تاریخ انتشار
شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب : ۲۸۹۳۶۰

ارتباط با آمریکا اگر عزت آفرین بود، الان عربستان عزیزترین قدرت منطقه بود

۱
۰
کبنا ؛تئوریسن مسائل جنگ نرم گفت: ارتباط با آمریکا اگر عزت آفرین بود اکنون عربستان سعودی عزیزترین قدرت منطقه بود.
به گزارش کبنا، شیرعلی خرامین در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان ماه گچساران که با حضور مسوولان، اقشار مختلف مردم و دانش آموزان بسیجی برگزار شد، اظهار کرد: ۱۳ آبان ماه یادآور حوادث مهم و سرنوشت‌سازی است که موجب شد تا برگی از سالنامه مبارزه، هجرت، قیام و مقاومت ملت ایران شکل گیرد.
عضو هیات علمی علوم پزشکی استان و صاحب نظر جنگ نرم با اشاره به اینکه سه رخداد مهم در این روز در سال‌‌های متفاوت به ثبت رسیده است، تصریح کرد: این سه واقعه تاریخی دارای وجه مشترک استکبار ستیزی هستند که هر ساله راهپیمایی این روز با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود.
خرامین با بیان اینکه عزت، آزادی و حق ‌طلبی مردم در این سه واقعه به دست آمده است، افزود: کشتار دانش‌آموزان بی‌گناه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و تبعید امام خمینی (ره) از حوادثی است که ۱۳ آبان را برجسته کرده است.

صاحب نظر جنگ نرم افزود: تقارن این روز مهم تاریخی با ایام ماه محرم و صفر موجب می‌شود تا اهمیت این روز بیشتر بیان شود.
این مسوول با اشاره به اینکه درس‌ های عزت، شرف،آزادگی، حق‌ طلبی و ایستادگی درس های عاشورا است که نهضت امام خمینی (ره) نیز از این واقعه برگرفته شده است، عنوان کرد: ایستادگی در برابر غرب و نپذیرفتن ولایت استکبار و عدم ظلم پذیری بزرگترین درس عاشورا است.
سخنران روز ۱۳ آبان گچساران ابراز کرد: دشمنان نظام و انقلاب به این مرز و بوم چشم طمع دوخته و بعد از شکست در جنگ سخت به جنگ نرم روی آورده‌اند.
عضو هیات علمی علوم پزشکی استان و صاحب نظر جنگ نرم گفت: آمریکا هرگز خواهان رفاه، امنیت، آسایش، اقتدار نظام و آزادی ملت ایران نبوده و این مهم را نمی‌خواهد.
وی به ۱۲۰ مورد توطئه و جنایات آمریکا بعد از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در مورد ایران اسلامی اشاره و تصریح کرد: هر کدام از این توطئه‌ها شامل برنامه ها و اتفاقات زیادی است.

خرامین ادامه داد: امروزه اگر استکبار جهانی با تمام قوای خود با ایران اسلامی دشمنی می‌کند، به دلیل ترس از مکتب ۱۳ آبان بوده که برگرفته از نهضت عاشورا است.
وی گفت: خود باوری و خودسادگی است که اگر باور کنیم آمریکا به خاطر چندین شعار است که با ما دشمنی می‌کند.
عضو هیئت علمی علوم پزشکی استان بیان کرد: نقض حقوق بشر، بمب هسته‌ای و حمایت از تروریست را بهانه کرده و با ایران اسلامی به دشمنی پرداخته است در صورتی که کسانی که خود ادعای حقوق بشر دارند خود در تاریخچه‌ بمب هیروشیما را در کارنامه دارند.
خرامین با بیان اینکه ارتباط با آمریکا اگر عزت آفرین بود اکنون عربستان سعودی عزیزترین قدرت منطقه بود، اذعان کرد: اگر رابطه با آمریکا می‌توانست برای ملتی آبرو بیاورد و برای دولتی عزت آفرین شود اکنون دولت عربستان سعودی عزیزترین قدرت منطقه بود و همچنین اگر ارتباط با آمریکا می‌خواست برای یک کشور و یک ملت عزت و اقتدار به ارمغان بیاورد باید کشورهای آمریکایی منطقه قدرتمندترین و پر رونق‌ترین کشورهای این بخش بوده لیکن همچنان که مشاهده می‌کنیم ایران با تمام ایستادگی‌هایش قدرت اول منطقه است.

عضو هیأت علمی علوم پزشکی استان تصریح کرد: امروز ایران یک قدرت بزرگ سیاسی به معنی واقعی کلمه در منطقه و در معادلات جهانی است.
وی خاطرنشان کرد: حضور یکپارچه ملت ما در تمام عرصه‌ها نشان دهنده قدرت در یک کشور جمهوری اسلامی است و تداوم این راه با افزایش اقتدار و رونق اقتصاد و معیشت مردم ممکن خواهد بود.
مردم همیشه در صحنه دوگنبدان امسال با حضور پرشور و انقلابی خود مانند سال‌های گذشته، همگام با یکدیگر، با شرکت گسترده در مراسم گرامیداشت یوم الله ۱۳ آبان بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب و آرمان‌های نظام اسلامی نشان دادند.
 


نام شما

آدرس ايميل شما

mkjuyv
hpskj
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1