تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۲۴
کد مطلب : ۲۸۹۶۵۵

یادواره ۸۹ شهید دانش‌آموز کهگیلویه / آبرسانی به ۳۳ روستای باشت / آهنگ تراژدی غمناک سینما دهناد دهدشت نواخته شد / خدمت‌رسانی در ۲۴ موکب کهگیلویه و بویراحمد

۰
کبنا ؛
خبرهای کهگیلویه و بویراحمد /
آبرسانی به ۳۳ روستای باشت با اعتباری بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: آبرسانی به ۳۳ روستا باشت با جمعیتی حدود دو هزار و ۵۰۰ نفر از محل منابع بنیاد برکت در این شهرستان صورت می‌گیرید.
فیض اله پاسره با اشاره به کلنگ‌زنی آبرسانی به روستای دلی رباط باشت اظهار کرد: پروژه آبرسانی به روستای دلی رباط باشت به نمایندگی از پروژه‌های ستاد اجرایی فرمان امام(بنیاد برکت) این شهرستان با حضور مسوولان کلنگ زنی شد.
مدیرعامل آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه پروژه آبرسانی روستای دلی رباط باشت به نمایندگی از پروژه‌های شهرستان باشت کلنگ‌زنی شد، افزود: این پروژه با اعتباری بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال از محل بنیاد برکت در این شهرستان کلنگ‌زنی شد.
پاسره عنوان کرد: ۳ کیلومتر خط لوله، شبکه توزیع و احداث یک باب مخزن به حجم ۱۰۰ متر مکعب از مشخصات این پروژه است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کلنگ‌زنی آبرسانی به روستای باشت ابراز کرد: در این پروژه بزرگ آبرسانی به ۳۳ روستا با جمعیتی حدود دو هزار و ۵۰۰ نفر از محل منابع بنیاد برکت خدمات ارائه می شود.
پاسره بیان کرد: در حال حاضر ۳ پروژه با اجرای ۲۲ کیلومتر خط لوله، شبکه توزیع، ۴ باب مخزن به حجم ۱۱۰۰ متر مکعب با اعتباری بالغ بر دو میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان در دست اجراست.
وی افزود: با تکمیل این پروژه ۵ روستا با جمعیت حدود ۸۰۰ نفراز آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره‌مندخواهند شد.
ضرورت هم‌افزایی نهادهای مسئول و خانواده‌ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بر ضرورت هم‌افزایی نهادهای مسئول و خانوده‌ها برای مقابله با تهاجم فرهنگی تأکید کرد.
سید علی‌فتح میرمحمدی در برگزاری یادوراه ۸۹ شهید دانش‌آموز در بیرستان دخترانه شاهد دهدشت، یادواره‌های شهدا را ارزشمند دانست و اظهار داشت: با وجود این‌همه برگزاری یادواره، اما هنوز آن‌چنان که شایسته است دین خود را نسبت به شهدا ادا نکرده‌ایم.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، با بیان اینکه برپایی یادواره‌های شهدا کمتر از شهادت نیست، گفت: شهدا با آگاهی کامل به میدان جنگ رفتند و با خدای خدا معامله کردند.
وی با توجه به اینکه هیچ‌کسی جنگ را تأیید نمی‌کند، عنوان کرد: دشمن در صدد تضعیف‌کردن انقلاب ما بود و ما در مقابل دشمن از کشور خود دفاع کردیم.
میرمحمدی با بیان اینکه خون شهدای ما دشمن را رسوا کرد، گفت: دانشجویان در ۱۳ آبان ۵۸ لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر و بیزاری خود را از این شیطان پلید به نمایش گذاشتند.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با پیروی از امام و وحدت و همدلی به اینکه فقط اسلام برای ما مهم است، توانستیم ابهت آمریکا را بشکنیم و انقلاب خود را صادر کینم.
میرمحمدی خاطرنشان کرد: با صادر کردن انقلاب، اعتماد به نفس در جوانان به وجود آمد و نتیجه این اعتماد خودکفایی در بسیاری از مسائل کشور است.
وی بیان کرد: امروز با دستان پرتوان فرزندان این انقلاب موشک‌هایی ساختیم که دشمن جرأت حرکت‌کردن به سمت کشور ما را ندارد.
مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد امنیت امروز ایران اسلامی را مدیون خون پاک شهدا دانست و خواستار الگوگیری و ادامه راه آن‌ها که توجه به به ارزش‌ها و حمایت رهبر معظم انقلاب است، شد.
میرمحمدی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن گفت: دیروز دانش‌آموزان ما در جبهه افتخار و شکوفایی برای این نظام به‌وجود آوردند، اگر امروز دانش‌آموزان ما مورد تهاجم فرهنگی دشمن قرار گیرند باعث ننگ برای ملت ایران خواهد بود.
وی با بیان اینکه دشمن در جنگ فیزیکی نتوانست به اهداف خود دست پیدا کند و از طریق جنگ نرم قصد به انحراف کشیدن جوانان این مرزو بوم را در سر می‌پروراند، خواستار توجه مسئولان فرهنگی و خانواده‌ها نسبت به این مهم شد.




برگزاری یادواره ۸۹ شهید کبوتر خونین‌بال دانش‌آموز کهگیلویه/ ماندگاری انقلاب ۵۷ در گرو دلبستگی مسئولان به ارزش‌هاست
به همت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه و با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان، یادواره ۸۹ شهید کبوتر خونین بال دانش‌آموز با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، شورای اداری کهگیلویه و جمعی از خانواده‌های شهدا در دبیرستان دخترانه شاهد دهدشت برگزار شد.

موضوع قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران در جغرافیای گیتی به معنای واقعی کلمه این است که انسان‌هایی فداکار با طی کردن مراحل دانش و معرفت از جان خود گذشتند.

بیان خاطرات و زندگی نورانی شهدا و انتقال آن به جامعه و بین مردم و جوانان باید همواره به صورت جدی مدنظر متولیان فرهنگی و نهادهای آموزشی و تبلیغی قرار گیرد.


شهدا محور وحدت هستند و متعلق به هیچ جناحی نیستند و برگزاری یادواره های شهدا، یادآوری خاطرات شهدا و تبیین آن‌ها به نسل جوان است.

یادواره شهدا که در واقع شهدا میزبان هستند فقط در لفظ و گفتار نیست بلکه انتقال فرهنگ و روحیه است و در دورانی که دشمن با تمام ابزارهای ارتباطی کشور را مورد تهاجم قرار داده است یادواره های شهدا پیام را از یک نسل به نسل دیگر منتقل می‌‌کند.


شهدا متعلق به هیچ جناحی نیستند، آنها متعلق به اصل اسلام ناب محمدی  هستند، بنابراین باید چنگ به دامان آنها بزنیم و این سرمایه های عظیم الهی و معنوی را باید حفظ و پردازش کرده و تحویل نسل آینده بدهیم.

به همت اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه و با همکاری اداره آموزش و پرورش این شهرستان، یادواره ۸۹ شهید کبوتر خونین‌بال دانش‌آموز با حضور مدیرکل امور اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، شورای اداری کهگیلویه و جمعی از خانواده‌های شهدا در دبیرستان دخترانه شاهد دهدشت برگزار شد.



سید کمال‌الدین دولتخواه در این یادواره گریزی به انقلاب‌های جهانی زد و اظهار داشت: انقلاب بی‌نظیر ایران در بهمن ۵۷ با یک رویکرد فرهنگی انقلابی به‌وجود آورد که تمام توریسین‌های جهانی از آن به عنوان ماندگارترین انقلاب در دنیا یاد می‌کنند.

رییس بنیاد شهید کهگیلویه عنوان کرد: انقلاب ۵۷ دردها را درمان کرد و ما در مقابل استعمار به استقلال رسیدیم.

وی از ۱۳ آبان به عنوان یکی از سرفصل‌های انقلاب یاد و تصریح کرد: روحیه انقلابی، پایبندی به ارزش‌ها و دشمن‌شناسی از موارد مهم ۱۳ آبان ۵۸ است که نقش اساسی در تحولات سیاسی این مرزو بوم دارد.

دولتخواه، دلبستگی مسئولین و نهادها به انقلاب و ارزش‌ها را باعث ماندگاری و حفظ این انقلاب دانست و افزود: انقلاب حاصل خون پاک شهدا است و امروز هر کدام از ما باید به عنوان پژواک صدای شهیدان تلاش بی‌وقفه داشته باشیم.


در ادامه سید لطف‌الله فروزان تهاجم فرهنگی دشمن علیه کشورمان را یادآور شد و با توجه به ناکامی دشمن در جنگ هشت ساله، گفت: امروزه هدف دشمن این است که سیاست کشور ما را به سمت تهاجم فرهنگی بکشاند.

مدیر آموزش و پرورش کهگیلویه، یکی از راه‌های مقابله با جنگ نرم دشمن را برگزاری یادواره‌‌های شهدا دانست و  با بیان اینکه در جنگ فیزیکی اجازه ندادیم دشمن به تمامیت ارضی کشور نفوذ پیدا کند، خواستار توجه والدین نسبت به فرزندان‌شان در رابطه با تهاجم فرهنگی دشمن شد.

دشمنان انقلاب با حربه فرهنگی به دنبال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند بنابراین باید با فرهنگ شهادت و گسترش آن در برابر کفر جهانی ایستادگی کرد.






پیشرفت تکنولوژی باعث عدم استقبال مردم از سینما شده است/ضرورت توجه متولیان فرهنگی به مقوله فرهنگ و هنر
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه گفت: علی‌رغم اکران بروزترین فیلم‌ها در سینما دهدشت، پیشرفت تکنولوژی باعث شده مردم کمتر به سینما رو بیاورند.
جلسه فرهنگ‌سازی سینما، مردم و مسئولین با حضور فرمانداران شهرستان‌های کهگیلویه، لنده و جمعی از اعضای شورای اداری در سالن کنفرانس فرمانداری دهدشت برگزار شد.
سید ایرج کاظمی‌جو در این نشست ضمن گلایه‌مندی از صحبت‌های یکی از مسئولان استانی که در کهگیلویه و بویراحمد هیچ سالن سینمایی وجود ندارد، اظهار داشت: خوشبختانه سینما دهناد دهدشت که نوستالژی جوانان دهه شصتی است همچنان در این شهرستان فعالیت دارد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه با توجه به اکران بروزترین فیلم‌ها در سینما دهدشت، پیشرفت تکنولوژی را باعث عدم استقبال مردم از سینماها دانست و بیان کرد: به دلیل وجود مانیتورهای بزرگ سینما در خانه‌ها، تماشای فیلم‌های روز در سالن‌های سینما مورد استقبال عمومی قرار نمی‌گیرد و چنین عاملی باعث شکست سالن‌های سینما در سراسر کشور خصوصأ در شهر دهدشت شده است.
وی خواستار توجه متولیان فرهنگی به مقوله فرهنگ و هنر شد و تصریح کرد: اجازه ندهیم که بر اساس رسالتی که بر دوش ماست تنها سالن سینمای شهرستان و استان با بحران مواجه شده و به فراموشی سپرده شود.
کاظمی خاطرنشان کرد: در اینجا جمع نشدیم که آخرین میخ را بر تابوت سینما دهناد بکوبیم بلکه انتظار داریم با توجه به شرایط فعلی، همه مسئولان با وحدت و همکاری بیشتری سینما را نگه داریم و تدابیری اندیشیده شود که مخاطب با سینما آشتی کند.
در ادامه این نشست نور‌الله دهناد افزود : در ابتدای شروع کار، سینما روند بسیار خوبی داشت اما متأسفانه بعد از چند سال این پیشرفت رو به افول گذاشت.
مسئول سینما دهناد دهدشت از بهسازی و نوسازی این سینما خبر داد و با بیان اینکه این سینما تاکنون خروجی مناسبی نداشته است، گفت: به دلیل علاقه‌ای که شخصا به کار فرهنگی دارم در دهدشت مانده‌ام.
وی ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت موجود، تصریح کرد: دیگر مایل به ادامه این کار نیستم، مسئولان یا جهت بهبود چنین فعالیت فرهنگی چاره اندیشی کنند و یا به بنده اجازه دهند سالن سینما را تغییر کاربری بدهم.
خدمت‌رسانی ۴۰۷ خادم در ۲۴ موکب کهگیلویه و بویراحمد/شماره حساب ۸۰۱۰ آماده جمع‌آوری نذورات نقدی مردم برای ایام اربعین
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۴۰۷ خادم در ۲۴ موکب استان کهگیلویه و بویراحمد به زوار امام حسین(ع) خدمات‌رسانی می‌کنند.
سید فرج‌الله نظرپور در جمع خبرنگاران به در پیش بودن اربعین سید و سالار شهیدان اشاره کرد و گفت: برای ارائه خدمات مطلوب به زوار و عاشقان اباعبدالله در مراسم پیاده‌روی اربعین امسال ۲۴ موکب در نجف و کربلا، مرز شلمچه و مسیر یاسوج تا مرز برپا شده است.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: از تعداد ۲۴ موکب استان، ۷ موکب در نجف اشرف و کربلای معلی، ۳ موکب در مرز شلمچه و ۱۴ موکب بین راهی از مسیر یاسوج تا مرز برپا شده است.
وی از خدمت‌رسانی ۴۰۷ نفر در موکب‌های استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: ۱۶۳ نفر خادم در موکب‌های عراق، ۴۲ نفر در مرز شلمچه و ۲۰۲ نفر در موکب‌های بین راهی به زوار اباعبدالله‌الحسین(ع) خدمات ارائه می‌کنند.
این مسؤول با بیان اینکه مردم کمک‌ها و نذورات خود برای ایام اربعین را به شماره حساب ۸۰۱۰ بانک ملی واریز کنند، خاطرنشان کرد: کسانی که نذورات غیرمردمی دارند می‌توانند به ستاد بازسازی عتبات عالیات واقع در خیابان جمهوری، روبروی هنرستان اقبال لاهوری- ستاد عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد مراجعه کنند.
مشکلی در امر سوخت‌رسانی در کهگیلویه و بویراحمد وجود ندارد
مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: مشکلی در امر سوخت‌رسانی در استان وجود ندارد.
لطف‌الله مسعودی با اشاره به اجرای عملیات نظارت بر عرضه فرآورده‌های نفتی در جایگاه‌های سوخت گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و در راستای ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مردم این عملیات برگزار شد.
مدیرعامل شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ۲۸ جایگاه عرضه فرآورده‌های نفتی در استان وجود دارد، گفت: سوخت‌رسانی در جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفته و هیچ‌گونه مشکلی در امر سوخت‌رسانی وجود ندارد.
وی به فعال بودن ۲۷ جایگاه CNG در استان خبر داد و افزود: این جایگاه‌ها بدون هیچ مشکلی به مردم خدمات ارائه می‌کنند.
۴ شهرک گلخانه‌ای و آبزی پروری در کهگیلویه و بویراحمد تاسیس شد
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با پیگیری‌های انجام شده طی چند سال گذشته ۴ شهرک گلخانه‌ای و آبزی پروری در این استان تاسیس شد.
جعفر گوهرگانی  اظهار داشت: طی چند سال گذشته زیرساخت‌های ۴ پروژه سرابیز باشت، مجتمع قلات بهمئی، ناصرآباد گچساران و دشت مازه کهگیلویه به بهره برداری رسید.
وی از در دست اجرا بودن عملیات اجرایی پروژه ماهور باشت خبر داد و افزود: قبل از دولت یازدهم تنها یک شهرک کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد وجود داشت که هم اکنون این تعداد به ۵ مورد رسیده و در آینده‌ای نزدیک ماهور باشت نیز افتتاح می‌شود.
گوهرگانی ابراز کرد: ظرفیت تولید گوشت مرغ صنعتی در ابتدای سال ۹۲ میزان ۱۲ هزار و ۵۱۰ تن بوده که تا هفته دولت امسال به بیش از ۱۷ هزار تن رسید و ظرفیت تخم مرغ نیز از یک هزار و ۲۹۱ تن به دو هزار و ۹۶۰ تن رسیده است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: همچنین ظرفیت تولید گوشت قرمز صنعتی از یک هزار و ۴۹۳ تن به یک هزار و ۸۴۰ تن و شیر صنعتی و نیمه صنعتی از ۱۶ هزار و ۶۰۸ تن به ۲۱ هزار و ۳۱۵ تن رسید.
گوهرگانی با بان اینکه تولید عسل استان از ۵۹۵ تن سال ۹۳ به ۸۶۰ تن رسیده است، بیان کرد: تولید سایر ماکیان صنعتی و سنتی در دولت یازدهم نیز به بیش از ۱۱۰۰ تن رسیده است.
وی تصریح کرد: طی چند سال گذشته ۴ واحد پرورش بوقلمون، یک واحد پرورش بلدرچین، یک واحد پرورش کبگ و ۱۳ طرح پرواربندی گوساله با ظرفیت ۱۵۰۰ راس و تولید سالانه ۳۸۰ تن گوشت قرمز با اعتباری افزون بر ۶۸ هزار و ۲۵۰ میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.
 
انسداد محور روستای کُمبل به روستای آبشیرین در هفته آینده
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران از انسداد محور روستای کُمبل به روستای آبشیرین در هفته آینده خبر داد.
اسماعیل احمدی در نشست انسداد محور روستای کُمبل به روستای آبشیرین گچساران که با حضور فرماندار و مشاورین طرح در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: پروژه بهسازی و تعریض محور گچساران به روستای باباکلان، بی‌بی حکیمه و گناوه یکی از محورهای قدیمی و پر تردد است که با بهسازی و تعریض این جاده‌ها می‌توان از بسیاری اتفاقات ناگوار در این مسیر جلوگیری کرد.
رئیس راه و شهرسازی گچساران با بیان اینکه تعریض و بهسازی این جاده‌ها یکی از اولویت‌های مهم راه و شهرسازی است، بیان کرد: احداث، تعریض و بهسازی این جاده بخشی از مسؤولیت نفت است که باید در این راستا خوب عمل کرد.
وی با اشاره به زمان‌بندی در نظر گرفته شده برای تعریض و بهسازی جاده گچساران، باباکلان ، بی‌بی حکیمه و گناوه اذعان کرد: برای احداث و بهسازی هر قطعه چهار ماه زمان پیش بینی شده است.
احمدی با اشاره به انسداد محور جاده روستای کُمبل به روستای آبشیرین گچساران تصریح کرد: هفته آینده روز شنبه با همکاری فرماندار، اداره راهداری، نیروی انتظامی و رسانه‌ها انسداد این محور به صورت رسمی اعلام می‌شود تا از بروز هرگونه حادثه جلوگیری شود.
وی با بیان اینکه برای تردد و عبور و مرور جاده فرعی در نظر گرفته شده است، افزود: خودروهای سبک و سنگین و اهالی روستاها برای تردد و عبور مرور می‌تواند از دشت میرزا به طرف روستای آبشیرین تردد داشته باشند.
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران با بیان اینکه برای تعریض و بهسازی جاده کُمبل به روستای آبشیرین قریب بر ۷ کیلومتر از این محور مسدود خواهد شد، عنوان کرد: در هفته آینده بیش از ۲ کیلومتر از این محور عملیات اجرایی تعریض و بهسازی انجام و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
احمدی با بیان اینکه در هنگام انسداد محور تمام علائم رانندگی توقف ممنوع نصب خواهد شد، افزود: بعد از احداث و بهسازی این جاده تمام علائم راهنمایی و رانندگی از سوی اداره راهداری در این جاده نصب خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی طرح تعریض و بهسازی جاده باباکلان، بی‌بی حکیمه، گناوه به گچساران از آذر سال ۱۳۹۵ آغاز شده و براساس برنامه ریزی قرار است در مدت زمان ۲۴ تا ۳۶ ماه بهره‌برداری برسد.
احمدی افزود: بهره برداری از این تعداد طرح نقش مهمی در رونق صنعت گردشگری با بهبود جاده ارتباطی به بارگاه بی‌بی حکیمه (س) خواهر امام رضا (ع) دارد.
رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران ادامه داد: خارج شدن برخی روستاها از بن‌بست ارتباطی، آسان شدن حمل و نقل تولیدات کشاورزی و کاهش خسارت‌های سوانح جاده‌ای از دیگر مزایای اجرای این طرح‌ها خواهد بود.


 
برگزاری نخستین جشنواره خوشنویسی بسیج در کهگیلویه و بویراحمد
رئیس انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین جشنواره خوشنویسی بسیج در این استان خبر داد.
سید علی‌نقی کرامت در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره خوشنویسی بسیج در کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: این جشنواره در سه بخش نستعلیق، شکسته نستعلیق و ثلث برگزار می‌شود.
رئیس انجمن خوشنویسی سازمان بسیج هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هفت موضوع مختلف برای این جشنواره در نظر گرفته شده، افزود: آیات و روایات، سخنان امامان و معصومین دین و رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از جمله این موضوعات است.
وی بیان کرد: بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی (ولایت و رهبری، عدالت و ظلم‌ستیزی، مبارزه با استکبار، بسیج، ایثار، شهادت، شهدای مدافع حرم، مقابله با جنگ نرم و شبکه‌های اجتماعی)، جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در سالم‌سازی جامعه، حجاب و عفاف و سبک زندگی ایرانی اسلامی با رویکرد شعار سال مقام معظم رهبری از دیگر موضوعات این جشنواره است.
این مسؤول خاطرنشان کرد: هنرمندان خوشنویسی می‌توانند آثار خود را تا ۳۰ آبان ۹۶ به آدرس دبیرخانه استانی واقع در یاسوج، گلستان ۵، ساختمان اقشار، انجمن خوشنویسان سازمان بسیج هنرمندان ارسال کنند.
کرامت در پایان افزود: پس از داوری، به آثار برگزیده جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.

 
بازگشتی به روزهای شیرین تابستان در دل روستاهای محروم/ طرح تداوم اردوی جهادی جهادگران دانشجو+تصاویر
دانشجویان جهادگر و بسیجی دانشگاه فنی و حرفه ای یاسوج با حضور در روستای مورنا برگی دوباره زدند خاطرات تابستانی خود را.


دانشجویان جهادگر دانشگاه فنی و حرفه ای یاسوج با حضور در روستای مورنا با مرور خاطرات شیرین و خوش خود در ایام تابستان و روزهایی که درک درد محرومیت و نبود امکانات در کنار محرومین بود، حرکت جهادی دیگری را رقم زدند.

این دانشجویان در راستای تداوم اردوی جهادی خود که در تابستان امسال انجام گرفت، بسته های فرهنگی و تحصیلی شامل کیف، لوازم التحریر و ... بود را به دانش آموزان این منطقه محروم تحویل دادند و همچین برنامه های آموزشی و فرهنگی خود را جانی دوباره بخشیدند.


IMG_1305.jpg
photo_2017-11-05_11-35-53.jpg
photo_2017-11-05_11-36-18.jpg
photo_2017-11-05_11-36-26.jpg
photo_2017-11-05_11-36-32.jpg
photo_2017-11-05_11-36-37.jpg
photo_2017-11-05_11-36-44.jpg
photo_2017-11-05_11-36-51.jpg
photo_2017-11-05_11-36-58.jpg
photo_2017-11-05_11-37-03.jpg
photo_2017-11-05_11-37-35.jpg


اجرای تعزیه خرابه شام در جوار مرقد امام علی(ع) توسط هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد+تصاویر
همزمان با نزدیکی به اربعین حسینی تعزیه خرابه شام در جوار مرقد امام علی(ع) توسط هنرمندان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد.


از استان کهگیلویه و بویراحمد در جوار مرقد مطهر امام علی علیه‌السلام شهر نجف به تعزیه گردانی مجید نیک‌پور و سرپرستی میررضا رفیعی انجام شد.







نام شما

آدرس ايميل شما

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1