تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۵۷
کد مطلب : ۲۸۸۳۹۰

برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز در گچساران+تصاویر

۱
۲
کبنا ؛ 
یادواره شهدای دانش آموز با حضور رئیس آموزش و پرورش گچساران، مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،  بسیج دانش آموزی و دانش‌آموزان دبیرستان شاهد شهید جهان آرا ظهر امروز در این مکان  برگزار شد.
به گزارش کبنا نیوز: سید ظهیرالدین در جمع دانش آموزان دبیرستان شاهد " شهید جهان آرا " ،  زنده نگه داشتن یاد و خاطره ی شهدای دانش آموز را از وظایف جامعه  دانش‌آموزی دانست.
وی با اشاره به برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی اظهار کرد: این یادواره با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، انتقال ارزش‌ها، تقویت باورها و اعتقادات دینی دانش‌آموزان و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا و ایثارگران برگزار شده است.
پورالحسینی با گرامیداشت ۱۳ آبان روز دانش‌آموز، به پیشگامی فرهنگیان و دانش‌آموزان در دوران هشت سال دفاع مقدس و عرصه‌های سرنوشت‌ساز انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: شهادت به‌ معنای وارد شدن در حریم خلوت الهی است و شهدا با نثار جان خویش امنیت و آرامش نظام مقدس را تثبیت کردند.
وی در ادامه با بیان اینکه شهرستان گچساران دارای ۱۰۵ شهید دانش آموز است، بیان کرد: هدف از برگزاری این یادواره در این مقطع زمانی گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای فرهنگی و دانش آموز است.
رئیس آموزش و پرورش گچساران  در ادامه با بیان اینکه سال گذشته بیش از یکهزار و ۳۲۰ دانش آموز پسر و دختر گچسارانی به مناطق جنگی اعزام شدند،  عنوان کرد: امسال با  توجه به کاهش ظرفیت شهرستان گچساران تعداد۹۰۰ نفر از دانش آموزان دختر و پسر گچسارانی در قالب کاروان راهیان  نور به مناطق جنگی  در حال اعزام هستند.
پورالحسینی با اشاره به روز ۱۳آبان، روز دانش آموز و مبارزه با استکبار جهانی اذعان کرد: دانش آموزان و فرهنگیان گچسارانی  به خاطر دفاع از آرمان‌های شهیدان و لبیک گویی به ندای معمار کبیر انقلاب و رهبر فرزانه انقلاب با انسجام و برادری با حضور بانشاط و گسترده در راهپیمایی یوم الله ۱۳آبان پاسخ دندان شکنی را به یاوه گویی های دشمنان خواهند داد.

 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

كارمند
Iran, Islamic Republic of
موفق باشید.
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1