تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۳۶
کد مطلب : ۲۸۶۶۴۲

رایزنی‌های اتاق بازرگانی یاسوج در اجلاس کشورهای حوزه دریای خزر / افتتاح دفتر تجاری یاسوج در روسیه

۲
۰
کبنا ؛ 
شانزدهمین اجلاس اتاق‌های بازرگانی حوزه دریای خزر با حضور هیئت ایرانی در آستراخان روسیه برگزار شد.
شانزدهمین اجلاس اتاق‌های بازرگانی با عنوان تجارت در دریای خزر امروز سه‌شنبه در بندر آستراخان روسیه همزمان با افتتاح «سرای تجاری ایرانیان» در این بندر در حال برگزاری است.
در این اجلاس جبار کیانی پور رئیس اتاق یاسوج به همراه غلامحسین شافعی رئیس اتاق ایران، اسدالله عسگراولادی رئیس اتاق مشترک ایران و چین و تعدادی از رؤسای اتاق‌های استانی حضور یافتند.
این رویداد همزمان با سیصدمین سالگرد ایجاد بندر آستراخان در حال برگزاری است.
همچنین علی‌اکبر غنجی مدیرعامل شرکت حمل فله کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و کاپیتان مهرداد باقری نژاد مدیرعامل شرکت کشتیرانی دریایی خزر وابسته به کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان بزرگ‌ترین خط کشتیرانی دریای خزر به‌منظور تبادل‌نظر با دیگر شرکت‌کنندگان در شانزدهمین اجلاس بین‌المللی اتاق‌های بازرگانی ICBC در حوزه دریای خزر شرکت کرده‌اند. رضا مسرور رئیس منطقه آزاد انزلی نیز در این اجلاس هیئت ایرانی را همراهی می‌کند.
هدف از تشکیل این اجلاس ایجاد همگرایی بیشتر اتاق‌های بازرگانی کشورهای حاشیه دریای خزر در جهت توسعه همکاری‌های بخش خصوصی و توسعه تجارت در این منطقه اعلام‌شده است.
بعدازظهر امروز نیز سرای تجاری ایرانیان در بندر آستراخان روسیه با حضور رئیس اتاق ایران و ۱۴ نفر از روسای اتاق‌های استانی ایران که غرفه‌هایی اختصاصی در این سرای تجاری دارند، افتتاح خواهد شد.
کهگیلویه وبویراحمد نیز در این سرای تجاری دارای دفتر و غرفه اختصاصی است که امروز با حضور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج این دفتر افتتاح خواهد شد.

یک رویداد مهم اقتصادی برای استان کهگیلویه وبویراحمد
همزمان با افتتاح رسمی سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه؛ دفتر تجاری استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این مکان افتتاح شد.
سرای بازرگانان ایران در آستراخان روسیه با حضور استاندار آستراخان، سفیر جمهوری اسلامی ایران در روسیه، ریس اتاق مشترک ایران روسیه، جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج و سیزده نفر از رؤسای اتاق‌های جمهوری اسلامی ایران و همچنین مقامات محلی آستراخان روسیه رسماً افتتاح شد.
دفتر تجاری و غرفه ارائه محصولات استان کهگیلویه وبویراحمد نیز در این مراسم افتتاح شد و بازدیدکنندگان از برخی محصولات تولیدی استان که توسط جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی یاسوج معرفی می‌شد بازدید به عمل آوردند.
در این نمایشگاه برخی از مهم‌ترین محصولات تولیدی استان کهگیلویه وبویراحمد در کنار تولیدات ۱۴ استان دیگر جمهوری اسلامی ایران در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت.
با راه‌اندازی دفتر اختصاصی کهگیلویه وبویراحمد در سرای بازرگانان ایران در کشور روسیه که همزمان شده است با برنامه‌های روز ملی صادرات در هفته اخیر، به‌زودی شاهد خبرهای خوبی در حوزه صادرات استان خواهیم بود و تولیدکنندگان استان می‌توانند محصولات باقابلیت صادراتی خود را از طریق دفتر و غرفه اختصاصی استان کهگیلویه وبویراحمد در آستراخان روسیه به بازرگانان روسی معرفی و بفروش برسانند.
این رویداد مهم گامی بلند خواهد بود در راستای توسعه صادرات غیرنفتی استان نفت‌خیز کهگیلویه وبویراحمد خواهد بود.

بازدید هیئت ایرانی از مجسمه حکیم عمرخیام که به همت اتاق بازرگانی رشت برای تحکیم روابط دوستی دو کشور ایران و روسیه درشهر آستراخان بناشده است.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرهنگی در جواب احسان
Iran, Islamic Republic of
که چه مثلا
مطلع
Iran, Islamic Republic of
من در تعجبم کشورهای که ۵۰۰تا ۸۰۰کیل.متری ما هستند نمی تونیم چسزی صادرکنیم چسبیدیم به روسیه ۴۰۰۰کیلومتر ان طف تر که چی بشود ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

دیپ‌ فیک «ایران من» همایون شجریان و هنرنمایی جمعی از قهرمانان ایران زمین

جعل عمیق تصاویر و فیلم‌های موجود را بر روی تصاویر یا فیلم‌های منبع قرار می‌دهد و از یک ...
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
1