تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب : ۲۸۶۵۳۷

مردم را نپیچانید / از آدم‌های خوب پایداری و اصلاح‌طلب استفاده کنید / جلسات تکراری نگذارید / تکریم مردم / به هر بهانه‌ای از اداره بیرون نروید

۱۷
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم را در ادارات نپیچانید.
به گزارش کبنا از یاسوج، قبل از ظهر امروز جلسه شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد به ریاست علی محمد احمدی استاندار این استان برگزار شد.
احمدی در این جلسه با بیان اینکه اگر وسواس در انجام کارها را زیاد کنیم، خطاها کمتر می‌شود، اظهار کرد: مدیران در عزل و نصب‌ها، و اعطای فرصت‌های شغلی و اداری از رابطه‌بازی، قوم‌گرایی و خط‌بازی پرهیز کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه باید از آدم‌های خوب برای کارها و مأموریت‌ها استفاده کرد، گفت: در بین دو  گروه اصلاح‌طلب و پایداری‌ها قطعاً آدم‌های خوب پیدا می‌شوند، که پاک دست، چشم پاک و قانون‌مند هستند، و آدم‌های خوب ویژگی‌های آنها مشخص است، لذا از این افراد استفاده کنید.
احمدی بر عدم استفاده غیرمجاز از امکانات دولتی، به ویژه خودروهای دولتی تاکید کرد و گفت: من نمی‌گویم برای مأموریت‌های دولتی نباید از خودروها استفاده کنید، و قطعاً باید ایمنی و سلامت مدیر در مسیرهای صعب‌العبور در نظر گرفته شود، اما در این رابطه باید دقت شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد در ادامه بر تکریم ارباب رجوع نیز تاکید کرد و گفت: زمان‌های مشخصی را برای ملاقات عمومی در نظر بگیرد و تکریم ارباب رجوع همواره مدنظر مقام معظم رهبری و امام عزیزمان بوده است.
وی افزود: اگر مردم پای صندوق‌های رأی نیایند، قطعاً با مشکلاتی مواجه می‌شویم، لذا نباید خودمان را از مردم جدا کنیم، احترام به مردم نه یعنی؛ سیاست بازی و سلام و علیک  و من در دل مردم جای دارم.
وی ادامه داد: تکریم مردم و دادن فرصت‌های برابر به آنها، احترام به مردم است و تکریم مردم این است که به کارمندان و مدیران هر اداره بگویید، سر وقت بیایند، و مردم را نپیچانید، و حقوق‌تان زمانی حلال است که برای مردم کار می‌کنید، نه اینکه ساعت‌ها در فضای مجازی به وب‌گردی مشغول باشند.
استاندار کهگیلویه  و بویراحمد ادامه داد: مدیران از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند، بهانه برای بیرون رفتن از اداره و استان خیلی زیاد است و من هم می‌توانم به هر بهانه‌ای از اداره و استان خارج شوم، اما ما باید ببینم که چه کارهایی برای مردم مفید است، آیا در فلان سمینار باشیم یا مشکل فلان پروژه آب و فاضلاب را برطرف کنیم، درست است.
وی با بیان اینکه باید کارها را تقسیم‌بندی کنیم، افزود: بین کارهای خوب و خوب‌تر تشخیص لازم را داشته باشید و جلسات تکراری هم نگذارید و وقت‌تان را در این جلسات نگذرانید.
احمدی احترام متقابل بین مدیران را لازم دانست و افزود: ارزش ما در خروجی کار، امانت‌داری و مسوولیت‌پذیری ما است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر تعامل بین رسانه‌ها و مدیران تاکید کرد و گفت: تعامل بین رسانه‌ها برای اطلاع رسانی خدمات دولت بسیار مهم است.
وی رسانه‌ها را چشم و گوش جامعه دانست و گفت: آنها در بین مردم هستند، از نقد و انتقادهای آنها نهراسید، و ما باید آستانه تحمل‌مان را بالا ببریم و به رسانه‌ها فضای کار دهیم.
وی افزود: رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد از فرزندان همین استان هستند، آنها هم دغدغه مشکلات مردم را دارند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر ارگانیک‌ترین تعامل بین دستگاه‌های دولتی و فرمانداران تاکید کرد و افزود: هیچ مدیری بدون اجازه فرماندار حق بیرون رفتن از شهرستان را ندارد، باید با هماهنگی فرماندار از شهرستان خارج شوند.
وی تصریح کرد: تمام مواردی را که در شورای اداری بیان کردم، به شکل دفعی رصد خواهم کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
عجب شیر پاک خورده ای هستی استاندار محترم
علی
Iran, Islamic Republic of
در بین دو گروه اصلاح‌طلب و پایداری‌ها قطعاً آدم‌های خوب پیدا می‌شوند، که پاک دست، چشم پاک و قانون‌مند هستند، و آدم‌های خوب ویژگی‌های آنها مشخص است، لذا از این افراد استفاده کنید. این جمله ای است که استاندار در فوق مطرح کرده است اقای استاندار به زعم شما مابقی نا پاکند
سیاست
Iran, Islamic Republic of
عجب فرمایشی . پایداری و دولت را قبول داشته باشه . احتمالا آقای دکتر احمدی مشکوک می زنه .
محسنی
Iran, Islamic Republic of
درود بر این تفکر
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
عمل کنید همه میتونن حرف خوشگل بزنن
بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار ضمن تشکر از اینکه دایره نگاهتان را (علیرغم تنگ نظریهای موجود ) وسیع نشان دادید و با صراحت از اصلاح طلبان و پایداری ها صحبت کردید ، قطعا افراد پاک و مومن به غیر از این دو گروه محترم که فرمودید بسیار بیشتر وجود دارد . کسانیکه وابستگی گروهی ندارند و رضایت خداوند برایشان نسبت به رضایت نماینده و فلان .... اولاتر است .
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
هر طیف و گروهی از انسانها قطعا خوب و بد دارن، نه اصولگرایان همه خوب هستند نه اصلاح طلبان،!
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
برای شناسایی مدیران خوب کافی است طی بک جلسه و رای ریزی محرمانه بین کارکنان همان سیستم بهترین فرد برای مدیریت آن اداره را گزینش کرد چون کارکنان هر اداره ذی الصلاح ترین افراد برای شناسایی و تشخیص مدیران توانمند و قوی هستند . البته به احتمال قوی آدمهای قوی در هر اداره به نمایندگان فعلی رای نداده اند پس مورد تایید واقع نمیشه !!
اصلاح طلب
Netherlands
حالا درست شد / حالا معلوم شد که اونایی که رفقایی داشتند در ایلام و آبدانان و سوال کردند که احمدی از لحاظ تشکیلاتی کدوم طرفه همه میگفتند طرفدار سرسخت احمدی نزاده راست گفتند میگه ازنیروهاش استفاده کنید به به به به / به این استاندار
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
درود براستاندار عزیز کامنت شماره ۸ پیشنهاد خیلی خوبی داد
علی
Iran, Islamic Republic of
متاسفم اینجور که معلومه مشکل فقط شخص خادمی بود نه تیم ایشان . اقای استاندار نیروهی نشسته در چپ و راستت را عوض کن
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
به عنوان یک اصلاح طلب شما استاندار قوی هستی .
تیرتاحی
Iran, Islamic Republic of
در بین اون جناح فقط حاج دهراب پور نظرش به اصلاح طلبان می‌خوره بقیه ..
ترانه
Iran, Islamic Republic of
سلام اقای استاندار کار مندان ادرات درست انجام وظیفه نمی کنند وارباب رجوع را دست به دست می نمیند
قصیرالکلام
Iran, Islamic Republic of
احسنت
بویراحمد ودنا
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار با این تفکر عالی واقعا جناب استاندار از همه گروه . آدمهای با شخصیت در مناصب استفاده کنید
بویراحمد
Iran, Islamic Republic of
اگه به حرفا عمل کنی خدا یاور و پشتیبانت باشه اگه هم عمل نکنی .....
جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

جدال‌ بي‌فايده بر سر مذاكره

با رفتن ترامپ و جايگزين شدن بايدن اين فرصت در اختيار ماست تا نتيجه سي ماه زحمت و رنج ...
واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

واکنش حقوقدانان به اظهارات جلیلی درباره برجام

مذاکره کننده سابق هسته ای در دوره ریاست جمهوری محمود احمدی نژاد در یکی از این پیام های ...
رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

رضا ضراب در خانه امن اف‌بی‌آی | مافیای کاسبان تحریم با شیپور هم شناسایی نمی‌شوند

غلامحسین دوانی معتقد است: در ایران با وجود تصویب قانون سوت‌زنی اما هنوز عدم اعتماد افراد ...
1