تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب : ۲۸۹۱۲۸

دستگیری شرور مسلح فراری در عملیات ضربتی پلیس کهگیلویه وبویراحمد

۴
۰
کبنا ؛شرور فراری که چند ماه پیش در روستای برج علیشیر شهرستان کهگیلویه سه نفر از مأموران پلیس را زخمی کرده بود، صبحگاه امروز در گچساران دستگیر شد.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: شرور فراری که چند ماه پیش در روستای برج علیشیر شهرستان کهگیلویه سه نفر از مأموران پلیس را زخمی کرده بود، صبحگاه امروز در گچساران دستگیر شد.
سردار «مهدی انصاری» دراین‌باره گفت: شرور فراری و عامل تیراندازی به مأموران نیروی انتظامی شهرستان کهگیلویه که به اتهام نگهداری، خریدوفروش سلاح غیرمجاز و ایجاد شرارت تحت تعقیب دستگاه قضایی و پلیس بوده، صبح امروز در مخفیگاهش دریکی از مناطق شهر گچساران دستگیر شد.
انصاری بیان داشت: مردادماه سال جاری، مأموران انتظامی شهرستان کهگیلویه که درحالی‌که حکم بازرسی از منزل یکی از افراد شرور روستا را داشتند در حین ورود با شلیک گلوله و هجوم متهمان روبرو شدند که در این درگیری مسلحانه سه تن از نیروهای پلیس شهرستان کهگیلویه زخمی و به بیمارستان دهدشت انتقال یافتند.
این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: پلیس استان در تعاقب پایش تخصصی و میدانی، سرنخ‌هایی از حضور این متهم دریکی از مناطق مسکونی شهر گچساران را به دست آوردند که صبحگاه امروز و در یک عملیات ضربتی توسط مأموران پلیس استان کهگیلویه وبویراحمد، این شرور فراری را دستگیر کردند.
وی تصریح کرد: از این متهم یک قبضه اسلحه کلت کمری نیز کشف و ضبط شد.
سردار انصاری دراین‌باره با هشدار به بر هم زنندگان نظم و امنیت مردم گفت: پلیس باقدرت در برابر این‌گونه اقدامات ایستادگی کرده و برخورد شدیدی خواهد داشت.
فرمانده انتظامی استان کهگیلویه وبویراحمد از عزم جدی پلیس برای مقابله با هرگونه شرارت و خلافکاری خبر داده و افزود: با تمام توان شناسایی این افراد را در دستور کار قرار داده‌ایم و به آنان هشدار می‌دهیم تا دست ازاین‌گونه اقدامات برداشته و به آغوش جامعه برگردند چراکه پلیس در این راه به‌هیچ‌وجه کوتاه نیامده و امنیت مردم برایش از هر چیزی مهم‌تر است.
نام شما

آدرس ايميل شما

ابوذر
Iran, Islamic Republic of
خسته نباشی سردار خدا قوت
علی
Iran, Islamic Republic of
احسنت. امنیت بالاترین نعمته
شهرونددهدشت
Iran, Islamic Republic of
دراین موارد جای سپاس وتشکرداره ولی سردار بخدا افرادی که تو دهدشت سمت ومسعولیت بهشون دادی که به مردم خدمت رسانی کنندمتاسفانه مشاهده شده لیاقت این پست وقام راندارند لطفا یه بررسی بفرمایید
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
احسنت
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1