تاریخ انتشار
جمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۵۱
کد مطلب : ۲۸۷۳۶۸

توصیه مهم امام جمعه لیکک به نیروهای حراستی در ادارات

۰
کبنا ؛حجت الاسلام محمد یوسف افروغی: شهرداری و شورای شهر سرلوحه ی کارشان را شفافیت مالی و گزارش به مردم در اولویت اصلی خود قرار دهند. هر استخدامی تحت هر عنوانی باشد باید به اطلاع عموم مردم رسانده شود.
به گزارش کبنا، نماز جمعه این هفته شهر لیکک مرکز شهرستان بهمئی به امامت حجت الاسلام محمد یوسف افروغی در مسجد صاحب الزمان شهر لیکک برگزار گردید
امام جمعه شهرستان در خطبه اول به اربعین حسینی اشاره کرده اند و فرمودند : امام حسین در روز اربعین در حق زائران خود استغفار و طلب آمرزش می‌کند.
خطیب نماز جمعه لیکک در ادامه به این مورد اشاره کرده اند: اصل مهم قصد زیارت است که به طهارت برسیم نه اینکه فقط از طریق زیارت جسمی زیارت کنیم بلکه باید طهارت دل هم انجام بدهیم .
ثواب زیارت امام حسین از هزاران صدقه و هزاران حج بیشتر است.
قطعاً اشک ریختن برای امام حسین علیه السلام همراه با معرفت کل گناهان را تبدیل به حسنات می‌کند.
ایشان در ابتدای خطبه دوم فرمودند: هیچ قدرتی یارای مبارزه با ایران را نخواهد داشت.قدرت نفوذ و قدرت اقتصادی آمریکا در حال افول است. تنها خطری که ما را تهدید می کند از درون نظام است که می تواند نظام ما را مثل موریانه از بین ببرد وگرنه قدرت های خارجی کاری از پیش نخواهند برد.
آمریکا در طی این چند سال توسط ایران چندین بار به ذلت کشیده شد. ایران از لحاظ نظامی به حدی قوی است که رئیس جمهور آمریکا دیوانه وار دارد فریاد می زند و بحث برجام و موشکی ایران را میخواهد مطرح بکند تا از قدرت ایران کنترل بشود اما کنترل ایران به این راحتی انجام نخواهد شد.
قدرت ایران صرفاً موشک نیست ، قدرت ایران آن نفوذ معنوی و سیاسی در منطقه و کشورهای جهان است که روز به روز در حال افزایش است. به همین دلیل قانون کاتسا ناجوانمردانه و ظالمانه بسته می شود یا سفر وزیر خارجه آمریکا و عربستان که برای نزدیک شدن عراق و عربستان دارند تلاش می‌کنند. آمریکا یک مار زخم‌خورده است.
اگر مسئولین ما متمایل به غرب نشوند، انسان‌های پاکدستی باشند و شایستگان را بر منصب ها بنشانند ایران بزرگترین ابر قدرت جهان خواهد بود و در آن هیچ شکی نیست. خیلی از منصب ها در اختیار انسان های شایسته نیست که این بزرگترین مشکل ما است و بقیه ی مشکلاتی که می‌بینیم به طبع اینها دارد درست می شود. وقتی جمجمه و مغز یک مسئول در هر رده ای را برای کارش طراحی نکرده اند اگر صدها بار به او بگویند یا کتاب در اختیارش بگذارند مغز او برای زیر مجموعه اش کار نخواهد کرد.
ایشان در ادامه به حراست ادارات اشاره کرده اند و فرمودند: حراست ها در گذشته قدرت داشتند، قبلاً گزینش و حراست اهمیت داشت. حراست ادارات می‌طلبد که یک حرکت و یک تکاپو در ادارات بوجود بیاورند و با هم جلسه بگذارند. ادارات وظیفه مهمی را بر عهده دارند که باید ادارات خود را هدایت و راهنمایی کنند.
افروغی در ادامه به شهرداری و شورای شهر اشاره کرده اند و فرمودند: شهرداری و شورای شهر سرلوحه ی کارشان را شفافیت مالی و گزارش به مردم در اولویت اصلی خود قرار دهند. هر استخدامی تحت هر عنوانی باشد باید به اطلاع عموم مردم رسانده شود.
در پایان به پیاده روی به سمت امامزاده بابااحمد در روز اربعین احمد در روز اربعین اشاره کرده اند: این پیاده روی هیچ وقت پیاده روی اربعین نمی شود، هر چند حداقل ثوابی را دارد اما اینکه حتماً روز اربعین یا روز دیگری بروند خیلی متفاوت نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

ناگفته‌های عادل از بی‌عدالتی‌‌ها به«نود»

پس از يک سال و 7 ماه سکوت، بالاخره عادل فردوسي‌پور اشاره‌اي به پايان کارش در برنامه 90 ...
محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی کیست و اتهامش چیست؟

محمد امامی از تهیه کنندگان جوان و مشهور سینماست که در سال‌های اخیر نامش با فساد کلان ...
آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
1