تاریخ انتشار
چهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۲۸۶۷۴۶

اجرای عملیات جابجایی خط انتقال کنارگذر پل سوم بشار

۰
کبنا ؛عملیات جابجایی خط انتقال کنارگذر پل سوم بشار آغاز شد.
به گزارش کبنا، از بامداد امروز عملیات جابجایی خط انتقال کنارگذر پل سوم بشار با حضور پرسنل شرکت آبفا و امور آب و فاضلاب شهری یاسوج آغاز شد.
قاسم قلندری با بیان اینکه تعداد جمعیت تحت پوشش این خط انتقال از یک سو و قرار گرفتن بخشی از خط لوله در بستر رودخانه بشار  کار را برای مهندسان و کارگران آبفا سخت کرده است، اظهار کرد: به همین منظور اقدامات و  تمهیدات لازم اندیشیده شد تا این عملیات در کمترین زمان  ممکن انجام گیرد.
مدیر امور آب و فاضلاب شهری یاسوج با بیان اینکه از شب گذشته  عملیات ذخیره‌سازی آب در مخازن صورت گرفت، افزود: برای تسریع در عملیات اجرای این پروژه، باز کردن شیرهای تخلیه و برش لوله‌ها  در دو نقطه و  توسط چند تیم جداگانه صورت گرفت.
وی با اشاره به اینکه از بامداد امروز پرسنل آبفای استان و امور آبفای  یاسوج با تلاش  بی‌وقفه در صدد تکمیل این پروژه هستند، خاطرنشان کرد: تمامی امکانات و تجهیزات لازم برای اجرای این عملیات  مهیا شده است.
مسعود مرادیان نیز با بیان اینکه آبفای استان در صدد است تا عملیات جابجایی خط انتقال  کنارگذر پل سوم بشار در کمترین زمان ممکن به پایان برسد، تاکید کرد: تمامی تدابیر لازم برای کاهش نوسان و قطعی آب شهر یاسوج در مناطق تحت پوشش این خط انتقال اندیشیده شده است.
معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد گفت:  بالا بودن حجم این عملیات باعث شده که پرسنل آبفا با تمام توان و تجهیزات وارد میدان شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1