تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۴
کد مطلب : ۲۸۸۶۹۷

اختیار ندارید در جلسات شرکت نکنید/ آقای بنام وزیر وزیر نکن / زلزله ۴۰ ریشتری استاندار/ مدیرانی که شیشه‌ها را بالا می‌کشند / گیر سفت استاندار به خوان‌پایه/ کارگرانی که ۵ ماه حقوق گیرشان نیامده

۱۶
۰
کبنا ؛جلسه ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف گذاری بررسی موانع و مشکلات کارخانه بزرگ سیمان مارگون رأس ساعت ۱۲/۳۰ ظهر در محل این کارخانه برگزار بر گزار و با حاشیه‌های زیادی نیز همراه شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، جلسه ستاد کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید با هدف گذاری بررسی موانع و مشکلات کارخانه بزرگ سیمان مارگون رأس ساعت ۱۲/۳۰ ظهر در محل این کارخانه برگزار شود.
داریوش دیودیده رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت در این جلسه با بیان اینکه کارخانه سیمان مارگون با ۲۸۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در سال ۸۹ شروع شد، اظهار کرد: در سال ۹۵ با حضور معاون اول رئیس جمهور کلنگ‌زنی شد.
 

دیودیده افزود: ۱۸۰ میلیارد تومان توسط بانک سپه به این کارخانه تسهیلات پرداخت شد.
اما در این جلسه در خصوص صادرات سیمان، جاده پاتاوه و دهدشت و تخصیص آب کارخانه سیمان مارگون بحث و گفت‌وگو شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در ابتدا با زبان انگلیسی با سرمایه‌گذار گفت‌وگو کرد و مشکلات را از خود او شنید.
احمدی در خصوص صادرات محصولات کارخانه سیمان مارگون گفت: اتاق بازرگانی با مذاکره و پیگیری‌های لازم جهت تهیه مکان مناسب در گمرک استان بوشهر  به منظور دپوی محصولات در نظر بگیرند.
البته موضوع انتقال آب با کارخانه سیمان به منظور تأمین آب پایدار مهمترین بحث این جلسه بود که ۱۵۰ متر لوله‌گذاری تا مخزن توسط شهرک‌های صنعتی انجام بگیرد، همچنین تامین آب کارخانه برای دراز مدت عملیاتی شود.
قیمت تمام شده آب برای کارخانه موضوع دیگری بود که با همکاری آب منطقه‌ای و شهرک‌های صنعتی قررا شد قیمت تمام شده آب برای کارخانه مناسب باشد.
همچنین در این جلسه مصوب شد که آب منطقه‌ای نیز بابات هر متر مکعب آب چاه مذکورر مبلغ ۷۰ تومان از شهرک‌های صنعتی دریافت کند و هزینه نگهبانی جهت حفاظت از شبکه‌های انتقال آب به عهده کارخانه‌دار باشد.
البته استاندار کهگیلویه و بویراحمد در حرف‌هایش به خوبی از خجالت مدیران درآمد و گفت: این همه مدیر و خودرو فقط برای یک حلقه چاه امده و اگر کسی نداند، فکر می‌کند که زلزله ۴۰ ریشتری آمده است.
وی ادامه داد: باید نگاهمان به این مملکت باشد، و این چاه متعلق به این مملکت است، فردی از آن طرف دنیا برای اشتغال و سرمایه‌گذاری آمده است برای اشتغال جوانان ما، پس باید دست او را بوسید و حمایتش کنیم.
احمدی گفت: ۴۰ سال دور خودمان می‌گردیم و هیچ کاری انجام نمی‌دهیم.
سهراب بنام مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد که در این جلسه در خصوص انتقال آب به کارخانه توضیح می‌داد، اظهار کرد: برای ۱۵۰ متر خط انتقال لوله آب اقدامات صورت گرفته است و باید از لحاظ اعتباری دست ما را بگیرند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد که از صحبت‌های بنام قانع نشد، خطاب به او گفت: حرف نزنید، و من خوش ندارم در جلسه‌ای باشم که مدیری از خودش اختیار ندارد و باید از سازمان مرکزی‌اش اجازه بگیرد، ما می‌خواهیم برای یک کارخانه که اشتغال ایجاد کرده است تصمیم بگیریم، برای آدم‌های که جلوی درب کارخانه ایستاده‌ بودند و همه ماها شیشه‌های خودروی‌مان را بالا کشیدم و با بی اعتنایی از کنار آنها گذشتیم.
وی افزود: ما حقوق می‌گیریم که برای جوانان و مردم اشتغال ایجاد کنیم و اگر از پس یک حلقه چاه آب هم برنیایم، کارخانه تعطیل می‌شود و بیکاران ۱۰۰ برابر می‌شوند.
وی خطاب به سهراب بنام مدیرعامل شهرک های صنعتی استان گفت: وزیر وزیر نگو، حرف‌هایت روشن و شفاف نیست و مدیری که اختیارات ندارد، در جلسات حضور پیدا نکند.
احمدی گفت: امسال سال اقتصادی مقاومتی است باید همکاری کنیم تا بازار ما رونق بگیرد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اقدامات نباید جزیره‌ای باشد، هدف ما در اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است و باید اقدامات لازم را در این حوزه انجام دهیم.
در ادامه به عدم وجود پایانه برای کارخانه سیمان مارگون اشاره شد که مسوولان کارخانه سیمان مارگون در این رابطه بیان کرد که ما ۶ هزار مترمربع زمین برای احداث پایانه اماده داریم که منتظر همکاری و صدور مجوز توسط حمل و نقل و پایانه‌ها هستیم.
اما استاندار کهگیلویه و بویراحمد که از خوان‌پایه در این رابطه توضیحات لازم را خواست، پس از قانع نشدن در رابطه با صحبت‌های خوان‌پایه  به شدت انتقاد کرد و گفت: من اگر عصبانی شوم، حرف‌های را می‌زنم، امثل اینکه شما از موضوع هیچ اطلاعی ندارد و اختیاری هم ندارید.
احمدی گفت: اطلاعات لازم و تبصره‌ها و دستورالعمل‌ها مبنی بر احداث پایانه را در اختیار بنده بگذارید، شخصاً خودم اقدام می‌کنم، آن موقع اگر کسی جرات کرد و برای تعطیلی آن آمد، خودم جوابگو هستم.
به گزارش کبنا، احمدی در این جلسه در خطاب به سخنان مدیرکل راهداری که گفت، ما در هیچ جلسه‌ای نبودیم، اظهار کرد: این عذر بدتر از گناه است، و روی آن تاکید نکنید، مصوبات برای شما ارسال شده است و مصوبات کارگروه قانونی است و نباید با لفظ هیچی که در شأن مدیران نیست، حرف بزنیم. پس باید بگوییم مصوبه کارگروه محترم.
 
بعضی از کارگران در گفت‌وگو با خبرنگاران، بیان کردند که ۵ ماه حقوق نگرفتیم، این جلسات هیچ معنایی ندارد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

علی
Europe
احسنت به این اقتدار استاندار
محترم،آرزوی توفیق.
شهروند
Iran, Islamic Republic of
تسلط استاندار به زبان انگلیسی بسیار جالب هست.
درود
امیر65
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار سازمان همیاری شهرداری ها ۲۲ماه است حقوق نداده
بویراحمد
بداخلاقی ممنوع !!!! اینجا بویراست .
باقری
United States
ما مردم پشت شما هستم جناب استاندار. هر کاری میتونی برای پیشرفت این استان انجام بده. دوران اینها به سر اومده. باید همه پاسخگوی مردم باشن
United States
احمدی رو عشقه
United States
باید ترکیب مدیریتی استان عوض بشه همون جور که کیروش ترکیب تیم ملی رو عوض کرد
شرمت الله
Iran, Islamic Republic of
کر قوت

احمدی شیر میدان ه خدا حفظش کنه
معدن
Iran, Islamic Republic of
ضعیف ترین نیرو واسه مدیریت صنعت و معدن تاکنون دیودیده بوده چون استان را از لحاظ صنایع و معادن ۲۰ سال به عقب برگردوند با این معاونت و چینش نیروهاش
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
جناب احمدی با این مدیران خطی و رایی کارت به جایی نمیرسه !!
عالمی از نو ببایدساخت و ازنو آدمی ...
شاهد
Iran, Islamic Republic of
درودبرشرف استاندار ،آقای بنام هیچ تخصصی ندار.
محسن
Iran, Islamic Republic of
....ی مسئولیت و بیخیالی هست و . از خودش نداره
Iran, Islamic Republic of
خوان پایه یکی از مدیران پاکدست و پر توان و تلاشگر است که راهداری را متحول کرده
شیراز
Iran, Islamic Republic of
حاشیه سازی زیاد نکنید اقای بنام از بهترین وپاکترین مدیران ماست رزومه اون در ییست پنج سال مدیریت ببینید در چارچوب قانون کار میکند واحد صنعتی خارج از شهرک صنعتی چه ارتباطی با ایشان دارد
کارشناس
Iran, Islamic Republic of
بنام فقط شهرکهای صنعتی را علاف کرده زودی برش دارین بدر د این کار نمی خوره
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
جناب کارشناس احتمالا از کارشناسان زیر دست اقای بنام هستی دوره های قبل این قدر .. حالا توان کار نداری
رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

رفتار خوارج‫‌گونه برخی مدعیان!

حتی چندی قبل نیز این بی مسئولیتی و تکبر ناشی از عدم پاسخگویی، باعث شد که مدیر مسئول روزنامه ...
بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

بازخوانی تاریخ ترورهای نافرجام یک آیت الله

امروز هفتم آبان سالروز سومین ترور نافرجام سیدحسن طباطبایی معروف به سیدحسن مدرس است. هم ...
انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

انتخابات آمریکا و چشم انداز قیمت دلار در ایران

میثم‌ رادپور درباره اینکه اگر ترامپ پیروز شود چه اتفاقی رخ خواهد داد، گفت: «همین مسیرادامه ...
1