تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۰
کد مطلب : ۲۸۹۵۲۳

گزارش تصویری سفر «سفیر عمان» به یاسوج / برگزاری نمایشگاه تخصصی کهگیلویه و بویراحمد و عمان

۰
کبنا ؛ 
سفیر عمان با دعوت اتاق بازرگانی یاسوج به مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرد.
ویزای مالتیپل (کثیر الورود) عمان برای تجار ایرانی صادر می‌شود
سفیر عمان در ایران گفت: تا پایان سال ۱۳۹۶ ویزای مالتیپل (کثیر الورود) برای تاجران ایرانی در عمان با هدف گسترش روابط اقتصادی صادر می‌شود.
به گزارش کبنا، سعود بن احمد خالد البروانی روز شنبه در نشست با فعالان اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: برای هر بخش در حوزه سرمایه گذاری اقتصادی کهگیلویه و بویراحمد با کشور عمان یک تفاهم نامه نوشته و امضا خواهد شد.
وی افزود: این تفاهم نامه‌ها برای فعالان اقتصادی این استان بسیار مهم است.
سفیر عمان در تهران هدف از سفر به یاسوج را بررسی زمینه‌های سرمایه گذاری کشورش عمان در استان کهگیلویه و بویراحمد و توسعه همکاری‌های مشترک ذکر کرد.
وی تأکید کرد که کشورش آماده سرمایه گذاری و گسترش همکاری‌های اقتصادی، تجاری و بازرگانی در حوزه‌های گوناگون در این استان غنی و با ظرفیت‌های متنوع است.
سفیر عمان در تهران با اشاره به این که استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان قطب گردشگری ایران محسوب می‌شود، تصریح کرد: وزیر کشور عمان در پایان ماه ژانویه به ایران و یاسوج خواهد آمد و می‌توانید هر گونه پیشنهاد در زمینه همکاری‌های مشترک بین این استان و کشور عمان در حوزه گردشگری ارائه دهید.
وی بیان کرد: با توجه به وجود مشکلات اسناد بانکی برای تجار ایرانی در سرمایه گذاری مشترک با کشور عمان، پیرامون این موضوع طی ۲ روز آینده رایزنی‌هایی در مسقط با مرتضی سرمدی سفیر ایران انجام خواهد شد.
سفیر عمان گفت: پادشاه عمان همواره بر تقویت گسترش روابط کشورش با ایران تاکید داشته است.

برگزاری نمایشگاه تخصصی استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور عمان
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج خواستار برگزاری نمایشگاه تخصصی میان استان کهگیلویه و بویراحمد و کشور عمان شد.
جبار کیانی‌پور در نشست فعالان اقتصادی استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور سفیر عمان در جمهوری اسلامی ایران برگزار شد با اشاره به روابط صمیمانه جمهوری اسلامی ایران با عمان گفت: مناسبات اقتصادی دو کشور به اندازه مناسبات سیاسی نیست و این کم و کاستی‌ها باید توسط بخش خصوصی جبران شود.
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن یاسوج بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران در شرایط سخت همراه و همکار کشور دوست و برادر عمان بوده و عمان نیز در شرایط سخت یار و یاور ما بود و با توجه به این روابط خوب و دیرینه باید مناسبات اقتصادی دو کشور گسترش پیدا کند.
وی با اشاره به فاصله نزدیک خلیج فارس و دریای عمان گفت: فاصله نزدیک این کشور با این مناطق ظرفیت و پتانسیل خوبی برای ایجاد مناطق ویژه اقتصادی از جمله منطقه صحار است و شرایط بعد از برجام برای فعالیت تجار و بازرگان به خوبی فراهم شده است.
این مسؤول تصریح کرد: کشور عمان می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی برای صادرات محصولات استان کهگیلویه و بویراحمد باشد و بنادر این کشور جایگزین خوبی برای بنادری است که هم‌اکنون در حال فعالیت هستیم.
کیانی‌پور در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه کشاورزی، گردشگری، آب و نفت و گاز گفت: داشتن محصولات باغی فراوان، تنوع گوناگون گیاهان دارویی و همسایگی با استان‌های بزرگ فارس، اصفهان و خوزستان از قابلیت‌های این استان است که فرصت خوبی برای بازرگانان عمان است.
رئیس اتاق بازرگانی یاسوج تصریح کرد: در آینده نزدیک شاهد حضور هیات تجاری عمان در ایران خواهیم بود، ضمن اینکه نمایشگاه تخصصی دو کشور برگزار شود.
نام شما

آدرس ايميل شما

ر
Iran, Islamic Republic of
کار عبث و بی مصرف
و بیفایده و .‌‌....
ر
Iran, Islamic Republic of
فکر نان کنید که خربزه اب است.
مه قلی
Iran, Islamic Republic of
خخخخخختخ
سفر
Iran, Islamic Republic of
یه عده پیمانکار جمع شدن اونجا که هیچی تو سرشون نیست بجز مطالباتشون
همکار فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
مجید محنایی به چهار زبان مسلط هستند و انگلیسی را نیتیو صحبت میکنند افتخاره افتخار
همشهری
Iran, Islamic Republic of
انصافا همین هزینه های که میکنید بدین به بعضی از این کارخانه های که مشکل دارند خیل بیشتر ثواب داره
ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

ابتلای ترانه علیدوستی به یک بیماری با منشا نامشخص؟

مادر ترانه علیدوستی در صفحه‌ی شخصی خود در اینستاگرام اعلام کرد که این بازیگر مشهور به ...
مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

مشکل ۵۰ ساله بازنشستگان حل شد

با پیگیری سازمان بازرسی کل کشور، معضل چندین ساله بازنشستگان کشوری در خصوص تأخیر در برقراری ...
مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

مشکل تعطیلی پنجشنبه‌

اگر قدرت اقتصادی ما به شکلی بود که پول ملی ما «ریال» از ارز‌های مسلط بر بازار‌های بین ...
1