تاریخ انتشار
شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۷
کد مطلب : ۲۸۷۳۸۸

 تجمع شهروندان گچسارانی درجلوی اداره ورزش و جوانان/ بدقولی مسئولین در اهداء جوایز برندگان همایش پیاده‌روی (+تصاویر)

۸
۰
کبنا ؛هفته قبل همایش بزرگ پیاده روی به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور غلام رضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت، مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرداردوگنبدان و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی از گلزارشهداء گچساران تا جاده سلامت برگزار شد.
به گزارش کبنااسپورت: مسئولین برگزار کننده برای همایش پیاده روی خانواده جوایزی را پیش بینی کرده که با قید قرعه به شهروندان اهداء کنند.
اما داستان از آنجا شروع شد که تعدادی ازشهروندان خوش شانس گچسارانی برای دریافت جوایز خود (۱۰ دستگاه اجاق گازقرعه کشی شده) که توسط یک وانت باربه محل پیاده روی آورده شده بود مراجعه کردند اما درعین ناباوری ودر یک اقدامی عجیب، مسئولین برگزارکننده همایش از اهداء جوایز به شهروندان خودداری و اجاق گازها را سریعا به اداره ورزش و جوانان منتقل کردند.
اما این پایان این اتفاق عجیب در همایش پیاده روی خانواده در بام نفتی ایران، نبود چون برندگان از فردای آنروز بمدت یک هفته برای دریافت جوایز خود به اداره ورزش و جوانان مراجعه کردند که مدیر اداره ورزش و جوانان گچساران با اعلام اینکه، ناهماهنگی های در این قضیه صورت گرفت است که بزودی مشکل برطرف و جوایز به برندگان اهداء خواهد شد.
اما با گذشت یک هفته مسئولین اداره ورزش و جوانان به قول خود عمل نکرده و  شهروندان گچسارانی بلاتکلیف و سرگردان و از رفتار و برخورد و همچنین بدقولی مسئولین اداره ورزش و جوانان بسیارناراحت و گلایه مند هستند.
خاطر نشان می سازد: شهروندان از این حرکت عجیب مسئولین ورزش و جوانان استان و شهرستان شگفت زده هستند ودر گفتگو با کبنااسپورت اظهار داشتند : چگونه می شود که قرعه کشی با حضور تاجگردون نماینده شهرستان های گچساران و باشت انجام شد اما مدیرکل ورزش و جوانان استان خلاف وعده کرده و از اهداء جوایز به شهروندان گچسارانی خودداری می کند.
شهروندان در ادامه به کبنااسپورت گفتند: یکی از رسالت های اداره ورزش و جوانان فرهنگ سازی در راستای ورزش همگانی و عمومیت بخشیدن به ورزش و اجرای برنامه های ورزش همگانی است.
گزارش: حبیب قلندری

 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما

شیون
Iran, Islamic Republic of
آخ وبخت ورزش
شیون
Iran, Islamic Republic of
آبروی ورز را بردند
سیمین
Iran, Islamic Republic of
پس چرا نتوشتید با حضور تاجگردون خخخخخخخخخخخخخخخ؟ وای به حال تاجگردون
سیمین
Iran, Islamic Republic of
مدیر کل هم توی این ..ر است خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
ابوذر
Iran, Islamic Republic of
بابا هیچ کس سر جای خودش نیست . نتیجه عدم مدیریت
شرمت الله
Netherlands
دمشون
شرمت الله
Netherlands
عبدالله
دوست داریم
Iran, Islamic Republic of
جهت اطلاع همشهریان عزیز....۱۰ نفر گاز بردن.لیستی که دادن ۱۲ نفر بود.مسول اداره ورزش گفت من باید دو تای دیگه را اماده کنم تا پشت سرم حرف نباشه.نهایتا با مساعدتشهرداری وصد البته با پیگیری ریس ورزش ۱۱اجاق گاز ویک دست گرمکن ورزشی و۲۰۰ هزارتومان پول تحویل برندگان شد وهمه خوشحال وبا دعای خیر برای ریس ورزش رهسپار خانه هامان شدیم.۶
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1