تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۳۰
کد مطلب : ۲۸۹۶۲۴

نمایندگان مردم استان کهگیلویه و بویر احمد از نیک اقبالی دفاع کنند

۱۴
۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛  امروز واجب و لازم است که از پژمان نیک اقبالی دفاع کنیم و از این سرباز هم استانی قدردانی کنیم.آقایان نماینده (حاج زارعی - تاجگردون -هاشمی،وکیلی و خانم حسینی)اصلاح‌طلب و اصولگرا، اعتدال و مردم شریف کهگیلویه و بویر احمد، همه باید از فرزند زاگرس برای تکیه بر صندلی عالیترین مقام استان چهار محال و بختیاری حمایت کنیم.
آقایان نماینده،زاگرس نشینان ساکن پایتخت،سیاسیون،حال که فرزندی دیگر از دیار استان محروممان،فرزندی از خاک زاگرس،نامش برای تصدی استانداری چهار محال و بختیاری عنوان گردیده است همه ما باید استقبال کنیم از این فرزند وطنی و از او که امیدش و دلگرمیش، مردمش هست پس همه ما باید خوشحال باشیم و استقبال کنیم از این فرصت پیش آمده برای فرزند استانمان برای خدمت در استانی دیگر،همه میدانیم،نیک اقبالی همیشه در صحنه بود و با خوب و بد و اخم و خنده و همه ساخت ولی باج نداد.
همه میدانیم که نیک اقبالی اگر چه فرزند شهر دنا و دیار همیشه سر سبز سی سخت بود اما سی سختی بودنش بهانه ای نشد که از جایگاه معاونتش بیشترین حرکت را برای زادگاه خویش کند و نگاهش برای توسعه استان فراتر از هر چیز دیگری بود.
همه میدانیم اگر به فکر توسعه بود،برای همه خاک این استان تلاش میکرد نه اینکه باج بدهد و برای ماندن در قدرت توسعه استانش را فدای پست و مقام دنیوی کند.
همه میدانیم اگر او حمایت بشود در واقع همه ما حمایت شده ایم.
آقایان  نماینده  (زارعی،تاجگردون،هاشمی ، وکیلی و خانم حسینی) شما به عنوان نمایندگان این مردم پاک، تصدی صندلی هایی هستید که با تکیه بر آن باید حامی فرزندان این دیار باشید و صدای گویای مردم استان کهگیلویه و بویر احمد،و اینک که فرزندی دیگر از استان کهگیلویه و بویر احمد برای در دست گرفتن اهرم خدمت برای ایران اسلامی مطرح گردیده است شما نیز زبان و فریاد مردم استانتان باشید و از هیچ تلاشی برای استاندار شدن نیک اقبالی برای استان همجوارمان دریغ نکنید.
نمایندگان اصلاح طلب و نماینده گان اصول گرای استان،اگر بخواهیم جناحی هم فکر کنیم می بینیم نیک اقبالی در طول زمان خدمتش به عنوان معاون عمرانی استانداری فراجناحی کار کرده است و هیچگاه توسعه و آبادانی استانش را برای ماندن در قدرت هزینه نکرد و هر کجا شما بودید او هم بود و هر کجا کلنگی بر زمین زده شد نیک اقبالی نیز بود.
و در پایان،
حال که تقدیر اینگونه محقق شده است  و یکی از فرزندان شایسته دنای همیشه استوار و سربلند نامش برای بالاترین مقام استان چهار محال و بختیاری عنوان گردیده است لازم است از وی دفاع کنیم و امیدواریم با حمایت همه نخبگان کهگیلویه و بویراحمد و نمایندگان مردم شریف این استان که در مجلس شورای اسلامی حضور دارند تلاش گردد تا کرسی استانداری چهار محال و بختیاری برای یک دوره درخشان مدیریت پاک اسلامی به دست توانمند فرزند کهگیلویه وبویراحمد بیفتد تا شاهد رشد و توسعه یکی دیگر از استان های کشورمان باشیم، انشاالله
به نمایندگی از مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد
 
نام شما

آدرس ايميل شما

خشایارچشمه روشن
Iran, Islamic Republic of
اقای ۰۰۰نیک۰۰۰اقبالی۰۰۰میدونه۰۰۰تاجگردون۰۰۰مجکم۰۰۰پشتشه
/
Iran, Islamic Republic of
مگه برای استان چکار کرد
میهمان اعتدالی
Iran, Islamic Republic of
دفاع نکنیم بهتر است . تجربه سید ضیاء تشکیل و کمپین برای حمایت از وزارت علوم کار بیهوده ای بود که روحانی هم به آن نه گفت....
یاسوج
بابا سرکاری است ولله
تیرتاجی
Iran, Islamic Republic of
هرچه وزیر گذاشتند تا استاندار هم بگذارند باش تا صبح دولتت بدمد
علیحسین
Iran, Islamic Republic of
بابا کجا مطرح شده شما هم دلتون خوشه
هم استانی اصلاحطلب
Iran, Islamic Republic of
استان خودشو اباد کرد ههههه ... حالا نوبت اون استان لرنشین دیگر است.
افراشته
Iran, Islamic Republic of
با سلام و احترام

مهندس نیک اقبال مردی خستگی ناپذیر و توانمند و با اصالت برازنده میباشد خواهشمند است افراد ذینفوذ حداکثر تلاش خود را بنمایند
اصلاح طلب
Iran, Islamic Republic of
که چی بشه!؟
حضرت عباسی نیک اقبال به ...!؟
فقط یه .. بزرگ را یدک میکشه.
واقعیت
امکان نداره خواهشا خودتونو خلق نکنید حرف الکی والا ما ارزو داریم اما چطور امکان داره دو نفر از یک استان استاندار دو استان همجوار بشن
کارمند 1111
Iran, Islamic Republic of
مهندس نیک اقبال مدیر ی توانمند و لایق جایگاههای بالاتر در سطح ملی است
Iran, Islamic Republic of
اصلا اقای نیک اقبال مطرح نیست
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
تو راخدا بس کنید مردم را نگذارید سر کار
اصلاح طلب گچساران
Iran, Islamic Republic of
نمایندگان خودشان باعث شدند که نیک اقبالی برکنار شود انصافااقای نیک اقبال بدان
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1