تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب : ۲۸۹۰۰۰

فرماندار شهرستان چرام مصوبات اولین کارگروه اشتغال را تشریح کرد+عکس

۵
۰
کبنا ؛اولین نشست کارگروه اشتغال شهرستان چرام با حضور فرماندار و مدیران برگزار شد
فرماندار چرام در گفت و گو با خبرنگار کبنا چرام مصوبات اولین  نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان را تشریح کرد
داریوش پاداش گفت: ایجاد فرصت های شغلی جدید از مهمترین وظایف کارگروه به شمار می رود که این امر با دلسوزی و برنامه ریزی و نظارت مستمر بر فعالیت ها و تلاش شبانه روزی محقق خواهد شد.

وی بیان کرد:شهرستان چرام به لحاظ منابع زیرزمینی معدن و آب و منابع روزمینی خاک مناسب و کشاورزی بستر مناسبی برای اشتغال و سرمایه گذاری می باشد.
فرماندار چرام با اشاره به اینکه این کارگروه برای اولین بار در شهرستان چرام تشکیل می شود تاکید کرد:ایجاد اشتغال برای جوانان و فارغ التحصیلان از اولویت های دولت تدبیر و امید و استاندار محترم می باشد که می بایست همه مسئولان با فراهم کردن زیرساخت ها و برنامه ریزی دقیق برای اشتغال جوانان عزیز تلاش مضاعف داشته باشند.
رییس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان چرام افزود: ایجاد فرصت های شغلی جدید از مهمترین وظایف کارگروه به شمار می رود که این امر با دلسوزی و برنامه ریزی و نظارت مستمر بر فعالیت ها و تلاش شبانه روزی محقق خواهد شد.
فرماندار شهرستان چرام با اشاره به مصوبات اولین کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان چرام اظهار داشت:در راستای حمایت از دانش آموختگان , دستگاه های اجرایی شهرستان چرام با لحاظ ملزومات آیین نامه و ضوابط قانونی طرح کارورزی دولت، نسبت به به کار گیری متقاضیان بومی شهرستان اقدام و اهتمام ویژه نمایند.
وی افزود:بانک ها و موسسات مالی با لحاظ ملزومات قانونی خود، تدابیر لازم جهت تسهیل شرایط پرداخت تسهیلات به سرمایه گذاران را معمول و با دستگاه های اجرایی شهرستان چرام همکاری نمایند.
نماینده عالی دولت و رئیس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در شهرستان چرام  تاکید کرد: اعضای کارگروه نسبت به شناسایی پتاسیل های اشتغال زای شهرستان در حوزه مدیریتی خود اقدام و جهت برنامه ریزی و هدف گذاری بلند مدت شهرستان در جلسات آتی کارگروه پیشنهاد نمایند.
وی با بیان اینکه کارگروه اشتغال نقش مهمی در ایجاد اشتغال دارد گفت: انتظار می رود این کارگروه به طور فعال و پویا بتواند به وظایف خود عمل کند تا انشاا... شاهد برطرف شدن نقاط ضعف در حوزه اشتغال باشیم.
تصاویر تکمیلی:


گفت و گو:علی یاری زاده
نام شما

آدرس ايميل شما

بسیجی
Iran, Islamic Republic of
بنازمت مرد عمل چهره با اقتدتر مهندس نوری
از چرام
Iran, Islamic Republic of
. این فرماندار... رئیس آموزش وپرورش که از وقتی پدرش.. ،به دبیران چرام ..می کند وهیچی نمی گوید در صورتی که . وقتی دبیر بود از عهده ی کنترل کلاس برنمی اومد حالا . به بهترین دبیرا چرا.. می کند...شهرستان چرام که .. آموزش وپرورش است .واقعا جای .
از چرام
Iran, Islamic Republic of
چرام بهتریت دبیران را دارد از وقتی عزیزی رئیس شد بد شدندند
از چرام
Iran, Islamic Republic of
وقتی ..رئیس باشد و.. نخبه از ب این بهتر نمی شود(.. به راحتی .. می کند)
همشهری
اوفییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1