کنه نباید روی همچین صندلی... این پست و صندلی نیست بخدا.
همکار
Iran, Islamic Republic of
مدیری که قادر نیست یه وقتی از نماینده بگیرد با مسول دفتر نماینده جلسه می گذارد چطور قادر است برای اعتبار گرفتن رایزنی کند پس این اعتبار هم مربوط به دوره های قبل است
همکار
Iran, Islamic Republic of
..ت یه وقتی از نماینده بگیرد با مسول دفتر نماینده جلسه می گذارد چطور قادر است برای اعتبار گرفتن رایزنی کند پس این اعتبار هم مربوط به دوره های قبل است
مطلع
Iran, Islamic Republic of
ساختمان کتابخانه لوداب پس از گذشت ۷سال هنوز نیمه کاره مونده ومدیران .کتابخانه هیچ کاری جهت تکمیلش نکردن تا جایی که اکنون ݟیر فعال شده وشهر گراب فاقد کتابخانه است
دلسوز
United States
به نظر من تا زمانی که اداره کتابخانه های عموم. اداره میشه تا زمانی که عده ای در این اداره احساس مالکیت دارند و به گونه ای برخورد می کنند که انگار در ارثیه پدری خودشان هستند. راه به جایی نمی بریم. استاندار محترم در جایی به اداره .. اشاره کردند لازم است خدمت ایشان عرض کنم اگر دنبال یک اداره فامیلی و طایفه ای به تمام معنا می گردید نمونه بارز و روشن آن ...ی استان و شهرستان بویراحمد می باشد. با یک تحقیق ساده به این خودتان پی خواهید برد که اغلب نیروهای ستادی از یک طایفه خاص و روستای.. می باشند که در زمان فلان مدیر بدون آزمون وارد بدنه اداره شدند و در حال حاضر بیشنر پست های اداره را اشغال نموده اند. متاسفانه اکثر آنها.. و دانش اداری می باشند. اغلب کسانی که با آزمون و مستحقانه وارد این سیستم شده اند اهل کتاب و پژوهش می باشند مثل آقای سیاهپور، بهادران، دکتر جمشیدیان، میدجانی، طاهرنژاد و.... از مجموعه رانده شده اند. همه اینها به خاطر این است که عده ای دائم الپست احساس می کنند حضور این دوستان در اداره کل .. گسترده آنها را می گیرد. لازم است مسئولین استانی به خصوص استاندار محترم چاره ای بیندیشد و تا دیر نشده این مجموعه را به مدیری کاربلد بسپارد
خواننده
Iran, Islamic Republic of
فکری هم به حال کتابخانه امام علی کنند که چند سال است قطع منابع شده به علت قفسه های فرسوده و مکان و فضای کم
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1