تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۷:۰۹
کد مطلب : ۲۸۹۴۵۱

جزئیات درگیری مسلحانه پلیس با توزیع کنندگان مواد مخدر در «اکبرآباد» یاسوج

۵
۰
کبنا ؛فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از زخمی شدن سه نفر در درگیری پلیس با توزیع کنندگان مواد مخدر در یاسوج خبر داد.
سردار مهدی انصاری  افزود: طبق گزارشات مردمی مبنی بر فروش مواد مخدر توسط دو نفر بوسیله موتورسیکلت در منطقه اکبرآباد یاسوج، ماموران انتظامی موضوع را در دستور کار قرار دادند که در نهایت در میدان آریوبرزن اکبرآباد هر دو نفر در حال خرید و فروش هروئین دستگیر شدند.
وی بیان کرد: در همین حین تعدادی از افراد حاضر در محل با ایجاد درگیری و شلوغی، ضمن آن که قصد فراری دادن این افراد را داشتند به شدت ضرب و شتم ماموران انتظامی اقدام کردند که یکی از ماموران برای دفاع از خود، با اسلحه کمری تیراندازی هوایی کرد و یک تیر به سر متهم اصلی دست بند زده که در حال فرار بود، برخورد کرد.
فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: در این درگیری سه نفر مجروح شدند که یکی از آنها متهم توزیع کننده مواد مخدر بود و دو نفر دیگه مامور انتظامی بودند که به بیمارستان یاسوج انتقال یافتند و تحت درمان هستند، هم‌چنین یک نفر همدست توزیع کننده مواد مخدر نیز متواری است.
وی اضافه کرد: افرادی که اقدام به ضرب و شتم ماموران نیروی انتظامی کردند نیز متواری هستند که پس از شناسایی، اقدامات لازم برای دستگیری آنها صورت می‌گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

توکل
Iran, Islamic Republic of
سلام خیلی ممنون خداقوت جان برکفان نیروی انتظامی. اگرزحمت بکشیدمنطقه خیرآبادگچساران رابرای توزیع کنندگان انواع موادمخدرناامن کنیدخوب است تاالان اقدام بازدارنده خاصی صورت نگرفته
گچبوی
United States
سردار طلافروشی گچساران سارقاش چی شد
کمیسیون
Iran, Islamic Republic of
درود بر ماموران انتظامی پاینده باشید
احسان
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی سردار و خسته نباشی نیروی انتظامی
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
باید دست نیروی انتظامی در همچین مواقعی از لحاظ قانونی باز تر بشه تا هر اوباشی به مامورین حمله نکنند. من اونجا بودم بند خدا مامور تا وقتی که مطمئن نشد که دارن همکارش میکشن جرات تیر اندازی نداشت باید قانون تیر اندازی راحتر بشه یه مدل جدید از قانون شکنی در حال شکل گیریه حین انتقال متهم متاسفانه به صورت دسته جمعی به ماموران حمله می کنند یه کمی برمی گرده به خشم مردم از مسائل سیاسی اقتصادی باید توجیه شوند که نیروی انتظامی از خوده مردمه و برای حفظ ارامش مردمه و اقایون سیاسیون هم هیچ وقت از نیروی انتظامی تعریف نکنند بدترش میکنن برن .. خودشون
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1