تاریخ انتشار
جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۲۸۹۱۱۷

رضایت بخشدار سرفاریاب از تدبیر مدیرکل راه و شهرسازی استان(+تصاویر)

۴
۰
کبنا ؛بخشدار سرفاریاب از پیمانکار جدید  پروژه آب حیات و مدیرکل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد این بخش ابراز رضایت کرد.
به گزارش کبنا نیوز از چرام , بخشدار سرفاریاب ، سرپرست راه و شهرسازی چرام به همراه خبرنکاران  از پروژه جاده آب حیات بازدید کردند .
آتش سودا بخشدار سرفاریاب در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران  ضمن اظهار رضایت از تدبیر جدید مدیرکل راه و شهرسازی استان بخاطر سرعت بخشیدن به پروژه فوق از مدیرکل راه و شهرسازی و مدیران تابعه شهرستان چرام و نیز فرماندار شهرستان بخاطر وضعیت جدید پروژه که باعث تسریع در انجام عملیات راهسازی و احداث جاده شده تقدیر و تشکر کرد.
وی افزود از اینکه پای فرد خوش سابقه و خوش نامی بنام مهندس دیده ور به این پروژه باز شده بسیار خرسندم و یقیین دارم جناب آقای دیده ور با سابقه خوبی که در امور راهسازی و احداث جاده ها دارند بزودی عملیات مورد نظر این پروژه را به اتمام رسانده و مردم‌را از پیچ های خطرآفرین و حادثه خیز آب حیات نجات خواهد داد .
نماینده عالی دولت در بخش سرفاریاب ضمن تشکر از  دیده ور بخاطر پذیرش مسئولیت و همکاری در احداث این جاده به وی اطمینان خاطر داد که مردم و مسءولین بخش سرفاریاب و نیز شهرستان چرام با ایشان نهایت همکاری را خواهند داشت و بخوبی با وی همکاری و همراهی خواهند نمود.
رییس شورای اداری بخش سرفاریاب همچنین از مدیرکل و مدیران شهرستانی منابع طبیعی و آبخیزداری استان بخاطر همکاری که در اجرای پروژه داشته و دارند تقدیر و تشکر کرد .
آتش سودا ضمن برشمردن مشخصات پروژه و نقش مهمی که در جذب گردشگر دارد افزود تکمیل این قسمت از جاده از آرزوهای دیرینه تمامی مردم استان و استانهای همجوار بویژه خوزستان ، بوشهر ، فارس و اصفهان هست و با تکمیل این پروژه شاهد هجوم گردشگران بیشتری به بخش خوش آب و هوای سرفاریاب خواهیم بود.
وی همچنین از مدیران محترم راه و شهرسازی استان خواست تا هرچه سریعتر نسبت به تکمیل پروژه نیمه تمام جاده ارتباطی دهستان پشته زیلایی که از سال گذشته نیمه کاره رها شده و همچنین تامین اعتبار ، برگزاری مناقصه و تکمیل ۱۲ کیلومتر باقیمانده جاده دمه که قبلا نیز قول مساعدتش را داده اند اقدام نمایند .
به گزارش کبنا,پیچ های خطرناک آب حیات در محور سادات به یاسوج از دغدغه های مهم مردم و مسئولان بوده که با حضور پیمانکار خوشنام استان در این پروژه امیدواری برای اصلاح این جاده بیشتر شده.
در این بازدید که با حضور بخشدار و رئیس راه و شهرسازی چرام و پیمانکار پروژه انجام شد بر لزوم تسریع در رفع مشکلات برای اتمام پروژه تاکید شد.
تصاویر:
نام شما

آدرس ايميل شما

دلسوز
Iran, Islamic Republic of
برادر عزیز جناب بخشدار . ضمن تقدیر از پیگیریهای شما انصاف ایجاب می کرد نامی از سردار هاشمی هم می آوردید چرا که استارت این کار را ایشان زدند و پیگیری های مکرر ایشان باعث این تغییر و تحولات کردید
ایران
Iran, Islamic Republic of
بی انصافیه که از زحمات مرحوم دستاران و کیانی به راحتی بگذری
آيت
Iran, Islamic Republic of
خداقوت به همه مسولین دلسوز منطفه.اجرکم عنداله
امهدی
Iran, Islamic Republic of
آتش سودا آدم شجاع و با انصافی است قطعا نمایندگان فعلی و قبلی را فراموش کرده نه اینکه عمدا اسم نبرده قطعا با جسارتی که در ایشون سراغ داریم اسم نبردن از نماینده جناحی یا از روی ترس نبوده و یا اینکه دلیل بهتری دارند
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1