تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۲۸۹۲۲۲

کلنگ زنی دو طرح آب و گازرسانی به روستای«دلی رباط» باشت+تصاویر

۱۴
۰
کبنا ؛مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد در آیین کلنگ زنی گازرسانی به روستای دلی رباط از توابع باشت که با حضور نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: هم اکنون ۱۶ طرح گازرسانی در کهگیلویه و بویراحمد در حال اجراست که با تکمیل آنها ۱۸۲ روستای این استان از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.
وی تصریح کرد: طرح گازرسانی به شهرهای قلعه رییس و دیشموک و ۱۰۸ روستای اطراف، گازرسانی به روستاهای ممبی و سرآسیاب با ۳۸ روستا از مهمترین طرح های در حال اجرای این استان است.
خادم تعداد روستاهای بهره مند از نعمت گاز در کهگیلویه و بویراحمد را ۵۸۳ روستا برآورد کرد و افزود: از این تعداد ۲۳۰ روستا از چهار ساله گذشته تاکنون به شبکه گاز متصل شده اند.
خادم بیان کرد: هم اکنون بیش از ۱۷۰ هزار مشترک شرکت گاز در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که که بیش از ۵۲ هزار مشترک در مناطق روستایی سکونت دارند.
خادم تصریح کرد:تاکنون ۷۵ درصد روستاهای بالای ۲۰خانوار این استان گازرسانی شده است.
وی درباره گازرسانی به روستای دلی رباط گفت: این طرح با ۳میلیارد ریال اعتبار اجرا خواهد شد.
مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: برای اجرای این طرح ۴۰۰۰متر لوله پلی اتیلن اجرا می شود.
خادم بیان کرد: با بهره برداری از طرح گازرسانی به روستای دلی رباط ۲۵ خانوار از نعمت گاز بهره مند می شوند.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت نیز در این آیین بیان کرد: توسعه زیرساخت های رفاهی مناطق روستایی ضرورتی برای کاهش مهاجرت به شهرهاست.
غلامرضا تاجگردون با اشاره به اهمیت ماندگاری اهالی در مناطق روستایی افزود: حاشیه نشینی، افزایش شغل های کاذب مانند دست فروشی، کاهش تولید ملی و وابستگی به بیگانگان از پیامدهای مهاجرت روستاییان به شهرهاست.

آبرسانی به روستای « دلی رباط » با مشارکت بنیاد برکت
 
در ادامه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد فیض الله پاسره  در آیین کلنگ زنی طرح آبرسانی به روستای «دلی رباط» شهرستان باشت افزود: در شهرستان باشت هم اینک ۳ طرح در حال اجراست که با احداث ۲۲ کیلومتر خط لوله و شبکه توزیع، ۴ باب مخزن به حجم ۱۱۰۰ متر مکعب با اعتباری بیش از ۲۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در نهایت ۵ روستا با جمعیت حدود ۸۰۰ نفر را برخوردار خواهد کرد.
فیض الله پاسره  با اشاره به برآورد و مطالعه یک طرح آبرسانی بزرگ در شهرستان باشت، تصریح کرد: در این طرح بزرگ به ۳۳ روستا با جمعیتی حدود ۲۵۰۰ نفر از محل منابع بنیاد برکت آبرسانی می شود.
وی ابراز داشت: در سال ۱۳۹۵ حدود ۳۸۰ میلیارد ریال بودجه از محل صندوق توسعه ملی برای آبرسانی به مناطق روستایی استان تخصیص داده شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با این اعتبار ۱۸ مجتمع بزرگ آب روستایی و ۸ طرح تک روستایی تعریف و عملیاتی شده که در نهایت ۱۰۷هزار نفر معادل یک سوم جمعیت روستایی کهگیلویه و بویراحمد از آن منتفع می شوند.
پاسره افزود: برای سال جاری نیز حدود ۱۳۰ میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی برای آبرسانی روستایی کهگیلویه و بویراحمد پیش بینی شده که با تخصیص این مبلغ طرح های مطلوبی در زمینه آب روستایی عملیاتی می شود.
روز جمعه طرح آبرسانی به روستای «دلی رباط» شهرستان باشت با حضور جمعی از مسئولان استانی و محلی به نمایندگی از طرح های ستاد اجرایی فرمان امام (بنیاد برکت) این شهرستان با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کلنگ زنی شد.
اجرای ۳ کیلومتر خط لوله، شبکه توزیع و احداث یک باب مخزن به حجم ۱۰۰ متر مکعب بخش هایی از عملیات عمرانی این طرح است.
نام شما

آدرس ايميل شما

گچساران
Iran, Islamic Republic of
په تو بگی پاداش چه ایکنه و اوچو؟??? نکنه رئیس یکی و ادارات باشت وابیه؟ ??? شایدهم مدیرکل وابیه و ما نونیم؟ ???? ولا پاداش خوبه یه روز اصولگرایه یه روز اصلاح طلبه یه دور طرفدار سیدقدرته و یه دور طرفدار تاجگردونه. زمانی طرفدار سی قدرت بی بیانیه حاج غلام تاجگردونه پاره کرد و انداخت......... یه دور هم طرفدار حاج بهرام بی و دور بعدش که مطمئن بی موحد قبول، دوباره گردش کرد بسمت موحد و ایگو که موحد نفع داره.
یاسوچ
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی دکتر تاجگردون درود وصد درود به شما
باشت
Iran, Islamic Republic of
دیر انجام شد ولی باز خدارا شکر می کنیم که انجام گرفت خسته نباشید اقای پاسره از طرف تشکرویژه داریم از مسولان اب وفاضلاب وشرکت گاز اهالی دلی رباط
شهروند
Iran, Islamic Republic of
واقعا دست اقای کاظمی وبیات درد نکند که نهایت همکاری را داشته اند
Iran, Islamic Republic of
خوب عالی
بیات
Iran, Islamic Republic of
روستای دلی رباط در فاصله ۲۰کیلومتری از باشت ودارای ۱۷۵ نفر جمعیت وتعداد ۴۵ خانوار دارای یک شهید به نام بیا ت کاظمی تعدای جانباز اهالی روستا از طایفه های جلیل وقاید گیوی وسید میر سالاری وسید امام زاده علی می باشند شغل مردم کشاورزی ودامداری ... به دلیل داشتن زمین های خیلی خوب که مناسب باغ داری نیاز به آب کشاورزی می باشد که خیلی اشتغال زایی خوبی می شود از کلیه مسولان از جمله اقای شجاعی بخشدار وفرماندار وتشکر ویژه از جناب دکتر تاجگردون مهندش خادم ومهندس پاسره واقای محمدی واقای دهقان دارم واقعا خسته نباشید دل مردم را شاد وامید به مردم این روستا دادید
رامین
Iran, Islamic Republic of
خوب هست ولی کاش تا زمستون نیومده گاز خونه های مردم را گرم کند ....تشکر از مسولین دمتون گرم .....سایت کبنا نیوز زحمت کشیدی احسنت
مراسخون
Iran, Islamic Republic of
روز رباطییله ......مبارکتون
حسین
Iran, Islamic Republic of
خدا قوت چقد شلوغه این امکانات باید زود تر به روستا ها باید بروند تا مردم مهاجرت نکند به شهر درروستا اشغال بهتر هست
محمد
Iran, Islamic Republic of
دکتر تاجگردون واقعا قولت قول هست کاش سال اینده کلنگ اب کشاورزی هم به زمین زده شود دعای زنان ومردان مناطق محروم پشت سرت
بهمیی
Iran, Islamic Republic of
ککا بچیل ..چه ایخان
روستایی
Iran, Islamic Republic of
من تعجب می کنم این اقایونی که با نماینده هست کی هستند ...مردم دوست دارن با نمایندشون مشکلات شونه بگن یه...شلوغ می کنن که ..... نمی دونم چی بگم .... دکتر جان خواهشنا یه تذکری بده یا تنها بیو
خیرخواه
Iran, Islamic Republic of
مهندس خادم واقعا مرد واقعی هست و داره به استان خدمت میکنه.
ملت
Iran, Islamic Republic of
تعجب میکنم اقای دکتر تاجگردون اومدن استان چطور مهندس داوودی این سفر ایشون رو مشایعت نمیکنن خیلی عجیبه.آخه تاجگردون استان تشریف میاوردن مهندس داوودی ول کنش نبودن
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1