تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۳
کد مطلب : ۲۹۰۰۴۰

دستگاه های برتر صیانت از حقوق شهروندی بویراحمد

۱
۰
کبنا ؛مرحله اول طرح ارزیابی عملکرد ادارات شهرستانی شهرستان بویراحمد در حوزه صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با دو رویکرد صیانت از حقوق شهروندی و ترویج عفاف و حجاب عملیاتی و به پایان رسید.
عبدالحمید پناهی گفت: در راستای اجرای این طرح ، کلیه ادارات شهرستانی با حضور تیم های بازرسی از فرمانداری مورد بازرسی قرار گرفتند و سپس کلیه مستندات ارسالی از طرف ادارات مذکور بررسی و براساس شاخص های ارسالی از طرف وزارت کشور امتیاز بندی شد.
معاون سیاسی فرماندار بویراحمدبا بیان اینکه دستگاه های آموزش و پرورش ، بنیاد شهید و امور ایثارگران،کمیته امداد منطقه ۲، شرکت مخابرات ، تعاون کار و رفاه اجتماعی به ترتیب در حوزه حجاب وعفاف ودستگاه های ثبت احوال ، آموزش و پرورش عشایر ، کمیته امداد منطقه ۲، هلال احمر و تامین اجتماعی در حوزه صیانت از حقوق شهروندی به ترتیب دستگاه های برتر شناخته شدند که در نهایت دستگاههای برتر به حوزه امور اجتماعی و فرهنگی استانداری معرفی شدند .
عبدالحمید پناهی ، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و جانشین ستاد صیانت شهرستان بویراحمد ، ضمن قدردانی از همکاری و مشارکت کلیه ادارات شهرستان در اجرای این طرح ، گفت اجرای این طرح در راستای یکی از مهمترین دغدغه های دولت تدبیر و امید و شخص رئیس جمهور یعنی پاسداشت (حقوق شهروندی) است.
وی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی تیم های بازرسی در فرمانداری افزود قبل از عملیاتی شدن این طرح کلیه نکات لازم جهت انجام هر چه بهتر بازرسی ها در جلسات هماهنگی، به بازرسان یادآوری شد.
پناهی بیان داشت جایگاه حقوق شهروندی و آگاه شدن شهروندان از حقوق اولیه خود از اولویت های دولت است و ضروری است که جهت تقویت و اجرای آن ، نخبگان، سمن ها و احزاب و فعالان مدنی نیز همکاری های لازم را داشته باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمدبویراحمد
این ظلم بزرگی است در حق خانواده های شهدا جانبازان و ایثارگران که این جایگاهها متعلق به آنهاست و از جایگاه طبیعی که حق مسلم آنهاست محروم هستند کاش این رویه نامیمون در استان اصلاح شود. و از افراد زجرکشیده دوران دفاع مقدس جهت انتصاب در جایگاهها استفاده شود. ان شا الله.
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1