تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۵۰
کد مطلب : ۲۸۷۶۰۲

معارفه دادستان جدید گچساران برگزار شد / مزارعی: پرونده مخلان نظم به صورت ویژه رسیدگی می‌شود

۲
۰
کبنا ؛

 

در آیینی با حضور رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد، دادستان مرکز استان، فرماندار گچساران و جمعی از مسوولان قضایی و شهرستانی دادستان جدید گچساران معرفی شد.



به گزارش کبنا از یاسوج، حجت‌الاسلام غلام‍رضا مزارعی رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین با بیان اینکه با کسانی که سلب آسایش عمومی می‌کنند و با اقدامات مختلف امنیت مردم را برهم می‌زنند، به شدت برخورد می‌شود، اظهار کرد: پرونده مخلان نظم و امنیت به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

حجت الاسلام مزارعی افزود: دادستان‌ها باید کسانی را که با اسلحه سرد و گرم در در اماکن عمومی و پارک‌ها اقدام به درگیری و شرارت می‌کنند با اشد مجازات برخورد کنند.

وی از دادستان‌ها خواست با قدرت و بدون لرزش قلم در مقابل اخلال گران بایستند و اجازه ندهند آن‌ها به شرارت خود ادامه دهند.

تعامل و همکاری دستگاه‌ها موجب تسهیل در روند ایجاد امنیت در جامعه می‌شود
فرماندار گچساران گفت: کار در شهرستان گچساران به دلیل تعدد قومیتی بسیار مشکل است و تعامل و همکاری نهادها با یکدیگر موجب تسهیل در روند و ایجاد امنیت در جامعه می‌شود.
عبدالرحیم رحیمی در آیین تکریم و معارفه دادستان عمومی انقلاب اسلامی شهرستان گچساران که با حضور رئیس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد، اعضای حفاظت استان، اعضای شورای تامین و شورای اداری شهرستان گچساران که در سالن فرمانداری برگزار شد، با اشاره به اهداف دستگاه قضا اظهار کرد: هدف این دستگاه ایجاد نظم و امنیت در جامعه است.
فرماندار گچساران با بیان اینکه نظم و امنیت در جامعه جز در سایه تعامل و همکاری نیروی انتظامی و نظامی به دست نخواهد آمد، گفت: تعامل و همکاری دستگاه قضایی و نیروی انتظامی باید سازنده و در مسیر خدمت به مردم باشد.
رحیمی با اشاره به نقش دادستان افزود: دادستان به عنوان نماینده مردم و مدعی مردم در دستگاه قضات به دور از جناح‌بندی قومی و سیاسی به کار خود ادامه می‌دهد.
وی با اشاره به شهرستان گچساران که از اقوام مختلف در آن سکونت دارند، عنوان کرد: کار در شهرستان گچساران به دلیل تعدد قومیتی بسیار مشکل است و تعامل و همکاری نهادها با یکدیگر موجب تسهیل در روند و ایجاد امنیت در جامعه می‌شود.
فرماندار گچساران در ادامه به دوران فعالیت حبیب غلامی‌پور دادستان سابق این شهرستان گفت: ایشان قریب بر ۱۰ سال و ۹ ماه در این شهرستان خدمت کرده که از این مجموع ۶ سال به عنوان دادستان گچساران بوده است.
رحیمی در ادامه با اشاره به همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی در ایجاد امنیت اذعان کرد: امنیت موجود در شهرستان گچساران حاصل تلاش بی وقفه دستگاه قضایی و اعضای شورای تامین حاصل شده است.
وی بر ضرورت احقاق حقوق مردم و رسیدگی به پرونده‌های قضایی در کوتاهترین زمان اشاره کرد و گفت: لازمه انجام این مهم همکاری مستمر و همکاری متقابل دستگاه قضایی با پلیس است.
فرماندار گچساران بر رعایت حقوق شهروندی و حفظ حریم خصوصی مردم تاکید و خاطرنشان کرد: رفتار پلیس و دستگاه قضایی در حین حفظ اقتدار باید توام با اخلاق و رافت اسلامی باشد.
در این نشست امیرحمزه بازیار به عنوان دادستان جدید گچساران منصوب، و همچنین حبیب غلامی پور دادستان سابق گچساران قدردانی شد.

در این جلسه همچنین غلامی‌پور به عنوان مستشار دادگاه تجدید نظر استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

بازیار پیش از این رئیس دادگستری شهرستان لنده را برعهده داشت.
نام شما

آدرس ايميل شما

بهزادی ریس شورای اسلامی دیل
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای حاج بازیار انتصاب جناب عالی به عنوان دادستان عمومی وانقلاب شهرستان گچساران تبریک عرض مینمایم
صفرعلی
Iran, Islamic Republic of
آقای رحیمی وظیفه ایجاد نظم و امنیت در جامعه وظفه دستگاه قضاست؟
سرنوشت ترامپ

سرنوشت ترامپ

حتی اگر ترامپ و میلیون‌ها طرفدار وی در برهه کنونی نخواهند بپذیرند، با این حال باید بدانند ...
( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن /  پیام بایدن پس از پیروزی

( تصاویر) جشن پیروزی هواداران بایدن / پیام بایدن پس از پیروزی

نامزد حزب دموکرات که اغلب رسانه‌های آمریکایی پیروزی وی در انتخابات روز سه‌شنبه را اعلام ...
چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

چرا اکثر حاکمان سیاسی دنیا از رفتن ترامپ خوشحال هستند؟

در نظم نوین جهانی سلسله معاهدات قوانینی به شکل دوطرفه، اقلیم جغرافیایی و منطقه‌ای و اجماع ...
1