تاریخ انتشار
دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۲۸۷۸۷۹

نشست هماهنگی روز ۱۳ آبان در گچساران+تصاویر

۵
۰
کبنا ؛فرماندار گچساران در نشست هماهنگی روز ۱۳ آبان در گچساران با اشاره به این که آمریکا در راس دشمنان ملت ایران قرار دارد افزود: دشمنی آمریکا برای ملت ایران ثابت شده است.
عبدالرحیم رحیمی افزود: حوادث خونین این روز نشان داد که مردم و جوانان این مرز و بوم به هیچ عنوان حاضر نیستند بیگانگان و مستکبران در امور داخلی مملکت دخالت کنند و بر آن سلطه داشته باشد.
رحیمی تصریح کرد: اقتدار ایران اسلامی در روز حماسی ۱۳ آبان ۵۸ شکوفاتر شد و جوانان دانش آموز و دانشجو ضربه جبران ناپذیری به پیکر آمریکا وارد کردند که نشان از کمال و آگاهی دانش آموزان و دانشجویان ما به مسائل روز بود.
فرماندار به نقش و جایگاه و مسئولیت  سنگین قشر دانش آموز در مقطع کنونی اشاره کرد و اظهار داشت: کسب موفقیت های علمی همراه با فراگیری و تقویت بنیه فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دانش آموزان پشتوانه حفظ خون دانش آموزان شهید است.
وی بیان کرد: حضور گسترده دانش آموزان در راهپیمایی ها و سایر عرصه های سیاسی و اجتماعی نظام مقدس جمهوری اسلامی نشانه تجدید میثاق آنان با همکلاسی های شهید خود و در راستای مأیوس کردن دشمنان است.
عبدالرحیم رحیمی با تاکید بر مشارکت و حضور همه مسئولین و مردم در این راهپیمایی اظهار داشت :حضور در این راهپیمایی علاوه بر آشنا نمودن دانش آموزان و نسل های جدید با ارزشهای انقلاب و نظام و جانفشانیهای ملت ازاده ایران اسلامی مشت محکمی  به دهان استکبار جهانی بویژه رئیس جمهور آمریکا خواهد بود.
گفتنی است: شب شعر،عصر خاطره، مسابقات ورزشی ،برگزاری نمایشگاه در مدارس، بازدید از خانواده های شهیدان دانش آموز و دانشجو شهرستان ازمهمترین برنامه های در دست اجرا در روز ۱۳ آبان است.
این آیین ضد استکباری همزمان با سراسر کشور در گچساران روز پنج شنبه هفته جاری از ساعت ۹:۳۰ صبح آغاز و در میدان امام تجمع خواهند کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

جوان
Iran, Islamic Republic of
جالبه.... پورالحسینی همه جا هستش ، تو جلسه هماهنگی ۱۳ آبان نیستش....
ناشناس
به سید پاک طعنه نزن که بد طور ضربه میخوری جوان
شهروند
Iran, Islamic Republic of
اگر پور الحسینی نیست امید محمدی مرد با فرهنگ وبا صداقت وپاکدست شهر مان هستش
به جوان
Iran, Islamic Republic of
حسود هرگز نیاسود. خجالت آوره که به مدیری با این درایت توهین میکنی. متاسفانه همین رفتارها باعث میشه که شهرمون پیشرفت نکنه
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
جوان عزیز مگه مدیر باید همه جا باشه، کار مدیر برنامه ریزیه، آون وقت هم معاونت پرورشی باید تو چنین جلسه هایی باشه که هستش، و بحضورتون عرض کنم که اقای پورالحسینی مدیری نیست که بخواد خودش را نشون بده کارهای بسار خوبی در دوره ی مدیریت ایشون شده . آگه امکانات بیشتری در اختیار مدارس روستایی قراربداد واقعا نمرش ۲۰بود لازمه بدونی من هم فکر و جناح او هم نیستم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1