تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۲۸
کد مطلب : ۲۸۹۴۶۰

۱۲۰ انشعاب غیرقانونی آب در معابر شهر یاسوج جمع آوری شد

۰
کبنا ؛معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طی سه ماه اخیر بیش از ۱۲۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در معابر سطح شهر یاسوج جمع‌آوری شد، اظهار کرد: نصب هرگونه انشعاب در معابر و جلوی مغازه‌ها باید با خرید انشعاب و مجوزات قانونی انجام کیرد.
به گزارش کبنا، طهمورث گودرزی ظهر امروز در بازدید از  تاسیسات آب  شرب شهر مادوان  با بیان اینکه نصب انشعاب آب باید با نظارت کارشناسان آب و فاضلاب  انجام گیرد، اظهار کرد: سالانه بخش زیادی  از  آب شرب تولیدی از  طریق انشعاب‌های غیرمجاز به هدر می‌رود.
معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نوع نگاه به مقوله آب و شیوه  تامین این کالای با ارزش باید تغییر کند، افزود: متاسفانه در موارد متعدد دیده می‌شود که شهروندان از کم و کیف تولید آب شرب  بی‌خبر هستند.
نصب انشعاب آب در معابر با خرید انشعاب صورت گیرد
گودرزی گفت: شهروندان باید بدانند که آب شرب با صرف هزینه‌های بالا و زحمات فراوان به دست آنها می‌رسد و به همین دلیل اسراف و هدر دادن این کالای با ارزش به هیچ وجه قابل قبول نیست.
وی با اشاره به اینکه شرکت آب و فاضلاب استان با ابزار مختلف فرهنگی و قانونی سعی در جلوگیری از هدر رفت آب و جمع‌آوری انشعابات غیرمجاز آب را دارد، اظهار کرد: یکی از مصادیق انشعاب‌های غیرمجاز، شیرهای آب  موجود در معابر شهرهای هستند که متاسفانه هیچ متولی خاصی نیز ندارند.
*جمع آوری ۱۲۰ فقره انشعاب غیرمجاز در سطح معابر شهر یاسوج
معاون خدمات مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد   با بیان اینکه طی سه ماه اخیر بیش از ۱۲۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در معابر سطح شهر یاسوج جمع‌آوری شد، اظهار کرد: نصب هرگونه انشعاب در معابر و جلوی مغازه‌ها باید با  خرید انشعاب و مجوزات قانونی انجام کیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1