تاریخ انتشار
دوشنبه ۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۴۵
کد مطلب : ۲۸۶۲۷۹

دوچرخه سوار حامل پرچم شهدای کشور در سی‌سخت (+ تصاویر)

۰
کبنا ؛روح الله بصیری نیا که سفر فرهنگی ورزشی خود را به نیابت از خانواده‌های شهدا از شهریار با دوچرخه آغاز کرده، پس از زیارت حرم امام حسین (ع) امروز (۳۰ مهر ۹۶ ) به سی سخت مرکز شهرستان دنا رسید و امروز میهمان اعضای شورای شهر سی سخت بود.

بصیری نیا که سفر فرهنگی ورزشی خود را به نیابت از خانواده های شهداء با سه پیام تجلیل از ایثارگری ملت ایران در دفاع مقدس، حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین و منتظران ظهور از شهریار با دوچرخه آغاز کرده، ظهر امروز به شهر سی سخت پایتخت طبیعت کهگیلویه و بویر احمد رسید.
وی گفت: حامل پرچمی مقدس و متبرک با تصاویر گرانقدر شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم که از هر استان یک یا ۲ شهید انتخاب شده، است.

بصیری نیا خاطرنشان کرد: مسیر من از تهران به مشهد مقدس، شمال، شمال غرب از سمت استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، استان گلستان، مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی و نهایتا به استان کرمانشاه و از آنجا از استان ایلام به شهر بدره و شهرکرد و نجف و کربلا است.
بصیری نیا به درج عکس شهید گودرز نجفی که در پرچم مربوط به شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم هک شده بود اشاره داشت و اظهار کرد:عکس شهید گودرز نجفی به نیابت از شهدای استان کهگیلویه و بویر احمد در پرچم شهدا هک گردیده است.
وی یادآور شد: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم این سفر را آغاز کرده ام.
در پایان این نشست به رسم یادبود لوح های سپاسی از طرف وی به اعضای شورای شهر سی سخت اهدا و اعضای شورای شهر سی سخت نیز به رسم مهمان نوازی و قدردانی،لوح یادبودی را به وی اهدا نمودن.
 

------------------------------------------------
گزارش و عکس از علی جانی‌پور سی‌سخت
نام شما

آدرس ايميل شما

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

یک تاجر، بانکی که ۲۰ سال پیش به او وام نداد را خرید!

تاجری انگلیسی بانکی را که ۲۰ سال پیش از وام دادن به او امتناع کرد را خرید که این موضوع ...
مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
1