تاریخ انتشار
شنبه ۶ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۵۱
کد مطلب : ۲۸۷۳۴۶

مدیرانی که در ساخت و سازهای غیرمجاز یاسوج دخیل‌اند / اجازه بریز و بپاش در شهرداری یاسوج را نمی‌دهم

۲
۰
کبنا ؛شهردار یاسوج با تاکید بر اینکه اجازه بریز و بپاش در شهرداری یاسوج را نمی‌دهم گفت: به دلیل بی‌توجهی به کیفیت پروژه‌ها بسیاری از آسفالت خیابان‌های یاسوج با گذشت مدت اندکی کنده شده و به عنوان یک زباله بزرگ روزگار را بر کارگران شهرداری سخت‌تر کرده است.
به گزارش کبنا، نستهن مقدم در نشست با مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: انتظار می‌رود تعامل بین بخشی راه و شهرسازی و شهرداری با هدف ساختن شهر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان بیش از پیش باشد.
نستهن مقدم
وی با اشاره به اینکه مکمل بودن دستگاه‌های اجرایی و نهادهای خدمات رسان با هدف ارائه خدمت مطلوب فنی حق مردم است، عنوان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده هماهنگی بین شهرداری یاسوج و راه و شهرسازی رضایت بخش نبوده و تنها در کمیسیون ماده ۵ ارتباطات ناچیزی بوده که امیدوارم این روند در دوره پنجم مدیریت شهری اصلاح شود.
مقدم تعارض و تقابل دستگاه‌های اجرایی را به ضرر مردم دانست و ابراز کرد: در بازدیدهای صورت گرفته از قسمت‌های مختلف شهرداری خواهان استفاده از آزمایشگاه میکانیک خاک در اجرای پروژه‌های عمرانی شهرداری با هدف افزایش کیفیت شدم.
شهردار یاسوج با بیان اینکه اجازه بریز و بپاش در شهرداری یاسوج را نمی‌دهم، افزود: به دلیل بی توجهی به کیفیت پروژه‌ها بسیاری از آسفالت خیابان‌های یاسوج با گذشت مدت اندکی کنده شده و به عنوان یک زباله بزرگ، روزگار را بر کارگران شهرداری سخت‌تر کرده است.
مقدم با تاکید بر اینکه عدم توجه به کیفیت پروژه‌ها هدر دادن سرمایه است، ادامه داد: انتظار داریم مسکن و شهرسازی نسبت به کوتاه کردن دوره برگزاری کمیسیون ماده ۵ اقدام کند و مشتاق هستیم کارگروه مشترکی را با این اداره در زمینه ساختمان و زیرساخت‌ها با خروجی دوطرفه برای بررسی داشته باشیم.
وی خواستار دوری از جزیره‌ای عمل کردن شد و ابراز کرد: بنا داریم شهر یاسوج را برای نماسازی به نواحی مختلف بر اساس تمکن مالی، تپوگرافی و موقعیت تقسیم کنیم و در این زمینه نیز مشوق‌های را ایجاد کنیم.
مقدم با تاکید بر اینکه بدون مشارکت مردم امکان ساختن شهر وجود ندارد، افزود: با هدف افزایش مشارکت مردم بنا داریم طرح " همیار شهردار" را در محلات و مناطق مختلف شهر یاسوج اجرایی کنیم.
شهردار یاسوج از ایجاد یاسوج بزرگ در آینده خبر داد و گفت: با توجه به در دستور کار بودن الحاق حاشیه شهر یاسوج انتظار می‌رود طرح جامع و تفصیلی شهر تسریع یابد تا شهرداری مادوان و دهیاری‌ها دیگر سلیقه‌ای عمل نکنند.
برخی مدیران کهگیلویه و بویراحمد در ساخت و سازهای غیر مجاز یاسوج دخیل‌اند
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی ساخت و سازهای غیر مجاز در شهر یاسوج توسط افراد آگاه و حتی مسئولان انجام می‌شود.
محمد علی علیمردانی اظهار داشت: یکی از مهمترین مشکلات کنونی شهر یاسوج ساخت و سازهای غیر مجاز بوده که در این مهم به نوعی برخی مدیران و افراد با علم و اطلاع کافی دخیل هستند.
وی با تاکید بر اینکه با سخت و سازهای غیر مجاز شهر یاسوج به سمت نابودی می‌رود، عنوان کرد: انتظار می‌رود با تعامل و همفکری شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی برای این مشکل چاره اندیشی شود و در این زمینه دستگاه قضایی به طور قاطع حمایت می‌کند.
علیمردانی مهمترین مشکل شهر یاسوج در زمینه ساخت و سازهای غیر مجاز و موقت را رابطه بازی دانست و ابراز کرد: یک نامه‌ای که برای مدیر می‌آید باید اول فکر کنیم ببینیم این نامه از طرف چه کسی بوده است.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خواستار ساماندهی روان آب‌ها در یاسوج شد و افزود: با لوله گذاری و حذف جوی آب کنار خیابان دیگر رها کردن ضایعات در خیابان به حداقل ممکن می‌رسد.
وی با ابراز خوشحالی از انتخاب شهرداری از جنس عمرانی برای شهر یاسوج به عنوان پایتخت طبیعت ایران، گفت: با توجه به شناختی که از گذشته نستهن مقدم شهردار یاسوج دارم وی صلاحیت جایگاهی بالاتر از شهرداری را دارد.
علیمردانی و مقدم
مخالفت شهرداری یاسوج با کنترل کیفیت اجرای پروژه‌های عمرانی در ۵ سال اخیر
مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کهگیلویه و بویراحمد گفت: شهرداری یاسوج در گذشته با کنترل کیفیت پروژه‌های عمرانی مخالف بودند.
علاء‌الدین حقیقی در نشست مسئولان راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با شهردار یاسوج اظهار داشت: آزمایشگاه فنی میکانیک و خاک یاسوج قادر به انجام آزمایشات مختلف کنترل کیفی پروژه‌های عمرانی اعم از بتن، فولاد و ...است.
وی عنوان کرد: شهرداری یاسوج تنها شهرداری در استان کهگیلویه و بویراحمد بوده که هیچ ارتباطی با آزمایشگاه ندارد و بدون شیت آزمایشگاهی پروژه‌های عمرانی را اجرا می‌کند.
مدیرکل آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: البته در زمینه تعامل شهرداری یاسوج پیگیری‌های داشتیم ولی گفتند با کنترل کیفی پروژه‌ها از طریق آزمایشگاه مخالف هستند.
حقیقی ادامه داد: شهرداری شیراز در حالی مجهز به آزمایشگاه کنترل کیفی بوده ولی سالانه ۳۵ میلیارد ریال با آزمایشگاه فنی میکانیک و خاک قرارداد دارد زیرا معتقد بوده امکان انحراف توسط آزمایشگاه به حداقل می‌رسد.
وی عنوان کرد: طی چند سال اخیر هیچ گونه کنترل کیفی از پروژه‌های عمرانی شهرداری یاسوج انجام نشده که امیدواریم این روند در دوره مدیریت جدید این نهاد مردمی اصلاح شود.
حقیقی خطاب به شهردار یاسوج گفت: تا زمانی مالک در نظام مهندسی خود ناظر را انتخاب کند، امکان نظارت مطلوب وجود ندارد و هدف تنها زدن یک مهر بوده و خبری از نظارت نیست.
نام شما

آدرس ايميل شما

مردم
Iran, Islamic Republic of
یعنی مقدم هنوز باورش شده که شهردار شده؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اقای شهردار دست ناپاکان در حوزه شهرسازی را جابجا کن در مدت چهار سال کسی که زندگیش صفر بود حالا براورد کن چند میلیارد سرمایه بهم زده است
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1