تاریخ انتشار
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۴۹
کد مطلب : ۲۸۹۶۰۰

فریاد امام(ره) علیه آمریکا یک فریاد همیشگی است

۰
کبنا ؛ 
مسؤول سازمان بسیج دانشجویی استان در مراسم یوم‌الله ۱۳ آبان و در جمع راهپیمایان شهر سی‌سخت مرکز شهرستان دنا اظهار کرد: امروز ایران اسلامی مدیون از خودگذشتی رزمندگان اسلام و شهیدانی است که برای این انقلاب خونها و جانها دادند.
وی با تقدیر از حضور حماسی دنا نشینان در مراسم ۱۳ آبان بیان کرد: دنا نشینان نشان داده‌اند که مردان همیشه در صحنه و سرسخت برای حضور در روزهای مهم انقلاب هستند.
مسئول بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد انقلاب اسلامی را پرتوی از عاشورا و در امتداد کربلا دانست و افزود: نگاه ما به ۱۳ آبان صرفا یک نگاه مناسبتی و یک روز در تاریخ نیست بلکه سیزدهم آبان را یک تاریخ در طول زمان می‌دانیم.
وی با تاکید کرد: آنچه امروز جهانیان با چشمان خیره در ورودی مرزهای عراق و صحنه‌های عاشورایی نجف و کربلا تحت عنوان جریان پیاده‌روی اربعین نظاره می‌کنند و می‌کنیم و در روز اربعین جهان خیره خواهد ماند از این اجتماع بزرگ، همه و همه در امتداد رسالت انقلابی و تکرار ۱۳ آبان‌های دیگر است.
وی ادامه داد :اگر ۱۳ آبان اتفاق نمی‌افتاد و اگر هیمنه پوشالی آمریکا در انقلاب دوم شکسته نمی‌شد، چه کسی امروز می‌توانست با پای پیاده به عراق رفت و آمد کند.
مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان با اشاره به اینکه اربعین از مصادیق صدور انقلاب و پرتوی از انقلاب دوم است، افزود: از این جهت است که گفته می شود انقلاب دوم مهم‌تر از انقلاب اول بود.
وی گفت: اگر هیمنه آمریکا در جریان ۱۳ آبان به دست دانشجویان شکسته نمی‌شد امروز دیگر همایش‌ها و رزمایش‌های مستضعفین جهان با شعار مرگ بر آمریکا در کنار سفارت خانه‌های این دولت مستکبر و در دل ائتلاف شکست خورده آمریکا در عراق شکل نمی‌گرفت.
مهدوی مطلق با بیان اینکه باید بدانیم دشمنی آمریکا با ملت ایران مبانی اعتقادی و عقیدتی دارد، تصریح کرد: سلاح هسته‌ای، موشک، برجام، حقوق بشر و ... همه بهانه‌ای بیش نیستند.
مسئول بسیج دانشجویی استان با اشاره به اینکه آمریکا می‌خواهد ما خودمان نباشیم، روح بیدار و الگودهی‌ها در ایران زنده نباشد، عنوان کرد: آمریکا با نهضت و انقلاب اسلامی مشکل دارد؛ حال چه بمب اتم و یا برجام باشد و یا نباشد.
وی عنوان کرد: مگر در حادثه طبس، نوژه و جنگ تحمیلی و تحریم‌هایی که از اول انقلاب بنا نهاده شد، مگر بحث موشک‌های سپاه، سلاح هسته‌ای و حقوق بشر بود، باید گفت نه، آمریکایی‌ها با اصل این انقلاب و این نهضت مشکل دارند.
مسؤول بسیج دانشجویی استان همه ادعاهای واهی موجود را بهانه غرب برای منزوی کردن ایران اسلامی در صحنه بین‌الملل دانست و تصریح کرد: آن روزی که کودتادی ۲۸ مرداد اتفاق افتاد و دولت دکتر مصدق سقوط کرد، مصدق به آمریکا پناه برده بود اما به واسطه همین اعتماد بار دیگر کشور سقوط کرد، اینها صحنه‌هایی از تاریخ است که باید بدانیم.
مهدوی‌مطلق به تحریم‌های کاتسا علیه ایران اسلامی از سوی کنگره آمریکا اشاره کرد و گفت: کسانی که امروز در تحریم‌های کاتسا هستند افرادی نیستند که در سیاست و تجارت و یا در اقتصاد باشند بلکه فرزندان جهادی و انقلابی این ملت‌اند، پس این مسئله نشان میدهد آمریکایی‌ها با روح مبارزه خواهی این ملت مشکل دارند.
مسئول بسیج دانشجویی استان گفت: عمق کینه امریکا با ما همین تفکر شیعی، کربلایی و عاشورایی حسینی است و آنها می‌خواهند فرهنگ امام حسین و روح آزادگی را از بین بیرند.
وی با بیان اینکه مسئولان مربوطه باید حادثه تسخیر لانه جاسوسی را در کتب درسی بیاورند، تصریح کرد: این کار شبهات موجودی را که امروز دشمنان داخلی و خارجی مطرح می کنند را برطرف می‌کند.
سخنران مراسم ۱۳ابان دنا گفت: طبق عرف درست است که هر سفارتی جزئی از خاکی آن کشور است، اما آمریکا از سفارتخانه خود برای توطئه علیه ملت ایران استفاده می‌کرد.
وی ادامه داد: فریاد امام علیه آمریکا یک فریاد همیشگی بود که از ماجرای کاپیتولاسیون شروع شد و این شبهه که می‌گویند امام در برابر یک کار از پیش طراحی شده قرار گرفت که همان تسخیر لانه جاسوسی است، یک توهین به تفکر امام است، بلکه امام خودش یکی از شروع کنندگان مبارزه با استکبار بود و این کار را تحسین کرد.
مهدوی‌مطلق خاطرنشان کرد: شعار مرگ بر آمریکا از زبان مبارک امام راحل گفته شده است و باید بدانیم تا روح این انقلاب زنده است شعار مرگ بر آمریکا همچنان پر برجاست.
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1