تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۳۵
کد مطلب : ۲۸۹۸۵۱

حاشیه ها و تصاویر سفر استاندار به چرام/از کنایه استاندار به شهردار تا گلایه هاشمی پور از رسانه ها

۶
۰
کبنا ؛دکتراحمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در اولین سفر رسمی خود به شهرستان چرام از نزدیک با مشکلات این شهرستان آشنا شد.

به گزارش کبنا از چرام,استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مهندس هاشمی پور همراه با مدیران استانی روز یک شنبه طی سفری به دیار چشمه بلقیس در شورای اداری حضور یافتند و از پروژه های این شهرستان بازدید کردند.

استاندار و هیئت همراه ابتدا در میدان فرشته چرام مورد استقبال فرماندار و شورای اداری قرار گرفتند.
حضور عشایر با لباس محلی و استقبال با شاخه گل و سرایش دکلمه توسط دختر چرامی با لباس محلی و تقدیر استاندار از وی
حضور استاندار در گلزار شهدای چرام و غبار روبی گلزار شهدا این اولین حضور دکتر احمدی به گلزار شهدا بود که از نزدیک با مشکلات آن آشنا شد

حضور در شورای اداری و برای اولین بار در یک طرح ابتکاری توسط فرمانداری چرام مکان هر مدیر با تابلو مشخض بود و پشت آن یکی از جاذبه های گردشگری شهرستان چرام طراحی شده بود
بعداز قرائت قرآن و پخش سرود ملی کشورمان فرماندار چرام در وقت تعیین شده به اذعان اکثر حاضران به خوبی مشکلات و پتانسیل های چرام را در حضور استاندار و نماینده و مسئولان استانی مطرح کرد

بعداز آن سردار هاشمی پور که بنا بر اظهاراتی علیرغم کسالتی که داشت از تهران خودش را به چرام رساند و از برنامه های در دست اقدامش برای چرام و.جوانان این شهرستان صحبت کرد
فسفات موضوع همیشگی صحبت های سردار بود که بیان کردند ۳نفر از تهران برای بررسی شرایط و تجهیز کارگاه به استان آمدند.
اما با حضور دیرهنگام دکتر نوروزی رئیس سازمان برنامه و بودجه و هنگام صحبت نماینده چرام وی بلافاصله اشاره ای به حاشیه رسانه ها به عزل نوروزی اشاره کرد.
هاشمی پور با گلایه از رسانه ای که این خبر را نشر داده بود  اذعان کرد من نگفتم نوروزی عزل شود و نیروی من جایگزین شود.
استاندار وقت ۳دقیقه ای به عطاالله حدادی عضو شورای شهر داد که وی به بیان مشکلات طرح معروف ۴۸هکتاری و خبراز  بدهکاری شهرداری چرام داد که ابتدا به اشتباه گفت بدهکاری ۱۰میلیون تومانی که بعدا اصلاح کرد و ۱۰میلیاردتومان شد.
نماینده کهگیلویه بزرگ خطاب به عضو شورای شهر چرام در خصوص بدهی شهرداری گفت:بنده خودم قبلا شهردار بودم شما هم بدهکار می شوید بهتر است دنبال تعامل باشید مث شهردار قبل که با پیگیری دستگاه های راه سازی و قیر در اختیارشان گذاشتیم.

بعداز سخنان عضو شورای شهر در خصوص ۴۸هکتاری مدیرکل راه و شهرسازی جواب وی را داد که طبق قانون عمل می کنیم و تا ۲۵۰متر به نرخ دولتی و بالاتر از آن قیمت کارشناسی روز حساب می شود.
نوری شهردار چرام درصدد پاسخ به مدیرکل راه و شهرسازی بود که استاندار باتوجه به اهمیت وی به نظم در جلسات به وی اجازه صحبت نداد
عدل هاشمی پور در واکنش به صحبت های حدادی عضو شورای شهر چرام در خصوص بدهکاری ۱۰میلیاردی شهرداری گفت:شما هم بدهکار می شوید بهتر است تعامل کنید و مثل شهردار و شورای قبل پیگیر باشید
امام جمعه چرام در این نشست به موضوع مهم تعرفه برق چرام و فیش هایی که برای مردم سنگین هستند اشاره کرد و همچنین مشکلات گلزار شهدادو مصلی که استاندار دستور پیگیری مشکلات مطرح شده را داد

استاندار که با علم و اطلاع کافی در شورای اداری چرام حضور پیدا کرده و به خوبی رصد کرده بود به بیان نظرات توسعه ای و همچنین بیان مشکلات چرام پرداخت.
دکتراحمدی به اهمیت توسعه راه ها اشاره کرد و گفت تا راه درست نشود سرمایه گذار به منطقه نمی آید.
استاندار که در اولین حضور خود در شهر چرام در انتقادی علنی به شهردار گفت:میدان ساختید چرا نتوانستید در آن مقداری چمن بکارید این که دیگر نیازی به اعتبار و فرماندار و استاندار ندارد
دکتر احمدی خطاب به شورای شهر و شهرداری چرام گفت اگر تعامل کردید و پیگیر بودید و کار کردید ما هم کمک تان می کنیم.
وقتی علیمردانی موضوع واگذاری ساختمان فنی و حرفه ای را مطرح و اعلان کرد آماده واگذاری این ساختمان برای پردیس هنری هستیم استاندار خطاب به وی گفت :جلسات شورای اداری جای معامله نیست.
استاندار به موضوع مدیران پروازی چرام اشاره کرد و در همان جلسه خطاب این دسته از مدیران گفت مدیر باید گرمای اینجا را حس کند و بچه اش در مدرسه همین شهر درس بخواند تا با مشکلات آشنا شود.
تعداد زیادی از مدیران چرام پروازی هستند که علاوه براینکه در چرام ساکن نیستند روزانه با ماشین دولتی در مسیر چرام به دهدشت در حال رفت و آمد هستند.
استاندار به موضوع مهم دیگری در خصوص صنایع دستی و گردشگری اشاره کرد که می بایست برای روستاییان و علاقه مندان تسهیلات و کارگاه های لازم ایجاد شود تا به اشتغالزایی کمک شود که البته به اذعان بسیاری با وجود مدیرکنونی اداره میراث فرهنگی چرام هیچ امیدی به این امر وجود ندارد
یکی از موضوعات مهم جلسه بحث دانشکده صنعت و معدن چرام بود و الحاق آن به گچساران که با توضیحات دکتربهشاد رئیس دانشکده و همچنین تاکید سردار هاشمی بر مستقل بودن آن استاندار بر لزوم مستقل بودن این دانشکده تاکید کرد.

بعدازپایان جلسه یکی از خانم های تولیدکننده در با همراه آوردن یکی از تولیدات خود رودرو با استاندار مشکلات خود را مطرح کرد و احمدی دستورات لازم را برای کمک به وی صادر کرد

 
باپایان نشست شورای استاندار و نماینده چرام به همراه مدیران از پروژه در حال ساخت تصفیه خانه فاضلاب چرام بازدید کردند که استاندار و هاشمی پور بعداز توضیحات مدیرعامل آبفای شهری استان از روند پروژه ابراز رضایت کردند.

بازدید بعدی شهرک صنعتی چرام و بازدید از چند پروژه از جمله احداث سیلوی گندم و کارخانه آرد ,آب معدنی هیدرا,دستمال کاعذی سبحان بازدید کردند.
از نکات بارزاین بازدیدها آگاهی کامل استاندار به مشکلات,پرداخت وام ها و حتی تولیدات این شرکت ها بود.
حیدری از سرمایه گذران کارخانه آرد و سیلوی چرام در شهرک صنعتی بردیان در حضور استاندار و نماینده ,دیودیده و نوروزی به بیان مشکلات خود پرداخت و از عدم همکاری مسئولان و بانک ها گلایه کرد.

استاندار در پی شنیدن گلایه های این سرمایه گذار بومی و همچنین تاکید نماینده مردم بر حل مشکلات این سرمایه گذار ,قول داد که تا دو ماه آینده مشکل اعتباری این سرمایه گذار حل شود.
به گزارش کبنا,چیزی که در سفر چندساعته استاندار به چرام جالب توجه بود بخصوص در هنگام بررسی مشکلات شهرک صنعتی و گفت و گو با سرمایه گذران ,اشراف کامل ایشان به اکثرمسائل و جدیت ایشان در کارها بود به طوری که عدل هاشمی پور در جلسه شورای اداری چرام خبراز افق روشن و نوینی با حضور استاندار جدید داده بود همانطور که فضای عمومی استان ازهمه گروه های فکری و سیاسی از جدیت ایشان و بیان دیدگاه های وی راضی هستند .
تصاویر تکمیلی:


گزارش:علی یاری زاده
تصاویر:تقوی/بزرگی زاده
نام شما

آدرس ايميل شما

متین
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار اول مدیران کل ودر یاسوج مرکز استان جلوی پروازشان را بگیر بعد برو شهرستان.
رییس جهاد دانشگاهی اقای دکتر سبحانی هر هفته ساعت ۱۰ روزهای چهارشنبه با ماشین اداری به خوزستان تشریف میبره روزهای شنبه ویکشنبه هر هفته کنار خانواده اش خوش میگذرونه.
جالب اینجاست که یک باب منزل مسکونی با ۴۰میلیون تومن پول پیش، وماهیانه ۷۰۰هزارتومن کرایه پرداخت میکنه.در صورتیکه یک ساختمان سه طبقه را به خوابگاه اختصاص داده بدون از اینکه یک ریال درامد داشته باشه فقط برای تفریح فصل گرمای خانواده و دوستانش بعد در هفته سه روز در محت کار حاضر میشه و۱۲۰ ساعت اضافه کار با حقوق ۱۲ میلیون تومن در ماه دریافت میکند.
توراذ خدا پیگیری فرمایید.
رومینا
Iran, Islamic Republic of
...
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
افق وآینده استان نورانیست

انشاءالله
Iran, Islamic Republic of
په استاندار هرجا میره تو دهنی میزنه. یعنی ای هیچ مدیران کار نکردنه؟ خادمی خیلی آداب رعایت میکرده
Iran, Islamic Republic of
بغض مسولیت چرام مثل ..خانه شان داخل شیراز است
جای تاسف دارد
در جواب ناشناس
Iran, Islamic Republic of
ناشناس جان

مطمئن باشید که تا به امروز خاله و خورزویی بوده
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1