تاریخ انتشار
جمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۴۳
کد مطلب : ۲۸۷۲۶۵

آقای استاندار از شما حمایت می‌کنیم، روی حرف‌هایتان بمان

۶
۰
کبنا ؛امام جمعه سوق گفت: آقای استاندار، مردم انقلابی و شهید داده از شما حمایت می‌کند، حرف‌هایتان را با جدیت پیگیری کنید.
حجت‌الاسلام مهدی کیانی‌اصل در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهر سوق با دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی گفت: غیبت یکی از گناهانی است که موجب ضایع شدن عبادات و تقوای انسان می‌شود.
امام جمعه سوق به عوامل فشار قبر اشاره و تاکید کرد: تعلقات و وابستگی به دنیا آلودگی و رذائل اخلاقی و رفتاری باعث فشار قبر و گرفتاری عالم قبر می‌گردند.
وی در خطبه دوم عامل بسیاری از گناهان را بی‌تقوایی دانست و از مردم خواست تا با رعایت تقوا گناه را از خود دور کنند.
کیانی‌اصل به شهادت حسین فهمیده اشاره و عنوان کرد: ملتی که عشق و شهادت در دل کوچک و بزرگش موج می‌زند آسیب نخواهد دید و این ملت را از هیچ چیزی نمی‌توان ترساند و دشمن هم فهمیده که این ملت ترسی ندارد و امروز نوجوانان بسیجی و دانش آموزان بسیجی امیدهای آینده ایران اسلامی هستند که باید اینها درست تربیت شوند.
امام جمعه سوق به اربعین حسینی و حضور مردم اشاره و بیان کرد: اربعین آینه‌ای است در برابر چشمان میلیون‌ها انسان متعهد که در آن تصویری از نهضت و قیام خونین محرم نقش می‌بندد و این حرکت اعتراف بر عظمت آن تعظیم کنند و مردمی که عاشقانه این مسیر را پیاده می‌روند و از مسوولان می خواهیم که زمینه حضور مردم در مراسم اربعین را تسهیل کنند.
وی با تقدیر از بیانات استاندار جدید استان در جلسه شورای اداری استان خاطرنشان کرد: بیانات و صحبت‌های امید را در دل این مردم برای جلوگیری از تبعیض و رسیدن به حقشان زنده کرده و چند نکته را به استاندار محترم یادآور می‌کنم.
کیانی‌اصل افزود: ابتدا قطعا برای پیگیری این بیانات با مخالفت افرادی و سنگ اندازی گروهی که به دنبال منافع شخصی، قومی، قبیله ای و حزبی هستند مواجه می‌شوید ولی بدانید که این مردم انقلابی و شهید پرور از شما حمایت خواهند کرد و تریبون نماز جمعه هم تا زمانی که بر این مواضع پایبند هستید از شما حمایت خواهد کرد در خصوص استخدام‌های بی‌ضابطه فرمودید در استان که ائمه جمعه چندین بار در خطبه‌ها این فریاد را زدند ولی گوش شنوا نبود و از حضرتعالی می خواهیم کسانی که بدون ضابطه و فقط قومی و قبیله‌ای به کار گرفته می‌شوند برخورد کنید.
کیانی‌اصل ادامه داد: مردم هم بدانند که شما در اجرای قانون و مواردی که فرموید ملاحظه‌ای هیچ کس را ندارید و فقط به دنبال اجرای قانون و احقاق حق هستید و فرمودید که مدیران ضعیف باید کنار روند و قطعا اگر مدیران ناتوان و ضعیف کنار روند هم به نفع مردم و هم به نفع نظام اسلامی و هم به نفع دولت تدبیر و امید و هم به نفع حضرتعالی است و در پایان به نفع این استان است و انتظار داریم بر روی بیاناتی که فرمودید و شایسته مدیر تراز انقلابی است با جدیت پیگیر باشید و آنها را اجرایی کنید.
نام شما

آدرس ايميل شما

سید حسین محمدی
Iran, Islamic Republic of
با سلام خدمت استاندارمحترم و امام جمعه شهر سوق
هر مسئولی به جای حرف به فکر مردم و اجرای قانون بدون تبعیض باشه به جای دید مردم تو دل مردم جای میگیره و مردم همیشه به خوبی از ایشون یاد میکنن(هر جا که باشه)
جهانفكر
Romania
اقای استاندار از هیچکس نترسید...ما قبل از اینکه شما به این شهر بیایید همه چیز رو میدونستیم پس ادامه بده و منافع چپاولگرا رو به خطر بنداز...در حال حاضر اکثر مدیران استان کاسب و طلبکار مردم اند...خیلی هم خوش برخوردن ولی اگر با اونها مخالفت کنید پشت پرده شروع به برنامه ریزی میکنن و خنده های ملیحشون قطع میشه تا الانم هر چی شغل و تسهیلات بردن آتیشه تو روح خانواده هاشون...پس علی یارت...حق مردم از این ضایعتر نشه لطفا
همشهری
Iran, Islamic Republic of
کاملا درست فرمودند.باید از استاندار جدید حمایت بشود.احسنت بر امام جمعه سوق
ککا
Iran, Islamic Republic of
حمایت از استاندار حمایت از تاجگردون است واین بزرگترین اشتباه است امام جمعه محترنم خبر نداری ؟
سوق
Iran, Islamic Republic of
جناب امام جمعه اگر شما خیلی موثرید چرا پیچ مرگ سوق را تا حالا پیگیری نکرده اید که جان دهها انسان بی گناه را گرفت مابقی پیش کش
سوقی
Iran, Islamic Republic of
سلام در جواب همشهری سوقی شما یا خبر ندارید یا عامدانه تخریب میکنید.هیچ کس مثل این امام جمعه به فکر جاده نبوده این را میتوانید از همه مسولین استانی و شهرستانی بپرسید
ريزش غيرمنتظره بازارها

ريزش غيرمنتظره بازارها

قیمت‌ها در بازار ارز، سکه و خودرو طی روز گذشته با ریزش چشمگیری مواجه شد که در گزارش زیر ...
«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

«مومو» را با کودکان خود آشنا کنید

قدیم‌ترها والدین که می‌خواستند کودکان خود را بترسانند از «لولو خورخوره» برای آنها می‌گفتند ...
(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

(عکس) ورزشکار منکر کرونا بر اثر ابتلا به آن درگذشت

دیمیتری استاژوک ورزشکار مشهور بدنسازی در پست اینستاگرام خود نوشت: من همان کسی هستم که ...
1