تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۲۸۶۵۳۱

آغاز کلاس مربیگری هندبال بانوان در یاسوج/ نشست هیئت‌های ورزشی با فرماندار لنده

۰
کبنا ؛کبنا اسپورت
 
آغاز کلاس مربیگری هندبال بانوان در یاسوج
مسئول روابط عمومی هیئت هندبال استان از شروع کلاس مربیگری درجه ۳ هندبال بانوان در یاسوج با حضور مدرس گچسارانی خبر داد.
مریم اسکندری سخنگو و مسئول روابط عمومی هیئت هندبال استان در توسعه زیرساخت‌های هندبال بانوان در استان به اهمیت اصل آموزش در هیئت هندبال بانوان اشاره کرد، و گفت: با حضور مدرس گچسارانی کلاس مربیگری درجه ۳ هندبال بانوان در یاسوج شروع شد.
اسکندری بیان داشت: کلاس مربیگری درجه ۳ از روز دوشنبه یکم آبان ماه در محل سالن آمفی‌تئاتر اداره کل ورزش و جوانان با قرائت کلام اله مجید و پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران با حضور زارعی مسئول امور ورزش اداره کل،، آویش رئیس هیئت هندبال، سید رهام تقویان دبیر هیئت هندبال استان، یزدان پناه رئیس هیئت هندبال شهرستان بویراحمد و اعظم صمیمی مدرس فدراسیون آغاز شد.
اسکندری گفت: کلاس مربیگری درجه ۳ هندبال بانوان به‌صورت عملی و تئوری صبح و عصر از ۱ لغایت ۶ آبان ماه به مدرسی اعظم صمیمی به میزبانی شهر یاسوج در حال برگزاری است.
علی ضامن آویش رئیس هیئت هندبال استان در مراسم افتتاحیه این دوره از پیشرفت هندبال استان در سطوح مختلف و تشکیل کلاس‌های آموزشی داوری و مربیگری در شهرهای مختلف استان خبر داد و از حمایت فدراسیون و علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان در توسعه زیرساخت‌های آموزشی تقدیر کرد.
 
برگزاری مسابقات بدمینتون در لنده
در گرامیداشت هفتهٔ تربیت‌بدنی و ورزش یک دوره مسابقه بدمینتون در شهر لنده برگزار شد.
در این رقابت‌ها که با حضور ۲۰ بدمینتون باز و در رده سنی آزاد در سالن چندمنظوره این شهر برگزار شد، حمید برازیده به مقام قهرمانی رسید. ستار افراز دوم شد و سام گلستانی و احمد برازیده مشترک در مکان سوم این مسابقات قرار گرفتند.
 
اولین جلسه هم‌اندیشی هیئت‌های شهرستانی با فرماندار شهرستان لنده
در جهت ارتقای ورزش شهرستان و رفع مشکلات موجود، اولین جلسه هم‌اندیشی روسای هیئت‌های شهرستان لنده با فرماندار این شهرستان برگزار شد.
اولین جلسه هم‌اندیشی روسای هیئت‌های شهرستان لنده با فرماندار این شهرستان برگزار شد.
در گرامیداشت هفتهٔ تربیت‌بدنی و ورزش، اولین جلسه هم‌اندیشی هیئت‌های ورزشی شهرستان لنده به میزبانی اداره ورزش و جوانان این شهرستان و با حضور دارا کریمی فرماندار لنده و اصحاب رسانه برگزار شد.
در این نشست فاضلی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان لنده ضمن ارائه برنامه‌ها؛ اهداف و حدود انتظارات خود گفت: با ایجاد بسترهای مناسب و حمایت‌های اداره کل به دنبال برطرف کردن موانع مشکلات هیئت‌های ورزشی فعال در شهرستان هستیم.
محمود فاضلی اظهار داشت: نگاه به ورزش، یک نگاه ملی و توسعه‌یافته است و هر جامعه‌ای که ورزشکار بیشتری داشته باشد از ناهنجاری‌ها به دور است و جامعه، عاری از هرگونه بزهکاری خواهد شد.
دارا کریمی نژاد فرماندار لنده ضمن گرامیداشت هفتهٔ تربیت‌بدنی و ورزش گفت: شهرستان لنده با داشتن ظرفیت‌های بزرگ از جوانان مستعد و فعال توانایی فتح قله‌های قهرمانی را در استان و حتی کشور دارد.
کریمی نژاد با تأکید بر فراهم شدن زمینه‌های ورزشی برای تمام جوانان در شهرستان افزود: باید روسای هیئت‌ها و مربیان و ورزشکاران قدیمی و پیشکسوت در جهت جذب جوانان و نوجوانان در میدان‌ها ورزشی تلاش مضاعف کنند.
در این جلسه مسئولین هیئت‌های ورزشی ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های خود نظرات انتقادات و پیشنهاد‌ها خود را مطرح کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1