تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۷
کد مطلب : ۲۸۸۰۹۰

هم دلی از هم زبانی بهتر است

۰
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛حمید محمدی زاده
پس از حماسه با شکوه مردم، و آغاز به کار دولت دوازدهم با نظر وزارت کشور و تایید هیئت دولت، دکتر علی محمد احمدی به عنوان استاندار کهگیلویه وبویر احمد منصوب شد. رسانه‌ها وچهره های سیاسی بنا به دیدگاه‌هایی که داشتند، مطالبی را مطرح کردند.
گرچه دکتر احمدی سابقه ای در قوه مجریه نداشته است، اما یک دوره نمایند گی ایشان در استان ایلام نشان از اثر گذارترین و متنفذ ترین نمایندگان مجلس داشته است. در این دوره نماینده پارلمان جمهوری اسلامی ایران در سازمان تجارت جهانی، دبیر دبیر خانه ارزیابی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، نایب رئیس کمسیون مهم برتامه ریزی و محاسبات مجلس، مشاور وزیر نفت و مدیر کل دفتر منابع مالی و بودجه ای وزارت بهداشت بوده است.
ذکر چند نکته ضروری است که در این مجال به استحضار می‌رسانم.
۱- استاندار نماینده عالی دولت در استان هست و طبق قانون وظایف مشخصی از جمله مباحث مهم استان، پیگیری اعتبار و تخصیص آن، نظارت و ارتباط میان دستگاه‌ها را دارد که با توجه به سابقه و روحیه استقلال درتصمیم گیری به بهترین نحو ممکن قادر به انجام خواهد بود. و قاطعیت همراه با رأفت استاندار جدید کهگیلویه وبویراحمد.
۲- چون آقای دکتر احمدی نماینده مردم بوده قدرت مطالبه گری بسیار بالایی دارد واین چیزی است که استان ما به ان نیاز مبرم دارد واین روحیه مطالبگری وقاطع ایشان در درخواست از مسئولان جهت حقوق مردم مثال زدنی است.
۳- بنا بر این کسی که برای ریاست دیوان محاسبات کشور مطرح می‌شود از توان مدیریتی قوی برخور دار است و آشنائی ایشان با برنامه و بودجه و تلاش وی که درخواسته های ایشان در دوران وکالتش مشهود است دال بر این است که می‌تواند، راهکارهای مناسب برای جذب بودجه برای استان راپیدا کند.
۴- اقای استاندار اولین درخواستهای خود از مسئولین را خدمت به مردم، رفع مشکلات مناطق محروم، تعامل مردم و مسئولان برای کاهش معضلات و توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی دانست وراه موفقییت رادر گروهمکاری وهمدلی همه دستگاه‌ها بر شمرد. با این پیش فرض، آنچه در استان ما در مدیریت کلان باید مد نظر باشد، شجاعت واقتدار مدیر ارشداستان است که در عزل و نصب ها صداقت، عدالت، توانمندی، دلسوزی، ارتباط دوستانه و بدون ریا با مردم، اقدام درحل گرفتاری‌های مردم، اخلاص و پاک دستی افراد، مخصوصاً درعزل ونصب معاونین استانداری، مورد توجه قرار گیرد.
۵- امیدوارم استاندار کهگیلویه و بویراحمد که در میدان علم واقتصادی ید طولایی دارد، و جزو طراحان توسعه پایدار می‌باشد، و درک نموده که استان ما بیشتر از هر زمان دیگر به کار وتلاش نیاز دارد و عمران و ابادی و تکمیل پروژه‌های زیر ساختی و عمرانی گفتمان غالب ایشان است. لذا با مطالعه دقیق و عمیق و استفاده از مشاوران امین و حرکت بر اساس مصلحت‌ها، مشکلات استان را برطرف نماید.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1