تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۲۸۶۵۰۹

تا توانی به جهان خدمت محتاجان کن- به دمی یا دِرَمی یا قلمی یا قدمی

۶
کبنا ؛در فضای مجازی برای حمایت از یک جوان متن زیر منتشر شده است که این سایت صرفاً در راستای یک کار انسان دوستانه آن را منتشر می‌کند.
باید فرهنگ کمک به همنوع در جشن گلریزان را در جامعه به وجود آورد تا همه برای آزادی زندانیانی مشارکت کنند که به دلیل حوادث ناخواسته گرفتار شده‌ اند.
«الف-ع» متولد سال ۱۳۵۹ در استان کهگیلویه وبویراحمد شهرستان چرام، در اوج جوانی خود که غرق در آرزوهای دور و دراز و شیرین بود، تلخ‌ترین اشتباه زندگی‌اش را در تاریخ ۱۲ شهریور ۸۹ تجربه می‌کند، و در یک نزاع خانوادگی مرتکب قتل ناخواسته می‌شود. اتفاقی که ممکن است برای هرکدام از ما در هر سنی رخ دهد.
حال نزدیک ۷ سال است با کابوس قصاص شب و روز را در زندان سپری می‌کند.
با تمام تلاش‌ها و رایزنی‌های صورت گرفته، خانواده اولیاء دم به مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان رضایت داده‌اند؛ که به طرق مختلف و گل‌ریزان مبلغی جمع‌آوری‌شده، ولی متأسفانه چیزی نزدیک به ۲۷۰ میلیون تومان کسری دارند.
یک فعال اجتماعی در بحث «گلریزان» در این زمینه می‌گوید: با توجه به فرصت کوتاه یک ماهه باقی‌مانده تا قصاص، نیاز به هم‌دلی و حمایت چندجانبه دارد.
از همه هم‌وطنان عزیز، هم استانی‌های فهیم، خیرین بخشنده استان و کشور تقاضا داریم، با توجه به فرصت کوتاه ۱ ماهه باقی‌مانده تا قصاص، با کمک‌ها و سخاوت های خود به این گل‌ریزان سرعت بخشید.
اگر هنوز هم رؤیای ناجی شدن در دلی زنده است، بیایید طعم شیرین آزادی را که گویی در دستان من و تویِ هم‌وطن است به این جوان بچشانیم و فرصت دوباره نفس کشیدن، دیدن پرواز پرندگان و خیس شدن زیر باران را از او نگیریم.
تا توانی به جهان خدمت محتاجان کن
به دمی یا دِرَمی یا قلمی یا قدمی
«سعدی»
نام شما

آدرس ايميل شما

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1