تاریخ انتشار
پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۰
کد مطلب : ۲۸۶۹۲۸

آموزش و پرورش گچساران با مدیریت پورالحسینی دگرگون شده است

۸۱
۱
مطلبی که می خوانید از سری یادداشت های مخاطبین کبنانیوز است و انتشار آن الزاما به معنی تایید تمام یا بخشی از آن نیست. می توانید با ارسال یادداشت خود، این مطلب را تأیید یا نقد کنید.
کبنا ؛محمدنبی علی پور
 
بسمه تعالی
امروزه به ظن یقین برای جامعه بشری مبین و مستولی است که دانش نه ‌تنها مجموعه‌ای از اطلاعات لازم و کافی برای حصول اهداف و توفیق در زمره فعالیت‌های انسانی است، بلکه بطن تحولات بهینه در راستای متعالی سازی است.
بنابراین اغراق و تملق اذهان نیست اگر مدعا شویم که ارزش و جایگاه اصلی جامعه بشری چه در سیطره فردی و چه در اجتماع مسطوره را کمیت و کیفیت دانش و دانشمندی فرد،افراد و سطح روشنگری جامعه پیرامون فرد تعریف می‌نماید.
اگرچه در وسیع تفکر ناب دانش، دانشی دارای ارزش و رجحان است که انسان و جامعه انسانی را مقام متعالی بخشیده و اعتبار انسانی را تا وضعیت بهینه و الگو ارتقا دهد درواقع اهمیت دانش و دانستن برابری وزنی و سطحی با خلقت دارد.
به‌عنوان‌مثال؛ تا آنجا که خداوند بلندمرتبه هنگامه خلقت ابناء بشر، خطاب به فرشتگان می‌فرمایند:"من چیـزی می‌دانم که شما نمی‌دانید".
متعاقباً در جوامع امروزی و با توجه به وجود تفکراتی مانند: "چتر دانش" و "حکومت دانشی" برخی پیشتازان دانش و تکنولوژی، جوامع بشری موظف و ملزم به دستیابی به سطح موردنیاز و کافی از دانش در زمینه‌های مختلف و از طریق منابع انسانی متعدد و کارآمد شده‌اند. کشور ایران نیز به جهت استقلال حکومتی و باور ناب مذهبی‌اش از این قاعده مستثنا نبوده و تلاش‌های شایسته و بسیاری در راستای حفظ و توسعه نظام آموزشی مبتنی بر باورهای اصیل خویش روا داشته است.
البته  در ایران این مسئولیت خطیب متوجه سازمان‌های آموزشی و تربیتی متعددی است که اداره آموزش‌وپرورش ازجمله این سازمان‌های یادگیرنده و متعلم در ایجاد و ترمیم بافت آموزشی و دانشی کشور مطابق ملزومات و بافت فرهنگی کشور است.
با این مقدمه، طی نوشته‌ای رویکردی تبیین محور بر عملکرد مدیر ارشد اداره آموزش‌وپرورش شهرستان گچساران؛ حاج سیـد ظهیرالدین پورالحسینی خواهیـم داشت.
بررسی‌های کارنامه اداره آموزش‌وپرورش شهرستان گچساران از دیرباز و همسنگ با دوران شکوفه و شهد تا امروز سفید و پرافتخار؛ همواره جای تقدیر و تقسیط مراتب احترام و قدردانی به خانواده‌ها، کارکنان، فرهنگیان، مدیران و به‌ویژه محصلینی دارد که شوکت و کیان تربیتی و فرهنگی امروز این شهرستان تا حد قابل‌توجهی به حمیت بی‌بدیل آنان وابسته بوده و می‌باشد. به‌طوری‌که همواره تطمیع شایستگی در پیکره تعلیم و تربیت این شهرستان بی‌معنا بوده و نهایتاً پس از طی ادوار گذشته و در تسلسل مدیریت سازمان مهم و شایسته‌ای به نام آموزش‌وپرورش شهرستان گچساران، توفیقی دیگر حاصل گشت و سکان مدیریت و راهبری جامعه فرهنگی،آموزشی شهرستان گچساران متوجه فرهیخته‌ای متنبه، با درایت، مترجب، کارآمد، اخلاق مدار، روشنفکر، ولایی و انقلابی، متأمل، متفکر، استراتژیست فرهنگی، خردمند فرهنگی و متخصص شد. حاج سیـد ظهیرالدین پورالحسینی مدیریت محترم اداره آموزش‌وپرورش شهرستان گچساران، اداره‌ای در جغرافیای شهرستان گچساران و با منابع انسانی مشتمل بر ۲۰۰مدرسه ۱۷۰۰معلم، ۲۶۰۰۰ دانش‌آموز و بافت فرهنگی متمدن و ارجح، واقع بوده و صبای توفیق و تعالی آن در فراسوی این دیار فروزان است.
آنچنان‌که جناب آقای پورالحسینی با عنایت به همسویی دانش و تخصص ایشان با سطـح تکنولوژی و بافت فرهنگی شهرستان، اکنون زمرد ارزشمنـد جامعه تعلیم و تربیت شهرستان گچساران قلمـداد می‌شوند.
اقدامات آقای پورالحسینی بیش از آنکه جلوه برجستگی سازمانی داشته باشد، به لحاظ ایجاد نشان برجسته تعلیم و تربیت در سطح کشوری حائز اهمیت است که در ادامه چکیده‌ای از افتخارات و شاخصه‌های شایستگی مدیریت جناب آقای پورالحسینی به‌عنوان سکان‌دار جامعه تعلیم و تربیت شهرستان گچساران ارائه می‌شود:
          مدیر و کارمند نمونه وزارت آموزش‌وپرورش در سال‌های اخیر
          مدیر برتر مناطق برای دومین سال پیاپی در اجلاس مدیران سراسر کشور
          کسب بیش از ۴۰ رتبه برتر و مقام اولی در زمینه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی در سطح استان و کشور
          کسب بیش از ۳۰ رتبه دومی و مقام دومی در زمینه‌های مختلف آموزشی و پژوهشی در سطح استان و کشور
          افزایش میانگین کیفیت آموزش در مدارس تابعه و افزایش میانگین نمرات دانش‌آموزان مدارس تابعه
          کسب مقام برتر فرهنگی در سطح استان و کشور
          کسب مقام برتر ورزشی در سطح استان و کشور
          کسب مقام برتر استانی و کشوری در مسابقات فرهنگی
          کسب مقام کسب ۳۷ رتبه استانی پرشش مهر و ۳ رتبه کشوری پرسش مهر
          کسب رتبه‌های برتر کنکوری
          کسب مقام‌های متعدد و برتر در زمینه‌های پژوهشی، کارگاهی، رباتیک و...
          مدیریت کاریزماتیک و بهره‌ور در سطح شهرستان، استان و در سطح وزارت
          ایجاد سازمانی پویا، منعطف، هوشمند و با پایایی بالا
          اخلاق‌مداری و تخصص گرایی
          تمرکزگرایی طرح‌ها، ارتقای کیفیت آموزشی و ترمیم نظام اجرایی آموزش‌وپرورش در سطح شهرستان
          ایجاد، احیای و توسعه کارگاه‌های تحقیقاتی در مدارس و توسیع فرهنگ تجربی محوری
          بهسازی و تجهیز فیزیکی مدارس شامل: وسایل سرمایشی، گرمایشی و ایمنی محیط.
          هوشمند سازی مدارس و بهینه نمودن سیستم‌های ارزیابی عملکرد و نظارت مهندسیته و فراگیر در سطح اداره و مدارس تابعه
          جذب، پرورش و به‌کارگیری منابع انسانی کارآمد در سازمان و مدارس و در محل بهینه خدمتی
          پیاده‌سازی و فرهنگ‌سازی مدارس نوین و نسل سوم و مطابق با بافت فرهنگی و انقلابی شهرستان
          ترمیم و تقویت فرهنگ‌های مشارکت، گروه کاری و همیاری در جامعه فرهنگیان و در جامعه دانش‌آموزانی
          راه‌اندازی و حمایت از کارگاه‌های سیار فناوری در روستاها و مناطق دورافتاده به جهت شناسایی و پرورش دانش‌آموزان مستعد و تربیت نیروی آموزشی خلاق و مبدع.
          تعامل سازنده با دیگر نهادها و سازمان‌های مستقر در سطح شهرستان و استان در راستای پیاده‌سازی مطلوب و بهینه برنامه‌های مدون شده اداره.
          تغییر فضای بروکراسی اداری و پیاده‌سازی اتوماسیون اداری در اداره آموزش‌وپرورش گچساران
          و...
لذا اینجانب محمدنبی علی پور کارشناس مسئول متوسطه دوره اول شهرستان گچساران بر خویش تکلیف دانسته تا قلـم را با ذهنی متنبه خویش به صفحه رانده و از نخبه‌ای ارزشمند، خدمت‌گزاری فرهمند، خردمندی مستولی التقدیر، فرهنگی‌ای بازمام، مدیری متخصص و اندیشمند، نیرویی کاریزماتیک و مدبری تسهیل گر و تعالی گرا، تقدیر خالصانه و درخور حمیت‌های بی‌بدیل ایشان که قطعاً و یقیناً در صفحه نقطه-خط دیار نفت و تدبیر متبلور خواهد شد، داشته باشم.
همچنین جا دارد از درایت و تدبیر نماینده محترم مردم ولایی و روشنفکر شهرستان‌های گچساران و باشت در خانه ملت جناب آقای دکتر تاجگـردون، که با انتصاب و انتخاب چنین مدیر ارزشمندی و شایسته‌ای موجبات تعالی فضای آموزشی-فرهنگی شهرستان گچساران را ممکن نمودند. کمال تقدیر و مراتب سپاسگزاری به عمل آید.
در پایان برای مدیریت محترم آموزش‌وپرورش شهرستان گچساران، جناب آقای حاج سیـد ظهیرالدین پورالحسینی؛ توفیق، مانایی و پویایی روزافزون از درگاه ایزد منان خواستار بوده و امیدوارم در سایه‌سار ولایت الهی مستدام و متعال باشند.
نام شما

آدرس ايميل شما

بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
درود بر انصاف و قلمتان. که عین است چه حاجت به بیان است...اکثر فرهنگیان در سراسراستان براین امر معترفند . خداراشکر بالاخره یکی پیدا شد که از توانمندی فرزندان این دیار بگوید...
24
Iran, Islamic Republic of
حق مهندس پور الحسینی بالاتر از این مدیریت ها شهرستانی می باشد .
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
انصافا حاج پورالحسینی بی نظیره
دره شوری
Iran, Islamic Republic of
حاج پورالحسینی شایسته ترین است، برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر قلمتان،حق مطلب ادا شده، جناب پورالحسینی مدیری شایسته و توانمند است
انصاری
Iran, Islamic Republic of
رتبهای کشوری را دهدشت کسب میکنه انوقت ؟؟؟؟؟
مطلع
Iran, Islamic Republic of
جناب علی پور فقط لطف کنید بفرمایید رتبه ی آموزش و پرورش گچساران در بین مناطق سیزده گانه ی استان چند است؟؟؟؟ فدات شم ما رتبه هشتم را داریم اون هم به بواسطه ی اعمال نفوذ جناب زارع پور و یاری و دیگر کارشناسان !!!!!!! دوست عزیز همه ی مردم چپ و راست و خط دار و بی خط میدونن که آموزش و پرورش در زمان صدارت جناب پورالحسینی رسالت اصلی خود را به کلی ....گذاشته و هم اکنون........... برای خالی کردن ..........مردم آن هم توسط ............ که نه به به فکر ....... خود نه شهر و مردم و نه جریان سیاسی و نماینده محترم هستند!!!!! شک نکنید که خدای هست و حق این مردم مظلوم دامن زارع پور و پورالحسینی و تمامی کسانی که در این آشفته بازار نقش دارند خواهد گرفت!!!! به امید طلوع صبح
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
آقای پورالحسینی مدیری توانمند ،خلاق، دارای تعامل برنامه ریز واز همه مهمتر علمی ودارای تجربه کافی می باشد برای ایشان آرزوی سربلندی وتوفیق دارم
یاسوج1
Iran, Islamic Republic of
آقای پورالحسینی مدیری توانمند ،خلاق، دارای تعامل برنامه ریز واز همه مهمتر علمی ودارای تجربه کافی می باشد برای ایشان آرزوی سربلندی وتوفیق دارم
گچساران
Iran, Islamic Republic of
خدا کنه این ...... راست باشه
محمود
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
توانمندی و مدیریت و خلاقیت حاج پورالحسینی نیاز به تبلیغ نداره. چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است. بی شک ایشان توانایی اداره مجموعه های بالاتر و گسترده تر از اینها را داراست. لیاقت وزارت را نیز دارند. برایشان سلامت تندرستی و موفقیت بیش از پیش آرزومندم.
آرو
Iran, Islamic Republic of
با تشکر از حاج پورالحسینی بزرگوار. انصافا ایشان مدیری مدبر، کاردان، با اصالت، خوش مرام، خوش اخلاق، متین، صبور، گره گشاه، شایسته و بالیاقت هستن که باید جایگاه اداری اش میبایست فراتر از مدیریت یک شهرستان باشد. از خدواند منان آرزوی توفیق روز افزون همراه با طول عمر با عزت برای حاجی دوست داشتنی و عزیز داریم.
حقگو
Iran, Islamic Republic of
درود بر پورالحسینی.
هیئت علمی
Iran, Islamic Republic of
پورالحسینی شایسته معاونت پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش استان است.
نجاتی
Iran, Islamic Republic of
الحق که گفتن این موضوع بر کسی پوشیده نیست . درود بر این مدیر نمونه و لایق کشوری که بدون هیج چشم داشتی افق اموزش پرورش را روز به روز روشن تر می بیند
شهروند
Romania
علی پور ایگو من ای شهر ........ شاید پورالحسینی فرماندار وابی ایخو خوشه جا بزنه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب علی آقای علی پور تو که از اهل باشت و باوی هستی و وابسته به طایفه بزرگ باوی گشین و با امیر شیخی هستی از شما انتظار نداشتیم که اینطور متن ... و ..... را بنویسی اقای پور الحسینی اگر خوب است از قدرت ما و شما توانسته پیشرفت کند لطف کنید متن را عوض کنید و از مردم باوی عذر خواهی کنید مردان بزرگی در بین طوایف باوی است که قابل قیاس ......نیست ایشان باز نشسته است و جایگزینش هم تعیین شده به همین زودی ابلاغ ایشان لغو می شود
علی عباسی
سلام.
نویسنده محترم و آقای پورالحسینی حالا دنبال چی هستید خدا داند؟؟؟
علی
Iran, Islamic Republic of
من در تعجبم که این صندلی ها چقدر ارزش دارند که این برادر اینجوری انصاف را بخاطر این صندلی زیر پا گذاشته ۰۰نه برادر عزیز اینجوری که شما میگید نیست در کنار آمار و ارقامی که دادید که خاص متاسفانه مدیریت امروزی جامعه ما میباشد که بعد ها هم معمولا غیر واقعی از آب در میاد ای کاش یه نظر هم از فرهنگیان کاری و پرتلاش میگرفتی که به بهانه های مختلف آنها را به انزوا برده و دلی برا کار کردن ندارند ................
محمديان
Iran, Islamic Republic of
درود به مدیر بااصالت و موفق گچساران جناب پورالحسینی .با تشکر از جناب علیپور و قلم شیوای ایشون اما بدخواهان بدانند که عملکرد موفق پورالحسینی خاری شده در چشمشون عملکردی که مخالفین اصلاحات نیز به اون اذعان دارند اما عده ای فرصت طلب نوکیسه که فقط برای مطامع و جیبشون دور نماینده جمع شده اند وهیچگونه پیشینه اصلاح طلبی نیز ندارند و ۵ساله اصلاح طلب شده اند به این سید اصیل و بزرگوار حسادت میورزند.یاد آوری کنم سابقه سیاسی این سید و خانواده اش کجا و سابقه سیاسی شما کجا؟؟؟؟
قشقایی
Iran, Islamic Republic of
هر وقت مدیری خوب و کاردان و دلسوزی در شهرستان گچساران پیدا میشود متاسفانه عده ای مریض،مغرض و بدخواه پیدا شده و سنگ اندازی میکنند، حاج پورالحسینی الگوی بهترین مدیر شهرستان، استان و کشور است
فرهنکی گچ
Iran, Islamic Republic of
سلام بر کبنا درود بر قلندری ، صد آفرین بر علی پور
که گوشه ای از زحمات فرهنگیان گچساران به رهبری پورالحسبنی را اطلاع رسانی کردید.
گشین
Iran, Islamic Republic of
درود سلام در جواب کامنت دوستم عرض کنم.زیاد وقت نمیگره پاشو زحمت بکش بیا اداره آموزش و پرورش چه کارهای مفید و قشنگی انجام شده!!
الحق که شخص پورالحسینی از ...... بهتره
من خودم ی گشینی هستم
اصول گرا بیطرف
Iran, Islamic Republic of
نیروهای ... را در اموزش وپرورش برکنار کرده
شهروند
Iran, Islamic Republic of
تبریک خدمت دکتر تاجگردون بابت حمایت از آقای پورالحسینی. دست مریزاد
شهرویی
Iran, Islamic Republic of
جدت شاهزاده محمد ع یار و یاورت سید عزیز جناب پورالحسینی
اولیا دانش آموز
Iran, Islamic Republic of
جناب پورالحسنی در امر فرهنگ و آموزش و عمران و نوسازی وخلاقیت ونبوغ تک تک است ،درود بر چنین انسانهای ارزشمند که عمرشان برای اعتلای و ارتقای آموزش و پرورش میگذرنند
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
انصافا نیروهایی توانمند تر از پورالجسینی در آموزش و پرورش گچساران و جود دارد که در زمان ایشان هیچ بهایی به انها داده نمی شود حتی از افرادی هستند که حامی پرو پا قرص دکتر تاچگردون هم بوده اند ولی از نظر تاچگردون تخصص شرط لازم هست ولی کافی نیست
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
مربیان پرورشی مشاورین و مربیان بهداشت را سازماندهی کنید در مدارس سر در گم هستند قربانی..........تصمیم گیری ندارد
گچسارانی
Iran, Islamic Republic of
سلام اتفاقا جایگاه پورالحسینی باید در پست های وجایگاه بالاتر باشد ما می دانیم او چه شخصیتی دارد وچقدر کاردان است گروه اصلاح طلبان اشتباه کردند باید او یکی از مدیران کل یا از معاونین استاندار بود چون لیاقتش را داشت
شاهبهرام
Iran, Islamic Republic of
آفرین بر شما که واقعیت را نوشتید: آقای پورالحسینی رتبه های کشوری که بدست آورده باعث افتخاری بزرگ برای استان و گچساران میباشد ۰ درود بر ابن مدیر توانمند
شهرام
Iran, Islamic Republic of
درود بر علی پور عزیز و حاج پورالحسینی کاردان
شرمت الله
Netherlands
خدا دونه ای گپ دگرگونی دمش نی

ورزشي
Iran, Islamic Republic of
درود بر اقای علیپور مهندس پورالحسینی مدیری شایسته با علم بالا ارزوی توفیق روز افزون را برای ایشان از خداوند خواهان و خواستارم
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
تاحال مدیریت آموزش پرورش گچساران مدیری مثل پورالحسینی به خود ندیده است.آن فردی که گفته بزودی از کار برکنار می شود.نوکیسه های هستند که چند صباحی با نماینده محترم گچساران همراه شده اند.وچند صباحی است که ژست اصلاح طلبی نیز همراه دارند.برای ریاکاران و تزویریها راه باز است بفرمایید.اقای پورالحسینی طوری عمل کرده است که نماینده های جناح مخالفش نیز او را قبول دارند.این چیزی نیست مگرشایستگی ایشان که عام وخاص براین شایستگی مهر تایید می زنند.ایشان جایگاهش در وزارت است.برای ایشان مدیرکلی نیز کافی نیست.
اشنا
Iran, Islamic Republic of
باسلام
اگر چه جناب پورالحسینی مدیری توانمند و ارزشی هستند ولی اینطور تعریف و استفاده از الفاظ پر .... خصوصا در وضعیت امروزین جامعه بوی ........و........ میدهد لذا شایسته نیست از الفاظی مانند کاریزماتیک استفاده کنیم اگه کمی ملایم تر بود بهتر جواب میداد و در اهر توجه دوستان را به فرازی از دعای کمیل امتم علی جلب میکنم که فرمود کم من ثنا الجمیل لست اهل له نشرته و برادرم پورالحسینی هم یاد اور میشوم که چنین متونی در تعریف از ایشان مخرب است لذا واکنش مناسب نشان دهید.
سلام .
Iran, Islamic Republic of
جناب پورالحسینی باید از فارغ التحصیلان در رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی ، برای هنرستان تربیت بدنی که تازه افتتاح شده استفاده کنه . اعلام نیاز درخصوص بکارگیری این رشته در اموزش پرورش این شهرستان و این هنرستان به اداره کل
اغلو
Iran, Islamic Republic of
این متن و کامنت ها برای بزرگ کردن پورالحسینی برای فرماندار شدنه ولی اشتباه کرده اند چون پورالحسینی .....
دبیر
Iran, Islamic Republic of
انصافا مدیر بسیار لایقیست کاشکی شهرستان ۱۰مدیر پاک و خدمتگزار مثل پورالحسینی داشت
کشکولی، سپیدان
Iran, Islamic Republic of
این چه مدیر ... هست که هنوز مدارس باباکلان معلم نداره وکارشناساش میگن نرم باید چهل نفر دانش آموز باشه در حالی که سی وهفت نفر هستند
منطقي
Iran, Islamic Republic of
پورالحسینی مردی است که دیگر تکرار نمیشود.....آرزوی سربلندی وبهروزی برای ایشان را دارم .کسب افتخارات پیاپی نشان از لیاقت واقتدار ایشان دارد.


ژنرال دوستت داریم.


به وجود ارزشمند ژنرال افتخارمیکنیم.


دوستت داریم ژنرال .




با احترام آرش دانایی منش
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
فقط باید متاسف بود برای مدیریت کنونی آموزش و پرورش گچساران همه انتخاب ها و انتصاب ها دست چندتا ..... هست این آقا جز لجاجت چیزی بلد نیست
شهروند
Iran, Islamic Republic of
جناب پورالحسینی عزیز مدیری کاردان و توانمند هستن. و خداروشکر چشم و دل سیرن. سید عزیز جایگاه شما والاتر از این پست هست. واقعا از خانواده اصیلی هستید. موفق باشی حاجی بزرگوار
گچساران
Iran, Islamic Republic of
واقعا بعضی راپست مدیر مدرسه ها داده که لیاقت ندارند وآینده بچه های مردم رابه خطر می اندازندانشاالله که برای آینده عزیزان مان کسانی که تجربه مدیریت دارندپست بدهند نه بروی سفارشات ویافامیل گرایی
بهبهانی آموزگار
Iran, Islamic Republic of
آموزش و پرورش شهرستان گچساران دارای مدیری کاردان و دلسوز و خوشفکر و پرتلاش میباشد اما متاسفانه عده ای سعی در تخریب این مدیر توانمند شهرستان هستند، حاج پورالحسینی مدیری لایق و شایسته میباشد.
گرمسیر
Iran, Islamic Republic of
خیلی جالبه
عده ای که با آمدن آقای پورالحسینی دوران بخور بخورشان و ..... در آموزش و پرورش بسر آمد و تمام شد الان بر علیه ایشان کامنت منفی میگذارند.جناب پورالحسینی انسانی شریف و بزرگ و دلسوزی است
الم قشقایی
Iran, Islamic Republic of
همه با هم یکصدا
حاج پورالحسینی دوستت داریم، خداقوت؛ خسته نباشی
بنگرو
Iran, Islamic Republic of
پورالحسینی مدیر روزهای سخت...مرد قانون ...مرد پاکی و دست پاکی و صداقت...مدیری با تدبیر و پرکار...ستون آموزش و پرورش....آبروی آموزش و پرورش ...گفتنی بسیاراست ...ولی کاش قدربدانند ولی افسوس قدر زر زرگر بداند قدر گوهر گوهری....امثال ما که بیرون از گچساران هستیم و شرایط سایر شهرستانها را می بینیم میدانیم که پورالحسینی نعمتی است برای آموزش و پرورش...کسانی که جلو بی قانونی و ...گرفته شده حق دارند ازاین متن عصبانی باشند...واین عصبانیت ها چیزی از بزرگی و توان این سید کم نمی کند...
امیر محمد
Iran, Islamic Republic of
در جواب ناشناس
شاید نظرت امثال ب خ هست ؟؟؟چرا خودزنی می کنید ؟برید شهرستانهای دیگه تا بفهمید مدیر آموزش و پرورشتون چقدر توانمنده....
ماهرویان
جناب پورالحسینی هرچقدر کاردان هرچقدرکاریزما.. ...عیب بزرگ مدیریت ایشان تبدیل کردن مدیران شجاع ب مدیران.. بوده بطرز وحشتناکی مدیران ناکارآمد در پی رضایت ایشان می کوشند آنهم با . فجری گونه.....ودرین میان پول و مسائل مالی مدارس باعث شده هرکسی با زرنگی خاص از مردم پول بگیره تا کارآمدتر بنظر بیاد...ب انزوا کشاندن نیروهای قَدَر برای لجاجتی بجه گانه نیز از..نشدنی شما است
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
لیاقت وشایستگی این ابر مرد بزرگ بیشتر از مدیریت شهرستان میباشد از خداوند بزرگ موفقیت وسر بلندی را برای جناب حاج ظهیر الدین پورالحسینی خواهانم ان شاء الله
فارسیمدان معلم
Iran, Islamic Republic of
آقای علیپور عزیز شما هم قابل تقدیر هستید، که اینچین خدمات این مرد بزرگ و مدیر شایسته را بخوبی نگارش کره اید. احسنت بر وجدان و قلمتان
فرهنگي
Iran, Islamic Republic of
در زمان ایشان اموزش و پرورش شده محل. سیاسی ....اقای نویسنده مقام بچه های مردم رو هم به اسم مدیر ثبت کردی دیگه تا این حد.ی خوب نیست.....
معلم از باشت
Iran, Islamic Republic of
معلم گچسارانی
تنها اشکال ایشان زیادبهادادن به مدارس خاص وبی توجهی به مدارس دولتی ست وجمع کردن دانش آموزان پولداردر مدارس خاص است .انشاالله به این مسئله توجه شود.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
با سلام حاج پورالحسینی در یک جمله شخصیتی است که در همه ی علوم حرفی معنادار برای گفتن دارند و نظریه پرداز هستند.کارشناس اموزش
علی داد
Iran, Islamic Republic of
من روانشناس هستم.اکثریت گچساران مهر تایید بر عملکرد پورالحسینی می زنند.اقلیت قوی هم سکوت کرده اند.می ماند به اپسیلون اقلیت که متن ها را منفی می زنند.همانا آنهایی هستند که دراین چند سال منافعشان بهم خورده است.به اینها توصیه میکنم بروید جایی دیگه سرکیسه باز کنید زیرا پورالحسینی پاک و حلال است.
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
تمام تصمات در اموزش و پرورش گچساران توسط ......و........ صورت می گیرد پورالحسینی و زارع پور .......
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
باسلام اقای علی پور درست می فرمایند ساختمان آموزش وپرورش از حیث فیزیکی وجابجایی واحدها تقریبا دگرگون شده مثلا اتاق مدیریت قبلا بالا بود ه ولی حالا طبقه پایین .قبلا از وجود مدیر اطلاع داشتی ومسیر ورود وخروج مدیر بین راهرو بود ولی حالا مسیر ویژه طراحی شده وحتی نگهبان هم بعضااز ورود وخروج مدیریت مطلع نیستند .وووووووو ولی از حیث احترام وحرمت نگه داشتن حقوق معلمین .کرامت همکاران .انتقاد از عملکردایشان ،تکریم ارباب رجوع؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
درتاییدکامنت ناشناس .گل گفتی درسررررری داره
بختیاررضوانی
Iran, Islamic Republic of
بادرود وسپاس خدمت عموزاده گرامی جناب علی پور بخاطر قدرشناسی که با دلنوشته ی خویش ان را زیبا ومتین وشیوا ادا نمودید و اینکه شعار سازمان ملل متحد وشاخه ی اموزشی ان(یونسکو) این است که آموزش محور توسعه است و اقدامات ارزشی وعلمی و رشد شاخص کیفیت اموزشی و توسعه وتجهیز مدارس نشان از روزومه ی علمی در مدیریت هست که جناب مهندس پورالحسینی نسبت به سایر مدیران گذشته و درمقایسه با مدیران حال حاضر برخی شهرستان ها برتری و تعییر محسوسی را نشان می دهد و اینکه قطعا این موفقیت حاصل زحمات زیر مجموعه هم هست مثل خود شما جناب علی پور و سایرین ،به هرحال رضایت مجموعه صف وستاد ومردم و اولیا ودانش اموزان و همچنین وزارت آ پ و سازمان و سایر مسئولان هم نشان از این برتری درمدیریت ایشان هست ،درپایان اموزش وپرورشی که همیشه منتطر صدقه بود در.گچساران ،تبدیل شده به دستگاهی درامد زا و اینکه قطعا کاستی هایی هم هست که امیدوارم بادرایت و مدیریت به روز ۰وعلمی ایشان ،گردد
معلم
Iran, Islamic Republic of
جناب محمد نبی علی پور
نمیخواد اینجوری خودتو نشون بدی که بگی من هستم.فردی مثل حاج زارع پور مدیر کل محترم اداره آموزش و پرورش این استان را دگرگون کرده.دوما شایسته نیست که به خاطر پستت اینجوری از کسی تمجید کنی.۱۰۰ تا کارشناس توی آموزش و پرورش گچساران هست شما هم یکی میشود۱۰۱
موسوی
United States
جناب آقای پورالحسینی بسیار در کارشان موفق هستند . و مدیری بسیار توانمند ،نوگرا ، پاکدست ، دلسوز ،و خلاق هستند . او لیاقت پست ها و مناصب بالاتر را دارد .از خداوند برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت بیشتر را دارم.
رادکی
Iran, Islamic Republic of
یک کلام نمی گم پورالحسینی ایده آله.زیرا ایده ال فقط خدایه.ولی میخام بگم در طول دوران استان تا حال فرهنگ هرچه مدیری به خود ندیده.موفق باشی سیدجان.
فرهنگي خانم موسوي
Iran, Islamic Republic of
الان چون با اومدن حاج پورالحسینی، جلوی بخور بخور بعضی ها گرفته شده عصبانی هستن و کامنت منفی میزارن. این سید بزرگوار از خانواده ای اصیل و پاک هستن. و مدیری بادرایت. ای کاش که هزاران مدیر اینگونه داشتیم. ما فرهنگیان قدر این مدیر را میدانیم.
فرهنگي
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای علی پور سلام.
این همه تعریف و تمجید؟؟؟؟ در تعجبم. من یک فرهنگی هستم این چیزهایی که شما نوشتی نیست. باید از فرهنگیان زحمت کش تقدیر و تشکر شود نه از..ه بر اون صندل..ه زوه و یک. که به غیر از خودش کسی رو نمیبینه. ضعیف ترین کادر اداری رو ما در این دوره داریم...از هر راهی استفاده میکنه و..د داره . هر جایی که میخاد بره ..ره بعد خودش میره. ببین چه دم و دستگاهی بهم زده اینقدر تو فازه که فکر میکنه غیر از خودش کسی نیست. فرهنگی که میخاد بره اداره و ایشون رو ببینه باید وقت بگیره آخه ایشون ملاقات ندارند. ای خدا چرا ما خودمون رو فراموش میکنیم؟ رئیسی که قدر کارمنداشو نمیدونه ... حالا تا صبح بشین و تعریف و تمجید کن. از دید ما فرهنگی ه...
معلم بازنشسته
Iran, Islamic Republic of
آخی که بعضیل چه دل پری دارن. حتما لیاقت نداشتیته که پستی هم ندارید. واقعا آقای پورالحسینی مدیری نمونه ی.حیف که ما بازنشسته وابییم. موفق بویی سید عزیز.
محمودنژاد
Iran, Islamic Republic of
در پاک بودن آقای پورالحسینی شکی نیست ولی اینگونه متن ها هم بوی ........... میدهد
فرهنگی باشت
Iran, Islamic Republic of
سلام و عرض ادب خدمت برادر عزیزی که نوشته اند از نفوذ زارع پور و یاری و...یقین داشته باشید این طور نیست آقای پور الحسینی میزان مشارکت اولیاءو دانش اموزان و فرهنگیان عزیزو زحمتکش و مدارس را در امر آموزش بالا برده و همه به تابلوی آموزش و پرورش گچساران اعتماد کرده اند و این اعتماد یقینا باعث رشد و بالندگی آموزش شهرمان خواهد شد روزهای خوب خواهند آمد اندکی صبر...درود بر علی پور عزیز و جناب پورالحسینی و همه معلمان دلسوز استان کهگیلویه و بویر احمد به ویژه فرهنگیان با سواد شهرستان گچساران
فرهنگی
Iran, Islamic Republic of
سلام دارم خدمت همه ی کارگزاران مدیران استانی و شهرستانی و همه کسانی که جهت بهبود تعلیم و تربیت زحمت می کشند ، خستگی ناپذیری و اقتدار علمی و تسلط بر فنون اطلاعات و قوه چانه زنی با وزارت رمز موفقیت جناب پورالحسینی می باشد درود بر همه فرهنگیان فرهیخته شهرستان گچسارن و برادر علی پور که گوشه ای از اقدامات ایشان را بیان فرمودند.
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست که شما با این نگارش چه هدفی داری.ولی مدیریت اقای پورالحسنی اتفاقا خیلی ضعیف بوده.باید از بیشتر فرهنگیان ومعلمان پر تلاش سالهای فبل بپرسید ببینید این اقا چکار دارد میکند.وچند درصد بجز عده ای کمی که برایشان کار انجام داده از ایشون راضی هستند.
Iran, Islamic Republic of
سلام خواهشمند است بدون هرگونه تعصب قومی وقبیله ای وسیاسی اظهار نظر کرد و انصافا آموزش وپرورش شهرستان گچساران متحول گردیده است وخدمات بسیار زیادی چه در بعد کیفی وچه دربعد کمی وسخت افزاری در آموزش وپرورش انجام شده است که نادیده گرفتن این پیشرفت ها وتحولات اوج بی انصافی می باشد.
دوگنبدانی
Iran, Islamic Republic of
ای کاش به همکارانی که دچار مشکل میشن رسیدگی می شد ...تعاون اداره افتضا.............. و ب....معاون ....... در همه امور دخالت می کنه ..در کار معاونین اموزشی دخالت می کنه......پور الحسینبی خوبه ....ولی اطرافیانش مغرور
چوپان
Iran, Islamic Republic of
آقای پورالحسینی در طول دوران مدیریتش شاهکارهای زیادی داشتن از جمله انتخاب جناب علی پور نظر پور علیزاده خردمند ووووووووووووو!!!!!!!
به چوپان
Iran, Islamic Republic of
چوپان چقدر فعالی. زیر تمام پست های پورالحسینی کامنت میزاری. فعالی یا زیادی بیمار. حسود هرگز نیاسود
كارمند ياسوج
Iran, Islamic Republic of
سید بزرگوار موفق باشی. گچسارانی ها قدر این مدیر نمونه و بادرایت رو بدونید که تحولی عظیم در آموزش و پرورش گچساران ایجاد کردن. سید خدا به همراهت. موفق باشی
ک
Iran, Islamic Republic of
.... به پورالحسینی و تحولش
پورالحسینی فقط ...... بیش نیست و فکر می کنه همیشه این پست را داره که به مردم زور بگه
کدام تحول را در آموزش و پرورش ایجاد کرد ؟
رئیس اداره ای که نتونه مدیر مدارس را عوض کنه چه رئیسی می تونه باشه ؟
هر کسی هم این همه پول زیر دستش باشه می تونه بهترین تحولات را ایجاد کنه ؟
مگه تعمیرات ساختمان اداره و نصب پی وی سی تو راهرو ادازره هم شد تحول ؟
ک
Iran, Islamic Republic of
محمد نبی علی پور برای اینکه پستش از دست نده داره با این نوشته پ..
ستار
Europe
واقعا اقای پورالحسینی برای اموزش وپروش گچساران زحمات زیادی کشیده ومدیری باتجربه و علمی میباشد...
ج..
Europe
سیدبزرگوار موفق باشی .گچساران به وجودمدیری شایسته و لایق همچون شما افتخار می کند.
به ك
Iran, Islamic Republic of
در جواب نظر ٧۵ متاسفم برای دیدگاهت که این نظرت هست .متاسفانه کوته فکری و دید بسته و شعور کم بعضی ها باعث شده که شهرمون پیشرفت نکنه. فقط خدا کنه شما که نظر دادی معلم نباشی که وای به حال بچه های ما. سید عزیز واقعا توانمندی های نگفتنی دارد.
معلم
Iran, Islamic Republic of
ای
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1