تاریخ انتشار
يکشنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۷:۴۹
کد مطلب : ۲۸۷۵۰۵

زنگ هفته پدافند غیرعامل در مدارس گچساران نواخته شد (+تصاویر)

۰
کبنا ؛زنگ هفته پدافند غیرعامل با حضور فرماندار گچساران در مدارس این شهرستان نواخته شد.
فرماندار گچساران در مراسم رزمایش پدافند غیرعامل در دبیرستان بعثت فرهنگیان اظهار داشت: دشمنان به دنبال ضربه زدن به کشور هستند و تاکنون راه های زیادی را امتحان کرده اند.
عبدالرحیم رحیمی افزود: یکی از مهم ترین مراحل پدافند غیر عامل نهادینه کردن فرهنگ آن در بین اقشار مختلف مردم است زیرا رفتار آنان می تواند بر روی پدافند غیر عامل تاثیر گذار باشد.
وی با بیان اینکه وجود پدافند غیرعامل در جامعه امری ضروری است افزود: متولیان امر باید در تمام شرایط آمادگی لازم را برای مقابله با تهدیدات دشمن و حوادث و بلایای طبیعی داشته باشند.
رحیمی تصریح کرد: هدف امروز دشمنان کشور، جنگ نرم و مقابله فرهنگی است، پس آموزش و یادگیری پدافند غیر عامل می تواند یاری رسان مردم کشور در روبرو شدن با این تهدیدات باشد.
فرماندار گچساران عنوان کرد: دانش آموزان امروز نیز همانند دانش آموزانی که در زمان دفاع مقدس در جبهه حضور داشتند وظایف خاصی را بر عهده دارند و باید با آگاهی کامل در برابر تهدیدات سیاسی و فرهنگی دشمن مقابله نمایند.
وی تاکید کرد: دانش آموزان با تهاجم فرهنگی مبارزه کنند و با استفاده از علم و دانشی که از مدارس فرا میگیرند در جامعه به آن شکل دهند و نقش مفیدی را از علم به جامعه ببخشند.
عبدالرحیم رحیمی  تصریح کرد: پدافند غیرعامل به معنای رعایت اصول ایمنی در برابر تهدیدها و حوادث طبیعی و غیر طبیعی درهمه حوزه ها است.
در ادامه رئیس اموزش و پرورش گچساران گفت: درج منویات رهبر معظم انقلاب با موضوع پدافند غیرعامل، برگزاری صبحگاه مشترک با موضوع آسیب های پدافند غیرعامل و نفوذ دشمن، نشست پرسش و پاسخ، تشکیل ستاد پدافند غیرعامل در مدارس، نصب بنر با موضوع پدافند غیرعامل، برگزاری کلاس های ضمن خدمت با موضع پدافند غیرعامل و برگزاری مانور از مهمترین این برنامه هاست.
گزارش: حبیب قلندری

 
نام شما

آدرس ايميل شما

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی +  سند

نامه نوبخت برای اختصاص 120 میلیارد از اعتبار کرونا به دانشکده محل تدریس دختر حسن روحانی + سند

30 تیرماه نامه‌ای توسط نوبخت به امضا رسیده که در آن آمده، مبلغ 120 میلیارد تومان از محل ...
ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
1