تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۲۸۹۶۴۳

این سایت جیره‌خوار کس دیگری است / مشکلات از خودمانه / سرمایه‌گذار فراری را آوردم /جاده چرام به دهدشت ۱۰ سال معطل اعتبار مانده /دانشکده معدن نباید زیر نظر گچساران برود / همان یاسوج بهتر است

۱۷
۰
کبنا ؛نماینده کهگیلویه بزرگ گفت: جاده چرام به دهدشت ۱۰ سال معطل اعتبار مانده است.
به گزارش کبنا از یاسوج، عدل هاشمی‌پور صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان چرام، با بیان اینکه هر مدیری برای کارش اهدافی را انتخاب و کوتاه‌ترین مسیر را مشخص می‌کند، اظهار کرد: بنده هم اولویت‌هایی را برای خودم، برخلاف دیگران که ده‌ها پروژه را زخمی کردند و موجب بی اعتمادی مردم شده‌اند، مشخص کردم.
نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه در عرصه‌ سیاسی مورد بی‌مهری قرار گرفته‌ام، افزود: این به این دلیل است که برای خدمت به مردم دارم، تلاش می‌کنم.
هاشمی‌پور با بیان اینکه اصلی‌ترین مشکل شهرستان چرام، راه‌های مواصلاتی شهرستان است، اظهار داشت: بنده این موضوع را مدیریت کردم، تا از بن بست خارج شویم، اما هیچ سرمایه گذاری در این زمینه نمی‌آید.
وی با بیان اینکه جاده چرام به دهدشت ۱۰ سال معطل اعتبار مانده است، افزود: جاده سادات به یاسوج که یک پروژه ملی محسوب می‌شود، فعال شده و با پیمانکار جدید تفاهم‌نامه منعقد شده است که امیدواریم با پیمانکار جدید به مشکل بر نخوریم.
نماینده شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در ادامه افزود: جاده طسوج که منطقه گردشگری نیز است ۱۲ کیلومتر آن توسط بنیاد مسکن انجام گرفته است و امیدوارم تا پایان کار بنیاد مسکن در این جاده حضور داشته باشد.
وی افزود: برای ساماندهی و بازسازی جاده چاسخار از دستگاه‌های شرکت نفت داریم، استفاده می‌کنیم.
 
نماینده کهگیلویه بزرگ با اشاره به ورودی های شهر چرام، گفت: ما هر کجا مشکل داریم از خودمان است. من خودم شهردار بودم، شما هم بدهکار می‌شوید، باید با سایر نهادها و شرکت‌ها تعامل داشته باشید و می‌توانید میدان ورودی شهر را حداقل چمن کاری کنید.
وی افزود: شورای شهر و شهردار سابق چرام پیگیر مسائل و مشکلات شهر بودند، شما هم پیگیری کنید ما هم کمک می‌کنیم.
عدل هاشمی‌پور در ادامه با اشاره به سخنان خود در شورای اداری شهرستان کهگیلویه در رابطه با سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، اظهار داشت: آن سایت خبری که از حرف‌های من سوء استفاده کرد و نوشته بود که آقای دکتر نوروزی رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را بر کنار کنید، من نمی‌بخشم، چرا که این سایت جیره‌خوار کس دیگری است.
وی با اشاره به معدن فسفات چرام، تصریح کرد: خوشبختانه ۳ نفر از تهران دیروز برای موضوع معدن فسفات چرام وارد استان شدند، و باید زمینه‌ها را برای فعال کردن این  معدن فراهم کنیم، و بدون شک با اجرای این معدن گره‌ای از بیکاری جوانان این شهرستان برداشته می‌شود.
نماینده کهگیلویه بزرگ با بیان اینکه بیشترین گندم استان از چرام است، گفت: باید سرمایه‌گذاران را در این زمینه تقویت کنیم و سرمایه‌گذار کارخانه سوله‌سازی چرام که فرار کرد و رفته بود، آبادان،  من او را آوردم و الان مشغول است.
هاشمی‌پور گفت: مردم از وضعیت فنی و حرفه‌ای شهرستان چرام و بلاتکلیفی ساختمان این اداره بعد از ۱۵ سال، بیزار شده‌اند و امیدوارم در این خصوص نیز رسیدگی‌‌هایی لازم صورت گیرد.
 
وی به دانشکده صنعت و معدن و چرام اشاره کرد و گفت: اجازه ندهید دانشکده صنعت و معدن چرام برود زیر نظر گچساران که مسائلی بعد از آن اتفاق بیفتد، یا مستقل شود یا زیر نظر همان یاسوج باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

مه قلی
Iran, Islamic Republic of
دو صد گفته را نیم کردار نیست


حنای تو دگر رنگی ندارد
سقای تو دگر آبی ندارد
برای مردم عام و گرسنه
شعار تو دگر نانی ندارد
استان
Iran, Islamic Republic of
سایتها درد مردم را می گویند سید مگه خوابی تاجگردون استان را .. سردار از شما بعیده همی...یکنارته نیروی تاجگردونه
چرام
Iran, Islamic Republic of
جاده چاسخارو درست کنید لطفا
ناشناس
نترسید بابا خیلی هم دلتون بخواد بیاید زیر نظر گچساران، دانشگاه دولتی گچساران خیلی زود با جذب نخبه و اساتید خوب از سراسر کشور تبدیل به یک قطب علمی در منطقه خواهد شد. دانشکده چرام هم زیر نظر همون یاسوج بمونه خیلی بهتره.
زرگر خبرنگار:
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت نماینده محترم . جناب اقای هاشمی آب کشاورزی را یکاریش کن زمینها تشنبه آبن بقیه به فکر کهگیلویه بزرگ نبودند حداقل شما باش اگر می خواهی مردم تورا بخواهند به فکر مردم باش با تشکر
از جناب اقای تاجگردون تقاضا داریم برای رفع مشکلات دانشگاه گچساران تمام تلاش خودشون رو انجام بدن ، این وضعیت در شان مردم گچساران نیست. کسانی که دارن سنگ اندازی میکنن باید کنار گذاشته بشن، چه در داخل گچساران چه خارج اون
سربدار
جناب هاشمی خسته نباشی ، مگه گچساران کم چرامی ها را درخود جاداده چرا این شکلی با گچساران برخورد می کنید .... و تفرقه افکنی می کنید چرام و گچساران نداره....
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
تمام مشکلات عدل هاشمی را دکتر تاجگردون حل میکننه. هرجا کم میاره دست به دامن تاجگردون میشه.بودجه ۴شهرستان حوضه انتخابیه اش را تاجگردون میده. آدرس خیابانهای تهران را از تاجگردون میگیره. ولی میگه دانشکده منابع طبیعی چرام نباید بره زیر نظر گچساران و زیر نظر همان یاسوج باشه بهتره یا بر علیه دکتر نوروزی صحبت میکنه و میگه عدالت را رعایت نمیکنه و در لفافه میگه باید عوض بشه. میگه نوروزی حق حوضه من را میده به گچساران. حالا که باز کم آورده میگه من چیزی به نوروزی نگفتم.
چرامی
Iran, Islamic Republic of
روستاهای قدیمی چرام ازجمله آرند و... درشرایط بحرانی کمبود اب به سرمیبرند
جناب حاج عدل کجایی
علی
Iran, Islamic Republic of
ما قبلا گفته ایم و باز هم می گوییم کهگیلویه و بویراحمدی که هیچ نام و نشانی از گچساران در خود ندارد باید ه.. به گچساران
این جماعت اگر با ما دوستی هم می کنند فقط در هنگام نیاز است و الا..
بابا ای ول به دکتر تاجگردون که خاری است در چشم بدخواهام گچساران و باشت
تازه ما داریم به حق واقعی خودمان می رسیم اینها بهشون برمیخوره وای بحال زمانی که بخاهیم مثل ..ن حق و حقوق انها را نیز ..
کهگیلویه ای
Romania
آقای گچسارانی . واقعا خودت میدونی چه گفتی . بی سر وته یه چیزهای هوایی !!!
چرام سرافراز
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب هاشمی پرتلاش که هم باید در عرصه استانی برای احقاق حق مردم خود تلاش کند و هم خنجر از پشت ناکارامدان و سیاسیون ورشکسته را تحمل کند. خدا پشت و یاورتان باشد. دانشگاه چرام اگه برود زیر نظر گچ، در همین سطح می ماند و باعث ارتقا گچ می شود. حرف حق را زده
Iran, Islamic Republic of
درود بر سردار هاشمی....
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
هاشمی برو دعا کن برا میرشکار که حداقل یه بودجه ای میگیره برا شهرستانت...
گچساران 2
Iran, Islamic Republic of
تاج بودجه میده چون تو کمیسیون بودجه است نه اینکه بودجه را از جیب مبارک میده، مثل اینکه بگیم چون هاشمی تو کمبسیون انرژی است پس نفت مملکت را اون میده، این درسته؟ دنبال بت سازی نرویم، اینکه تاج سهم بودجه کهکیلویه را برای گچساران می بره که هنر نیست و تمجید هم نداره اگه خیلی کارش درسته از بودجه قم و تهران برای گچساران بیاره نه از سهم بهمیی و پشته زیلایی
علی
این صحبتها درمورد دانشکده مشاوره غلطه بهشاد هست و الی خود هاشمی هم می دونه اگه یه سال دیگه زیر نظر یاسوج باشه تعطیل می شه
Iran, Islamic Republic of
بابا هرکاری کنیم تاهمیشه لربدبختیم هیچ پیشرفتی بجزتلاش هرتلاش همون فردمیسرنخواهدبوداین استان تاهمیشه همینطورخواهدماند وسلام علیکم
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
رویای ناتمام نامزد حزبی

رویای ناتمام نامزد حزبی

در انتخابات ۱۴۰۰ «کاندیدای اختصاصی» داریم؛ این جمله ای است که این روزها از سوی برخی احزاب ...
1