تاریخ انتشار
سه شنبه ۲ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۷
کد مطلب : ۲۸۶۴۷۲

تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام‌نور

۰
کبنا ؛رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد از تمدید مهلت ثبت‌نام  برای متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۹۶ و تکمیل ظرفیت کارشناسی خبر داد.
سید سجاد سجادی از تمدید مهلت ثبت نام متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد فراگیر نوبت هجدهم وتکمیل ظرفیت کارشناسی دانشگاه پیام نور در سال جاری خبر داد و افزود: اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون برای ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد فراگیر تا روز چهارشنبه ۱۰ آبان ماه ۹۶ تمدید شد و همچنین مهلت ثبت نام رشته‌های مقطع کارشناسی از ۲۹ مهرماه تا ۳۰ آبان ماه ادامه خواهد داشت.
رئیس دانشگاه پیام نور استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: کلیه متقاضیان باید در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در آزمون مذکور اقدام نمایند.
وی یادآور شد: آن دسته از داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند، نیز می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام نمایند.
سجادی افزود: دانشگاه پیام نور استان دارای سه رشته در مقطع کارشناسی ارشد شامل رشته روانشناسی گرایش تربیتی مرکز یاسوج و رشته‌های شیمی آلی و زبان و ادبیات فارسی مرکز دوگنبدان است که داوطلبین می‌توانند با ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر در این رشته‌ها ادامه تحصیل دهند.
همچنین وی تاکید کرد: دانشگاه پیام نور در سطح استان دارای ۲۰۵ کد رشته می‌باشد که کلیه متقاضیان تحصیل در دانشگاه پیام نور اعم از داوطلبانی که در آزمون سراسری ۹۶ شرکت کرده یا نکرده‌اند، می‌توانند در مهلت مقرر برای ثبت نام به مراکز و واحدهای استان شامل یاسوج، سی سخت، مارگون، باشت، دوگنبدان، دهدشت، چرام، لنده و لیکک مراجعه کنند و از ترم اول سال تحصیلی ۹۶_۹۷ تحصیل خود را آغاز کنند.
سجادی بیان کرد: مدارک مورد نیاز شامل موارد زیر است:
۱- اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم چهارساله نظام قدیم با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش.
۲- اصل و یا گواهی مدرک تحصیلی دیپلم نظام جدید با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش.
۳- اصل و یا گواهی مدرک پیش دانشگاهی با امضاء و ممهور به مهر دبیرستان یا سازمان آموزش پرورش.
۴- گواهی اخذ مدرک کاردانی برای آن دسته از دارندگان مدرک دیپلم نظام جدید که فاقد مدرک پیش‌دانشگاهی می‌باشند.
۵- اصل شناسنامه و ۲ برگ کپی از صفحات آن.
۶- اصل کارت ملی و ۲ برگ کپی از آن.
۷- شش قطعه عکس ۴×۳ رنگی زمینه سفید.
۸- مدرک نظام وظیفه برای برادران مشمول.
کلیه پذیرفته‌شدگان می‌بایست به همراه تصویر دیپلم نظام قدیم و یا گواهی پیش‌دانشگاهی خود، به «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» مراجعه و تائیدیه تحصیلی (ارزش تحصیلی) از اداره آموزش و پرورش محل تحصیل خود را درخواست نمایند و رسید آن را در زمان ثبت‌نام به دانشگاه ارائه دهند. کلیه پذیرفته‌شدگان حتماً نام رشته و مؤسسه آموزش‌عالی یا مرکز و یا واحد آموزشی محل تحصیل خود را در فرم «دفاتر پیشخوان خدمات دولت» اعلام نمایند.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1