تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۵۲
کد مطلب : ۲۸۹۱۸۶

نمایندگی صندوق کارآفرینی امید در باشت راه اندازی شد+تصاویر

۱
۰
کبنا ؛نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در آیین افتتاح دفتر نمایندگی صندوق کارآفرینی امید باشت که با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمد و نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید کشور، و جمعی از مسئولان استانی و شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد زیرساخت های خدمات رسانی به مردم در شهرهای کوچک رویکرد دولت برای به حداقل رساندن سفر برای انجام کارهای اداری است.
غلامرضا تاجگردون افزود: صندوق کارآفرینی امید با پرداخت تسهیلات ارزان قیمت بانکی شرایط را برای رونق کسب و کارهای کوچک فراهم کرده است.
وی بیان کرد: با توجه به وجود تعداد زیادی جوان جویای کار، اجرای طرح های اشتغالزایی کوچک به دلیل زود بازده بودن نقش اثرگذاری در اشتغالزایی دارد.
تاجگردون به مستعد بودن شهرستان باشت در گردشگری،کشاورزی و صنایع دستی اشاره و ابرازامیدواری کرد: با افزایش دسترسی مردم به صندوق کارآفرینی امید ضمن ایجاد اشتغال زمینه برای رونق تولید نیز فراهم شود.
تاجگردون بیان کرد: تلاش می شود با راه اندازی بیمارستان ۳۲ تختخوابی باشت در دهه فجر امسال تعداد سفرهای اهالی برای انجام کارهای اولیه به حداقل برسد.
نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: به دلیل امکان بروز حوادث جاده ای و هزینه هایی که مردم برای انجام سفر متجمل می شوند توسعه زیرساخت های رفاهی در شهرهای کوچک مورد توجه دولت است.
نام شما

آدرس ايميل شما

روسو
Iran, Islamic Republic of
وام ها رابدهید مهران .... تقسیم کند. جناب تاجگردون به یک اصولگرا برگردیم امکان ندارد دیگه به شما اعتماد کنیم .
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1