تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۴
کد مطلب : ۲۸۷۶۱۳

احمدی: ضرورت راه‌اندازی پارک علم و فن‌آوری در کهگیلویه و بویراحمد/ جذب سرمایه‌گذار، راهگشای توسعه اقتصادی/ سفر معاون علمی و فن‌آوری رئیس‌جمهوری به استان

۱
۰
کبنا ؛ضرورت راه‌اندازی پارک علم و فن‌آوری در کهگیلویه و بویراحمد/ سفر معاون علمی و فن‌آوری رئیس‌جمهوری به استان

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در دیدار با ستاری معاون علمی و فن‌آوری رئیس‌جمهوری و جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان بر راه‌اندازی هرچه سریع‌تر پارک علم و فن‌آوری این استان تأکید کرد.
علی‌محمد احمدی در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های بالای علمی و استعدادهای بالقوه استان، افزود: راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و زیست فن‌آوری، توجه ویژه به نخبگان و تقویت زیرساخت‌های دانشگاهی می‌تواند، فرصت توسعه همه‌جانبه استان را بیش‌ازپیش فراهم آورد.
استاندار بابیان اینکه، کهگیلویه وبویراحمد درزمینهٔ گیاهان دارویی، صنایع‌دستی، آب، انرژی و کشاورزی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، تصریح کرد: با معرفی ظرفیت‌ها به سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی و اختصاص اعتبارات و منابع مناسب می‌تواند، افق روشنی را در این استان متصور شد.
احمدی، گزارشی از وضعیت اقتصادی استان به معاون رئیس‌جمهور و جانشین رئیس ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی در استان ارائه داد و اظهار امیدواری کرد: در دولت دوازدهم نگاه ویژه به مناطق کمتر برخوردار ازجمله کهگیلویه وبویراحمد باعث رشد و تعالی این مناطق شود.
وی در این دیدار از معاون رئیس‌جمهوری برای حضور در استان دعوت کرد و مقرر شد، دکتر ستاری به‌زودی به استان سفر کند و از نزدیک علاوه بر بازدید از برخی طرح‌ها و پروژه‌ها، روند اجرای پارک علم و فن‌آوری و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان را تسریع بخشد.
 
جذب سرمایه‌گذار، راهگشای توسعه اقتصادی
با بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور دیدار و در خصوص راهکارهای توسعه استان و کمک به طرح‌های اقتصادی و رونق واحدهای تولیدی و صنعتی در این استان گفت‌وگو کردند.
علی‌محمد احمدی در دیدار امروز خود با معاون وزیر کشور به تشریح وضعیت اقتصادی استان پرداخت و گفت: رونق کسب‌وکار و توجه ویژه به اشتغال از اولویت‌های اصلی مدیریت اجرایی در این استان است.
وی افزود: تقویت زیرساخت‌ها، حمایت از بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی و جذب سرمایه‌گذاران می‌تواند، زمینه توسعه همه‌جانبه استان را فراهم کند.
احمدی، خواستار توجه ویژه دولت و تزریق اعتبارات به پروژه‌های استانی شد.
بابک دین‌پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور نیز در این دیدار، اظهار داشت: استان کهگیلویه وبویراحمد دارای ظرفیت‌های بالا در حوزه‌های گردشگری و کشاورزی است و در راستای اجرای طرح‌های اقتصادی استان، آن‌ها را حمایت می‌کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
فکری برای تاسیس پارک علم و فناوری در گچساران کنید ، این همه جوان تحصیل کرده بیکار در گچساران داریم که اگر امار بگیرید تغدادشون از بقیه جاهای دیگه استان بیشتر هست، شرکت نفت هم که باشه وجود این پارک بیشتر،در،گچساران نیاز هست
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
1