تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۴۳
کد مطلب : ۲۸۹۶۲۸

جوابیه شهرداری سی سخت به خبر کبنا

۳
۰
کبنا ؛مدیر مسئول محترم پایگاه خبری کبنا نیوز
با سلام و تحیات الهی
پیرو درج و انتشار یادداشتی در تاریخ ۱۲ آبانماه سال جاری تحت عنوان « از قطع ریشه درختان چند ساله تا هجوم زباله‌ها به سی‌سخت (+تصاویر) » ، مطابق ماده ۲۳ قانون مطبوعات مصوب ۱۳۶۴/۱۲/۲۶ توضیحات جمع آوری شده به حضورتان ارسال می گردد . لذا خواهشمند است جوابیه ذیل جهت تنویر افکار عمومی و اطلاع به مخاطبان و خوانندگان در همان سرویس خبری درج گردد .
متن یادداشت درج شده به تاریخ ۱۲ آبانماه ۹۶  در کبنا نیوز:
بی تدبیری در شورا و شهرداری سی سخت، کار را به جایی کشانده تا این پارلمان محلی با اقدام مستقیم خود، درختان چند ساله مرکز شهر که برای محافظت و نگه داری از آنها هزینه ها داده شده بود قلع و قمع شود و رنجش شهروندان سیسختی را در پی داشته باشد.
اما بی تدبیری و خود رایی در این شورا و شهرداری به اینجا ختم نمی شود. چنانکه در تصاویر مشاهده می نمایید زباله هایی را خواهیم دید که کنترل شهر را در دست گرفتن و چهره نازیبایی از شهر توریستی سیسخت را به نمایش گذاشته است و شورای شهر نیز نظارتی بر عملکرد شهرداری ندارد که باعث اعتراض شهروندان نیز شده است.
به نمایندگی از همشهریان سیسختی اعلام می نمایم اگر شورای شهر توانایی و تدبیر اداره شهر را به شکل صحیح ندارد اداره شهر را به دهیاری ها بسپارد تا با همکاری مردم شهر این مهم انجام شود.همچنین از محیط زیست و منابع طبیعی تقاضا داریم که به این مساله ورود پیدا کرده تا دیگر شاهد بی نظمی و سهل انگاری هایی در شهر توریستی سیسخت که میزبان گردشکران زیادی می باشد نباشیم.
جوابیه شهرداری سی سخت :
۱ – در رابطه با قلع و قمع درختان مرکز شهر باید به اطلاع شهروندان محترم برسانیم که هیچگونه قلع و قمعی صورت نگرفته و عکسهای موجود در یادداشت مربوط به بلوار امام خمینی واقع در ورودی شهر می باشد که در تاریخ ۳ آبان سال جاری خبر آن در سایت خبری تحلیلی ترنم دنا با موضوع « عملیات بازسازی و کاشت چمن فضای سبز شهر سی سخت»
« از اینجا بخوانید: عملیات بازسازی و کاشت چمن فضای سبز شهر سی سخت + تصاویر »
درج گردیده است که طی این عملیات بلوار امام خمینی به عنوان اصلی ترین ورودی شهر سی سخت به دلیل فرسوده بودن خاک و خشک شدن چمن بلوارها به طول ۲ کیلومتر و به میزان ۱۶۰۰ متر مکعب خاکبرداری گردید و عملیات خاک ریزی و کاشت چمن و گل در بلوار به متراژ ۸ هزار متر مربع در حال انجام می باشد .
۲- در رابطه با زباله های رها شده در اطراف شهر سی سخت شهرداری عذرخواهی خود را از شهروندان فهیم شهر سی سخت اعلام میدارد اما با توجه به اینکه جمع آوری زباله در سطح شهر در زمان های خاص که قبلا هم به اطلاع مردم فهیم شهر رسیده است انجام می گیرد و همچنین با توجه به اینکه در سطح شهر سطلهای زباله و مکانهای مخصوصی جهت جمع آوری زباله تعبیه گردیده است لذا از شهروندان محترم درخواست میگردد جهت جلوگیری از بی نظمی و رعایت مسائل بهداشتی در ایام مقرر نسبت به قراردادن زباله ها در درب منازل و سطل های زباله سطح شهر اقدام نمایند .
در پایان گفتنی است در صورت شفاف نبودن توضیحات ، با تماس تلفنی به شهرداری سی سخت به شماره ۰۷۴۳۳۴۴۲۳۳۰ یا با مراجعه حضوری توضیحات لازم تقدیم خواهد شد.
روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر سی سخت
نام شما

آدرس ايميل شما

کلانتری
Iran, Islamic Republic of
این مورد را باید از اب وفاضلاب شرس سی سخت سئوال کنیم چرا چنین اتفاقی افتاد
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
هم ای شورا شهر ده نونم چه بی تش نها من کشور استان هیچ
همشهری
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید بابا این توجیهات را
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1