تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۲۸۹۶۶۰

تقسیط خرید حق انشعاب فاضلاب برای مشترکین آبفای استان+شرایط

۱
۰
کبنا ؛طهمورث گودرزی  صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر شبکه جمع آوری فاضلاب در پنج شهر استان اجرا شده است.
معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلئویه و بویراحمد با اشاره به اهمیت اجرای شبکه فاضلاب در ارتقاء بهداشت عمومی افزود: علاوه بر این،  اتصال به شبکه فاضلاب باعث جلوگیری آلودگی منابع آب زیر زمینی نیز  می‌شود.
وی با بیان اینکه اتصال به شبکه فاضلاب برای مشترکینی که شبکه فاضلاب  در محل ملک آنها اجرا شده است الزامی است، عنوان کرد: این مشترکین باید  با در دست داشتن کپی کارت ملی، کپی شناسنامه و  قبض آب به اداره آب و فاضلاب محل سکونت خود مراجعه و نسبت به خرید انشعاب  فاضلاب  اقدام کنند.
گودرزی با بیان اینکه در حال  حاضر شبکه جمع آوری فاضلاب در  شهرهایی از جمله یاسوج، دوگنبدان، دهدشت، سی سخت و چرام  اجرا شده است، یادآور شد: شرکت آب و فاضلاب  استان به منظور آگاهی شهروندان نسبت به  اتصال  به شبکه فاضلاب، اقدام به توزیع دعوتنامه بین شهروندان شهرهای دهدشت، چرام،  سی سخت و دوگنبدان کرد.
معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: پس از توزیع این دعوتنامه‌ها که پس از دو مرحله انجام می گیرد، شهروندان ۱۵ روز فرصت دارند تا نسبت به خرید انشعاب فاضلاب اقدام کنند و تا از مزایای  تقسیط خرید انشعاب  فاضلاب بهره‌مند شوند.
وی  بیان کرد: شهروندان پس از دریافت فرم دعوتنامه، تنها ۱۵ روز فرصت دارند تا با مراجعه به ادارات آب و فاضلاب   محل سکونت خود،  نسبت به خرید انشعاب فاضلاب اقدام کنند و پس از این مدت زمان دیگر  تقسیط حق انشعاب فاضلاب شامل آنها نمی شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
ما متوجه نشدیم دعوتنامه را باید بیارن یا ما بریم بیاریمیش بعدش دهدشت خیلی جاهاش اصلن طرح فاضلاب نیومده مهلت ۱۵ روزه از کی شروع شده خیابونای ما نیومدن
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1