تاریخ انتشار
جمعه ۵ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۱۹
کد مطلب : ۲۸۷۲۴۶

انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمدی در شرکت ارتباطات زیرساخت وزارت فناوری اطلاعات (+عکس)

۱۲
۰
کبنا ؛
یک کهگیلویه و بویراحمدی به عنوان معاون شرکت ارتباطات زیرساخت وابسته به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات انتخاب شد.
به گزارش کبنا، تغییر ساختار شرکت ارتباطات زیرساخت بر اساس تکالیف برنامه ششم توسعه و با هدف چابک سازی و افزایش کارایی شرکت برای ارایه خدمات با بهترین کیفیت و کمترین هزینه انجام می شود.
فرهاد معارفی سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت که در جلسه تودیع و معارفه جمعی از مدیران سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود:ما نباید در تغییرات ساختار از منابع نیروی انسانی غافل شویم. باید در چابک سازی و توانمند سازی به استفاده مناسب از نیروی انسانی توجه کنیم و در کنار کارکنان بایستیم تا نیروی انسانی در تغییر ساختار ،آسیب اقتصادی نبیند و زندگی آنان دست خوش مشکلات قرار نگیرد
.
وی با تأکید بر این مطلب که ارتقای برنامه های آموزشی تخصصی همکاران از دغدغه های اصلی شرکت به شمار می رود ،اضافه کرد: شرکت برای ارتقای مهارت های کارکنان بایستی آموزش های تخصصی را برای کسب مهارت های جدید سرلوحه خود قرار دهد.
معارفی افزود: ما به عنوان یک دستگاه اجرایی مکلف به اجرای قوانین هستیم وبر همین اساس  رویکردهای دستگاه های قانون گذار کشور را در قالب قوانین و الزامات تکلیفی اجـرا می کنیم.
سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت در خصوص تغییر در ساختار جدید شرکت گفت: این تغییرات مدیریتی به امروز منحصر نخواهد شد و در آینده تغییرات دیگری را نیز پیش رو خواهیم داشت و از قبل نیز تکالیفی را بر همین مبنا اعلام کردیم تا آنچه را که به عنوان ساختار، مناسب به نظر می رسد در شرکت ارتباطات زیرساخت مورد استفاده قرار گیرد.
سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت تاکید کرد: تحقق مؤثر و به موقع اهداف زمانی اتفاق می افتد که دولت از تصدی گری در حوزه اقتصادی دست بردارد.
فرهاد معارفی تصریح کرد: در این ساختار هرچند ممکن است سطوح و پست های سازمانی کاهش یابد ولی این موضوع به معنای لطمه خوردن به امنیت اقتصادی و شغلی کارکنان نخواهد بود.
معارفی افزود: ما مطمئن هستیم با تلاش و جدیت بیشتر با کمک مدیران و کارکنان خدمات بهتری برای جلب رضایت مشتریان ارایه خواهیم داد.
انتصابات2_1.jpg
در آغاز این مراسم دکتر ستار هاشمی معاون فناوری اطلاعات در خصوص ساختار جدید گفت: این ساختار با توجه به اسناد بالا دستی مانند سیاست های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری، برنامه اصلاح نظام اداری، الزامات قانون مدیریت خدمات کشوری و ماده ۲۸ قانون برنامه ششم توسعه، مبنی بر کاهش حجم و اندازه ساختار اداری در شهریورماه سال جاری تدوین و پیشنهاد شد.
دکتر هاشمی با اشاره به لحاظ نمودن تغییرات فناوری در این ساختار افزود: باز مهندسی الگوی کسب و کار، استفاده از تجربیات موفق و مطالعات تطبیقی کشورهای پیشرو در حوزه ICT ، بحث هوشمند سازی و استقرار بخش فناوری اطلاعات به عنوان رکن اصلی و تخصصی و اصلاح هرم نیروی انسانی شرکت برای ایجاد انسجام و هماهنگی هرچه بیشتر در شبکه ارتباطی کشور برای تدوین این ساختار مورد توجه قرار گرفته است.
در ادامه مجید خباز معاون توسعه منابع، دکتر ستار هاشمی معاون فناوری اطلاعات، مهندس نرگس طاهری معاون راهبردی و توسعه کسب و کار، مهندس رادکانی معاون فنی شرکت ارتباطات زیرساخت گزارشی از مجموعه فعالیت ها حوزه تحت مدیریت خود را ارایه دادند.
به گزارش کبنا؛ در پایان مراسم احکام انتصابی، مهندس نرگس طاهری به عنوان معاون راهبردی و توسعه کسب و کار؛ دکتر ستار هاشمی (فرزند کهگیلویه و بویراجمد) به عنوان معاون فناوری اطلاعات، مهندس اصغر شمس جی به عنوان مدیرکل دفتر مدیریت پروژه و بودجه، مهندس مجتبی نجاتی امیری به عنوان مدیر کل نظارت فنی، حسنعلی عیسی زاده مدیرکل دفتر مدیر عامل و روابط عمومی و امور بین الملل  از سوی فرهاد معارفی سرپرست شرکت ارتباطات زیرساخت به آنان اعطاء شد.

همچنین احکام سایر مدیران نیز بر اساس چارت سازمانی مصوب ابلاغی صادر شد  و بدین ترتیب ساختار جدید  سازمانی در شرکت ارتباطات زیرساخت پیاده سازی و به مرحله اجرا درآمد.


 


نام شما

آدرس ايميل شما

محمد ياسوج
Iran, Islamic Republic of
مبارک باشه اقای هاشمی سید بزرک اولاد شاه قاسم
Iran, Islamic Republic of
سلام. ضمن تبریک به دکتر هاشمی عزیز، انصافا" ایشون لیاقت و توانایی سمت های خیلی بالاتر رو هم دارند. ان شاءالله همواره در سایه عنایات حضرت حق پیروز و موفق باشند.
استان
Iran, Islamic Republic of
واقعن سادات شاه قاسم از بااستعداترین أفراد کشور هستند خداحافظت باشه دکترا موفق باشید
دوست
Iran, Islamic Republic of
احسنت برسید ستا برادر اندیشمند استاد فرزانه ودانشمند دکتر سیدضیا هاشمی
مجید
Iran, Islamic Republic of
اینا دیگر برادر دکتر ضیا هاشمی سرپرست وزارت علوم
این هفتمین عضو این خانواده است که در دولت روحانی پست می گیرد
مهمان
Iran, Islamic Republic of
انتصاب آقای دکتر ستار هاشمی را تبریک گفته و از خداوند متعال برای وی آرزوی توفیق خدمت را دارم. وی انسانی شریف، نخبه ، پرتلاش و توانمند می باشد.
Iran, Islamic Republic of
مشخصه وقتی برادر سرپرست وزارت باشه باید هم برادر رو رشد بده
البته اینجور هم خیلی خوبه و سید ضیاء بسیار کار خوبی کرد چون دیگه فرصت گیر نمیاد
اغلو
Iran, Islamic Republic of
خوش بحال سید ضیا هاشمی و برادرش، بقیه هری
حسین
Netherlands
.شده پارتی بازی. پارتی نداری سرتو بذار بمیر
همشهری
Romania
اگر برادر هاشمی نبود اولا هییت علمی نمی شد ثانیا ببینید از زمان معاونت برادرش تاکنون به کجا رسیده؟؟؟؟؟؟
خخخخخخخخخخخخخخ اخ و بخت . ایما
همشهری
Iran, Islamic Republic of
تاریخ اعتبار تا اخذ رای اعتماد وزیر جدید از مجلس
تقی
Iran, Islamic Republic of
میگم ایشون چرا این همه نگاه به دوربین میکنه
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1