تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۲۸۷۵۵۳

طرح پمپاژ آب ۱۰۰۰ هکتاری «رودسمه» دیشموک عملیاتی می‌شود / موفقیت پروژه۲۲۰هکتاری درختکاری آجم مستلزم همکاری مردم است

۱
۰
کبنا ؛جعفر گوهرگانی در گفت و گو با کبنا با اشاره به طرح درختکاری گرده پی و اجم دیشموک؛ گفت: تامین آب، انتقال آب، احداث استخر، اجرای آبیاری قطره ای  و حفره گوده «گودال» این طرح کاملا تمام شده است.

 رئیس جهادکشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه طرح پمپاژ تامین آب یکهزار هکتاری رودسمه دیشموک قطعاًعملیاتی می‌شود، افزود: موفقیت پروژه۲۲۰هکتاری درختکاری آجم دیشموک مستلزم همکاری  و مشارکت مردم است.

گوهرگانی اضافه کرد: مردم در جهت تحقق این طرح عظیم سهم ۱۵ درصد مشارکت سامانه نوین آبیاری را داشته باشند.

وی با بیان اینکه قانون دولت در این خصوص ارائه شده، تصریح کرد: هزینه ۱۵درصد سهم مردم در جهت آبیاری قطره ای باید پرداخت شود.

گوهرگانی با اشاره به اینکه، دولت جهت این طرح   برای هر هکتار سی میلیون تومان هزینه کرده است، گفت: برای مردم هر هکتار حداکثر یک میلیون تومان هزینه دارد.

وی بیان کرد: جهاد کشاورزی آماده است که در آستانه فصل درختکاری تا اردیبهشت ماه، ۱۰۰درصد کاشت درخت انجام دهد.

گوهرگانی اذعان کرد: اگر مردم همکاری نکنند، یقینا برای ادامه این طرح با مشکل مواجه شده و  در جهت صیانت و حفاظت از طرح؛ موفق نخواهیم بود.

وی با بیان اینکه، در صورت عدم همکاری مردم؛ در بحث حفظ و نگهداری درختان و اموال، دولت با مشکل روبرو می شود، خاطرنشان کرد: بهترین راه مشارکت مردم خواهد بود.

گوهرگانی گفت: هرجا مردم همکاری کرده بهره برداری از طرح مفیدتر صورت گرفته است.



طرح پمپاژ آب یکهزار هکتاری رودسمه دیشموک عملیاتی می‌شود

وی به پروژه ۱۰۰ هکتاری تامین آب رود سمه هم اشار ه کرد و گفت: خوشبختانه با همکاری آب منطقه ای و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی؛ اعتبار اندک استانی برای آن در نظر گرفته ایم که کددار شود.

گوهرگانی خاطرنشان کرد: ان شاء الله استمرار داشته باشد و از محل اعتبارات  ۱۸۰، دودرصد نفت و یا سایر اعتبارات غیر استانی و پروژ ه های  ملی بتوانیم ظرف سالهای آینده  فاز عملیاتی اجرایی آن را در سطح وسیع انجام دهیم.

وی با بیان اینکه؛ یقینا پروژه یک هزار هکتاری پمپاژ رود سمه انجام می شود، متذکر شد: برای بهره برداری از این   طرح حداقل ۵ سال زمان نیاز دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما

حراست
Iran, Islamic Republic of
درود بر دکتر گوهرگانی عزیز و توانمند. جناب دکتر مدیر صنایع تبدیلی جهاد کشاورزی را بردارید. دکتر به حراست دستور بدهید تا یه سیستم دوربین مدار بسته تو مدیرت صنایع تبدیلی نصب کنند. دکتر اینها از ساعت ۷:۴۰ صبح که میان فقط انگشت میزنند میرن نمیاد تا اخر وقت اداری. دکتر بعد موقعی که یه متقاضی بدبخت ۴ ساعت راه رامیاد یاسوج که بره این مدیریت تا نیست و آون وقت بهش تلفن میزنند الکی یا میگه جلسه هستم یا میگه ماموریت هستم. دکتر نگذارید با حق مردم بازی بشه.ممنون
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1