تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۷
کد مطلب : ۲۸۶۸۱۰

زنان کهگیلویه و بویراحمد روزانه ۷ ساعت از اینترنت استفاده می‌کنند/ نباید به خاطر مسائل سیاسی مردم را ناامید کرد / نان لواش سلامت مردم استان را به خطر می‌اندازد

۱
۰
کبنا ؛مدیرکل پدافند غیرعامل استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: زنان کهگیلویه و بویراحمد روزانه ۷ ساعت از اینترنت استفاده می‌کنند.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، شاهرخ کناری صبح امروز در نشست پدافند غیرعامل استان کهگیلویه و بویراحمد که با حضور فرماندار بویراحمد برگزار شد، با قدردانی از پیگیری‌های فرماندار بویراحمد در خصوص اجرای پدافند غیرعامل، اظهار کرد: در هفته پدافند غیرعامل ۶۵ برنامه مختلف از جمله؛ همایش، رزمایش، سمینار، کارگاه آموزشی، همایش ملی، سخنرانی بعد از خطبه‌های نماز جمعه، برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی برگزار خواهد شد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه رعایت نکات پدافند غیرعامل در کاهش تلفات مالی و جانی حوادث طبیعی و غیرطبیعی بسیار مؤثر است، بیان کرد: فرهنگ سازی در راستای گسترش مقوله پدافند غیرعامل در استان کهگیلویه و بویراحمد با استفاده از تبلیغات محیطی در ادارات، نهادها و سازمان‌ها امری مهم و ضروری است.
مدیرکل پدافند غیرعامل استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در راستای تحقق اجرای سیاست‌های کلی پدافندغیرعامل سنگ تمام گذاشته است، گفت: کلیه دستگاه‌های اجرایی استان مکلف به اختصاص و هزینه یک درصد از اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای خود به اجرای طرح‌های پدافند غیرعامل و مصون سازی زیرساخت‌ها هستند.
کناری با بیان اینکه تمام پروژه‌های عمرانی استان قبل از اجرایی شدن باید پیوست پدافند غیرعامل را دریافت کنند، اظهار داشت: برای نصب مخزن مناسب آب، دوربین‌های ادارت کار خاصی  در راستای ایمنی و شرایط بحرانی صورت نگرفته است.
وی با بیان اینکه در استان کهگیلویه و بویراحمد حتی یک نانوایی دیزلی نداریم، افزود: در صورت یک اتفاق و قطع گاز با مشکلات جدی روبرو می‌شویم و متأسفانه صنعت و معدن هم در این رابطه کاری انجام نداده‌اند.
این مسوولی گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد چند ساختمانی که شرایط ایمنی لازم برای مواقع ضروری مورد استفاده قرار بگیرند، را نداریم.
کناری گفت: سازمان جهاد کشاورزی و معاونت غذا و دارو باید میوه‌هایی که در سطح بازار ارائه می‌شوند را مورد بررسی و نظارت  قرار دهند.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۷۰ درصد از نان تولید شده در استان لواش است، اظهار داشت: مرتب در جلسات بیان می‌شود که نان لواش برای انسان‌های دیابتی خوب نیست اما با این وجود درصد زیادی از نان تولید شده در استان لواش است.
کناری انسجام ملی را یکی از اصول پدافند غیرعامل دانست و گفت: فردی که جناح سیاسی‌اش در انتخابات پیروز نشده است، و امروز تلاش مسوولان این نظام را نادیده می‌گیرد و در هر مکان و موقعیت در دل مردم یأس و ناامیدی ایجاد می‌کند.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه نمی‌توان گفت که هیچ مشکلی در سطح استان نیست، افزود: استان کهگیلویه و بویراحمد مدینه فاضله نیست، اما شرایط هم خیلی بد نیست. اما این اشخاص به دلیل عقده‌های سیاسی و انتخاباتی چنان ضعف و ناامیدی را در قلب مردم فراهم می‌کند و می‌گوید که اگر فرماندار و استاندار از فلان حزب بود، وضعیت این نبود.
کناری اضافه کرد: انسجام ملی بسیار حائز اهمیت است، و اگر این انسجام نباشد، یک فرد مغرض در ادارات دولتی افراد را دچار ناامیدی می‌کند و شکاف بین مردم و مسوولان ایجاد می‌شود و ترس در دل مردم به وجود می‌آید.
وی بر تبلیغ موفقیت‌های دولت اسلامی تاکید کرد و گفت: باید موفقیت‌های دولت اسلامی را در تمام حوزه‌های کشاورزی، اشتغالزایی و رشد اقتصادی اطلاع‌رسانی کنیم، چرا نباید بگوییم که استان کهگیلویه و بویراحمد بر اساس آمارهای رسمی بیکاری در آن کاهش یافت.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نباید با حرف‌های دروغ و بزرگ‌نمایی مردم را ناامید کنیم و شکافی بین مسوولان و آن‌ها ایجاد کرد.
کناری گریزی به آسیب‌های اجتماعی ناشی از فضای مجازی زد و گفت: زنان کهگیلویه و بویراحمد روزانه بیش از ۷ ساعت از اینترنت استفاده می‌کنند و این میزان استفاده در مردان استان بیش از ۵ ساعت است.
وی با اشاره به ممنوعیت استفاده مسوولان از گوشی هوشمند، اظهار داشت: شبکه‌های اجتماعی یا مجازی این تهدید را در اختیار مسوولان و مردم قرار می‌دهند، که بخش‌هایی از اطلاعات آن‌ها در اختیار شرکت سازنده این گوشی قرار گیرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

شهروند
Iran, Islamic Republic of
اقای کناری کجا زنان از اینترنت استفاده می کنند بهتر بود دقیق تر صحبت می کردی به نظر شما چند درصد از زنان استان اصلا می دانند اینترنت چیست چه برسد به استفاده از ان . البته از..ان مدیریت یاسوج هستید انتظاری بیشتر از این نمی شود داشت
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

جنجال فحاشي به عربستانی‌ها

ناراحتیم؛ از بازی ناجوانمردانه‌ای که پشت پرده صورت گرفته، عصبانی هم می‌شویم، ولی آیا ...
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
1