تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۲۸۶۵۱۵

سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد منصوب شد(+عکس)

۰
کبنا ؛طی حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، منصوب شد.
به گزارش کبنا از یاسوج، صبح امروز بر اساس حکم انتصابی از سوی هادی زارع پور، سید نظام مرادی به عنوان سرپرست جدید اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد منصوب شد.
در متن حکم انتصاب سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد آمده است:
برادر گرامی جناب آقای سید نظام مرادی
با سلام و تحیات
احتراماً، در اجرای بخشنامه شماره ۷۱۰/ ۱۲ مورخ ۳۱ / ۲/ ۹۰ معاون محترم توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت متبوع، نظر به مراتب تعهد، شایستگی و تجربیات ارزشمند جنابعالی در آموزش و پرورش به موجب این حکم تا تعیین مدیر جدید به عنوان سرپرست اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، پست سازمانی شماره ۱_۱_۳۰۸ منصوب می‌شوید. امید است با توکل و استعانت از الطاف الهی و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سیاست‌های رئیس جمهور محترم و اجرای برنامه‌های مقام عالی وزارت و این اداره کل با همکاری همهٔ نیروهای خدوم و مؤمن به ویژه مدیران و صاحبنظران عرصه تعلیم و تربیت و نیز تعامل اثر بخش با مسئولین استانی در راستای تقویت جایگاه و مصالح و تحقق اهداف متعالی آموزش و پرورش موفق و موید باشید.
به گزارش کبنا، این مراسم با حضور ملک حسینی معاون پرورشی و فرهنگی، رئیس اداره تشکیلات و کارشناس مسئول حراست اداره کل آموزش و پرورش استان و شورای معاونین اداره آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد برگزار گردید.
لازم به توضیح است: سید نظام مرادی معاون فعلی پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش بویراحمد است که دارای مدرک کارشناسی ارشد تارخ ایران و اسلام می‌باشد.
وی دارای سوابق کاری از جمله ۱۱ سال سابقه کارشناس و کارشناس مسئول گزینش و همچنین ۲ سال هم به عنوان حراست دانشگاه فرهنگیان، می‌باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

آوایی که جاودان شد؛ نگاهی به زندگی و کارنامهٔ هنری محمدرضا شجریان

محمدرضا شجریان، استاد موسیقی سنتی و ملقّب به خسرو آواز ایران، پس از یک دورهٔ طولانی دست‌وپنجه ...
ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

ترامپ: ابتلا به کرونا، نعمت خداوند بود

دونالد ترامپ که تنها دو روز پس از مرخصی از بیمارستان نظامی والتر رید، مشتاق احیای مبارزات ...
یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
1