تاریخ انتشار
سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۴۶
کد مطلب : ۲۸۸۰۶۴

تعطیلی کارخانه آسفالت شهرداری یاسوج سیاسی است

۵
۰
کبنا ؛رئیس شورای شهر یاسوج گفت: بسته شدن کارخانه آسفالت شهرداری یاسوج ربط به مسائل سیاسی دارد نه مسائل فنی.
به گزارش کبنا از یاسوج، هدایت‌اکبری عصر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر یاسوج با اشاره به اینکه الان فصل کار است، اظهار کرد: متأسفانه مسوولان استان هر روز به یک دلیل کارخانه آسفالت شهرداری یاسوج را تعطیل می‌کنند، یک روز به بهانه زیست محیطی و یک روز هم به بهانه دیگری، در صورتی که شهرداری مربوط به عموم مردم و هر روز در این شهر در حال خدمت کردن به شهروندان است.
رئیس شورای شهر یاسوج در ادامه گفت: شورای فنی استان کهگیلویه و بویراحمد به بهانه اینکه کارخانه آسفالت شهرداری یاسوج استاندارد نیست، آن را پلمپ کرده است، آیا تمام کارخانه‌های این استان استانداردهای لازم را دارد.
وی افزود: آیا سایر کارخانه‌های ماسه و گل ندارد، من هر موقع با آقای «سید انتظام سهمگین» معاون فنی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و دبیر شورای فنی استان تماس می‌گیریم، می‌گوید من در جلسه هستم، این در صورتی است که من نماینده مردم در شورای شهر یاسوج هستم  و آیا کسی نباید از این آقای سهمگین سووال کند که چرا تلفن خود را پاسخ نمی‌دهد.
اکبری اضافه کرد: من فقط برای کار مردم با ایشان تماس گرفته‌ام.
رئیس شورای شهر یاسوج تصریح کرد: شاید در این کارخانه مسائل فنی به خوبی رعایت نشده باشد، اما کارخانه آسفالت شهرداری یاسوج تنها به خاطر مسائل سیاسی تعطیل شده است.
اکبری گفت: چرا فقط باید کارخانه شهرداری یاسوج را تعطیل کنند، چرا این آقا پاسخ من را نمی‌دهد، مسوولان استان نباید از این فرد پاسخ بخواهند.
وی اضافه کرد: فصل بارندگی را در پیش داریم و نباید بر اساس سهل‌انگاری هزینه‌ها را چند برابر کنیم.
رئیس شورای شهر یاسوج با اشاره به طرح خرید کارخانه شن و ماسه و آسفالت توسط شهرداری یاسوج در دوره شورای چهارم این شورا، اظهار داشت: آن موقع آگاهی زدیم که کارخانه‌ای را برای انجام کارهای عمرانی شهرداری یاسوج خریداری کنیم، اما به دلیل لج‌بازی و تسویه حساب‌های شخصی، عده‌ای مانع این کار شدند.
اکبری با بیان اینکه اگر این کارخانه خریداری می‌شد، درآمد پایدار خوبی برای شهرداری و مردم را ایجاد می‌کرد، افزود: متأسفانه همه چیز دست به دست هم داد تا این مهم انجام نگیرد و سازمان‌های بازرسی هم خوب عمل نکردند.
احمدی‌کیش عضو شورای شهر یاسوج نیز به این موضوع واکنش نشان داد و اظهار کرد: چرا باید در این مقطع زمانی کارخانه آسفالت شهرداری یاسوج را تعطیل کنند و اگر مشکل فنی داشت، چرا قبلاً در خصوص آن تصمیم گرفته نشد و اگر قرار بر بسته شدن این کارخانه بود چرا تا الان بسته نشده بود.
وی گفت: این‌ها سووالاتی است که باید به آنها پاسخ داده شود.
مسعود خوبانی عضو شورای شهر یاسوج  نیز در این رابطه گفت: با توجه به اینکه فصل بارندگی در پیش است از آقای استاندار انتظار مساعدت و همکاری داریم.
خوبانی تاکید کرد: شورای شهر یاسوج تقاضا دارد که با ورود استاندار این کارخانه از حالت تعطیلی خارج شود و به مدار تولید برگردد، تا کارهای مربوط به مردم هر چه سریعتر انجام بگیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

سیاست
Iran, Islamic Republic of
جناب اکبری فعلا ب...مشغول خوردن کلگ گوشت هستند بعدا تماس بگیر .
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای احمدی کیش رغایت استاندارد یعنی جلوگیری از هدر رفت اعتبارات موضوعی که توجه به اون باعث میشود اسفالتی که در خیابان ها انجام میگرد فردا ی همان روز بلند نشود چاله و چوله درست نشود پس باید نمایندگان مردم در شورا اول پایبندی به قانون را در بیان و عمل بش توجه کنند حل مشکلات مثل نوع برخوردجناب اقای خوبانی بنظرم قابل حل می باشد نه .......
ترانه
Iran, Islamic Republic of
دورد بر شورای شهر که به فکر مردم هستند خیلی خوب شما با هم باشید کارها بهتر انجام می گیر دست مرزا
ترانه
Iran, Islamic Republic of
با سلام خد مت شورای شهر از شما تقا ظ داریم که از اب فا ظلاب خواسته بشه اب با غات ابشار یا سوج رها کن
Iran, Islamic Republic of
بنظر من. رو باید همه بذارن تو بلک لیست
با حالیکه از سهمگین دل خوشی ندارم ولی دمش گرم ک اینجور حالت رو گرفته
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1