تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۳
کد مطلب : ۲۸۹۹۶۹

مدیران انتظار دارند، خبرنگاران مطابق میل‌شان خبر و تیتر بزنند / این با حقوق شهروندی مغایرت دارد / بی‌خبری مسوولان استانی از سینمای دهدشت / متهم هستیم، مدیران اهل پارتی‌بازی هستند

۲
۰
کبنا ؛ریئس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه گفت: مدیران انتظار دارند که خبرنگاران مطابق میل آنها خبر و تیتر بزنند، که این با حقوق شهروندی مغایرت دارد.
به گزارش کبنا، جلسه صیانت از از حریم امنیت عمومی وحقوق شهروندی با حضور حجت الا سلام علی فتح میرمحمدی مدیرکل امور اجتماعی استانداری، اسلام خسروی معاون فرمانداری کهگیلویه و تعدادی از مدیران ادارات کهگیلویه در سالن اجنماعات فرمانداری کهگیلویه برگزار شد
سید ایرج کاظمی‌جو ریئس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان کهگیلویه در این جلسه اظهار داشت: برای آشنایی بیشتر مسئولان با موضوع حقوق شهروندی،مفاد آن را به صورت دفترچه چاپ نموده و در اختیار مسئولان شهرستانی قرار دادیم.
وی افزود: مدیران هنری در سطح استان هنوز اطلاعی ندارند که در شهر دهدشت سینمایی وجود دارد و در سطح استانی مغفول و محروم است در حالی که در تمامی مغازه‌ها و مراکز عرضه غیرمجاز فیلم‌های سینمایی که در سینماهای شهرهای بزرگ در حال اکران است در حال عرضه می‌باشد و چنین چیزی مطابق حقوق شهروندی به سینمای شهر دهدشت ضربه می زند.
کاظمی جو عنوان کرد: مدیران شهرستانی انتظار دارند که خبرنگاران و اصحاب رسانه مطابق میل آن‌ها خبر تیتر بزنند و حتی انتظار دارند خبرنگاران آن‌ها را نقد نکنند در حالی که چنین چیزی در بحث حقوق شهروندی مغایرت دارد.
مردم عنوان می‌کنند که مدیران اهل پارتی بازی هستند
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این جلسه اظهار داشت: بحث حقوق شهروندی خیلی نامأنوس نیست و جزو وظایف ذاتی ما می‌باشد و مدیرانی که به ارباب رجوع اهمیت می‌دهند و حقوق مردم را رعایت می‌کنند باید مورد تشویق قرار بگیرند.
حجت الاسلام میرمحمدی گفت: ما هیچگونه تکلیفی نداریم و فقط می‌خواهیم حق مردم را ادا کنیم چون مردم صاحب حق هستند و همانطوری که در آموزه‌های دینی ما نیز بسیار به آن اشاره شده است همه مسئولین خدمتگزار مردم بوده و باید به مردم ارزش دهند.
وی در ادامه بیان کرد: برگزاری سالی یکبار چنین جلساتی مثمرثمر نخواهد بود و فرمانداری به عنوان متولی بحث حقوق شهروندی باید چنین مواردی را رصد نماید.
میر محمدی در پایان افزود: ما مسئولان متهم هستیم و مردم عنوان می‌کنند که مدیران اهل پارتی بازی هستند.
در پایان جلسه ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان، شبکه بهداشت و درمان شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهدشت به عنوان ادارات برتر در زمینه اجرای مصوبات شناخته شدند و با اهدای لوح تقدیر از مدیران این ادارات تجلیل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جانقلی
Iran, Islamic Republic of
ت هم خوب شعار ایی
جانقلی
Iran, Islamic Republic of
اصلا .و چی ای حرفا
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1