تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۳۹
کد مطلب : ۲۸۶۱۳۹

طعنه استاندار به اصلاح‌طلبان / مدیران را شلاقی عوض نمی‌کنم / همه چیز دستم آمده / اسناد موجود است / ۵۰ نفر از یک طایفه در یک اداره

۵۱
۰
کبنا ؛استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: شلاقی عوض کردن مدیران با ساختار مدیریتی در تضاد است.
به گزارش کبنا نیوز از یاسوج، عصر امروز نشست هم‌اندیشی اعضای حزب اعتدال و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با احمدی استاندار این استان برگزار شد.
در این نشست هر کدام از اعضای حزب اعتدال و توسعه نظرات و دیدگاه‌های خود را پیرامون مسائل مختلف استان بیان کردند.
علی‌محمد احمدی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این نشست به برخی از مسائل کشور و استان پرداخت و به موضوع تغییر مدیران اشاره و اظهار کرد: آقای روحانی دولت دوازدهم را با ۵۰ درصد دولت یازدهم تشکیل داد و تغییر استانداران هم به ۲۰ درصد نرسیده است.
وی با بیان اینکه ما باید در مسیر توسعه حرکت کنیم، و این مسیر باید تبدیل به احسن شود، اظهار کرد: من نمی‌تواتم همه چیز را شلاقی تغییر دهم و این با ساختار مدیریت در تضاد است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بنده وظیفه کالبد شکافی دارم و به تبع اینکه فرزند زاگرس هستم و در پست‌های مختلف مدیریتی بوده‌ام، فضای عمومی استان دستم آمده است.
احمدی افزود: بعد از کالبد شکافی آن موقع ریل گذاری‌ها را انجام بدهیم.
وی در ادامه افزود: نگاه باید سیستمی و فراگیر باشد. برای توسعه استان متناسب با ظرفیت‌های بومی هر منطقه برنامه دارم.
استاندار تغییر در مدیریت‌ها را یک ضرورت اجتناب ناپذیر دانست و گفت: به چینش نیروهای موجود تا ارزیابی نهایی و کامل دست نمی‌زنم، به نظم، برنامه، حضور به موقع و تعهد و مسوولیت پذیری بسیار تاکید دارم و شاید این مسائل سبب نارضایتی برخی‌ها شود، اما خللی در برنامه‌ها و عزم من به وجود نمی‌آورد.
وی ادامه که خیلی از مسائل را در حوزه مدیریتی استان احصا کردم که تغییرات کجا باید صورت گیرد، تغییرات تابع آزاد ریاضیات نیست بلکه تابع یک معادله با قید است.
احمدی افزود: در انتصاب مدیران، در وحله نخست ترجیحاً نیروهای بومی مدنظر است. البته همانطوری که فرزندان این استان در تهران پستی دارند، شاید یک نفر از تهران و آبادان به مدیران این استان اضافه شود.
وی گفت: سعی می‌کنیم مدیر هر دستگاهی از نیروهای همان دستگاه دولتی باشد و تحمیل نیروهای خارج از بدنه، به دستگاه‌ها کار درستی نیست و ظلم به دستگاه است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه برخلاف آنچه که می‌گویند، نیروها باید علمی و متخصص باشند، افزود: اما در یک دستگاه ۴۰ و ۵۰ نیروی غیرمتخصص تزریق شده است که متعلق به یک تیره و طایفه خاص است. به عنوان مثال، رشته الهیات کارشناس امور عمرانی شده است و کارشناس عمران در حوزه فرهنگی فعالیت می‌کند.
وی گفت: گردش نخبگان یک امر منطقی است، اما فردی که تغییر می‌کند باید قابل محسوس باشد و فرد باید سابقه اجرایی داشته باشد و نمی‌توان به صرف حضور در یک ستاد، رابطه کاری، آشنایی با فلان شخص سیاسی یا نماینده آن را به کار گرفت و امانت مردم را به دست هر کس نمی‌دهیم و من خیانت را نمی‌کنم.
احمدی افزود: و هر مدیری باید برنامه‌های دولت را قبول داشته باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا به ارزیابی کامل نرسم، هیچ تغییری نخواهم داد و اگر شاخص‌های موفق را داشته باشد، دلیلی برای تغییر آنها نمی‌بینم.
وی بیان کرد: بر اساس استناد و مدارکی که به دستم رسیده است، هر مدیری که آمده است، اول دغدغه ایل و تبار خود را دارد و چیدمان نیروها ایلی، قبیله‌ای و با گاهی با چاشنی سیاسی بوده است.
احمدی افزود: من استاندار به تنهایی نمی‌توانم این رویه نامعقول را درست کنم، شماها هم باید کمک کنید.
مقام عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: برخی شعار زنده باد مخالف من را می‌دهند، اما حاضر نیستند که در کنار مخالف خودشان بنشینند.
وی افزود: اگر هدف مان توسعه است نباید از ظرفیت شعارها فقط برای بهره‌برداری خودمان استفاده کنیم.
 
وی به نصب تابلوهای استانداران سابق استان اشاره کرد و گفت: اگر اینها خوب کار کرده بودند، وضع این استان اینگونه نبود.
احمدی اضافه کرد: قدم هر کسی که برای پیشرفت و توسعه این استان گام بر می‌دارد را بر چشمان می‌گذارم و باید فضای را برای همه گرایش‌های سیاسی باز کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

الله
Iran, Islamic Republic of
شاه فرج الله تو نه ماندگاری!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
معلم
Iran, Islamic Republic of
اصلاح‌طلبان اگر از رئیسی حمایت می کردند بیشتر مورد توجه قرار می گرفتند تا حالا
یا ابو الفضل
Iran, Islamic Republic of
یا حضرت عباس ما برای این انقلاب زجر کشیده ایم به روحانی هم ۲ دور رای داده ایم ولی مشاورین سی موسی نگذاشتند نزدیک شویم حال شما را خدا رسانده بو برای ایجاد عدالت حتی اگر در این دولت چیزی عاید ما نشه .
دروود بر استاندار
Iran, Islamic Republic of
هجده مدیر استانی و شهرستانی از طایفه تیرتاجی هستند.. دانشگاه یاسوج بالغ بر شصت نیرو به کار گرفته از فامیلاش. سهم نخبگان بقیه طوایف نزدیک به صفر
بهداشت گچساران
Iran, Islamic Republic of
(( اما در یک دستگاه ۴۰ و ۵۰ نیروی غیرمتخصص تزریق شده است که متعلق به یک تیره و طایفه خاص است ))

جناب استاندار عزیز؛
لطفا فقط یک ساعت از وقت خود را به حضور در شبکه بهداشت . اختصاص دهید و از مدیریت آن بخواهید تا کارشناسی را که جانباز وایثارگربوده و مورد خشم وکینه توزی مسئولین واقع شده ، را احضار تا این کارشناس موارد فساد مسئولین را با اسناد مربوطه در اختیار جنابعالی قرار دهد.
. حداقل ..ر ار یک خانواده و بستگانش جمع شده اند !!
کسانی که در قالب نگهبان ، سرایدار و کارگر تنظیفات ، بصورت قرارداد معین یک ساله ، وارد اداره شدند اما اکنون در جاهای حساس مانند امور حقوقی ، حراست ، روابط عمومی ، امین اموال ، حسابداری ، خدمات ، کارپردازی ، انبارداری و .... جای خوش کرده اند !!!

حضرت عباسی منتشر کنید تا از استانداری ببینند ، بخوانند و به استحضار استاندار عزیز برسانند .
با سپاس
مطل
Iran, Islamic Republic of
متظور استاندار سازمان مدیریت و دانشگاه یاسوج است.
علی...
Iran, Islamic Republic of
دانشگاه یاسوج، همه از تیر و طایفه نماینده و رییس دانشگاهند مگر خلافش ثابت شود.. از نمودهای بارز توسعه نیافتگی و قوم بازی استان را می توان در دانشگاه یاسوج مشاهده کرد...جناب استاندار می نشینیم و عملت را مشاهده م یکنیم.
بیغش سرآسیابی
Iran, Islamic Republic of
سیشهدا سرکول راست بو حناب استاندار،بسا یه کاری سی استان کردی،ولی مواظب بو که فساد وباندبازی ریشه ی مهلی کلفتی داره.پیشناد من اینه که از مدیران غیر بومی استفاده کنی.وکارمندان ادارات کل،به جاهای دور منتقل کن.تا قدر عافیت بدونن.به خدا بیشترشون در روز ده دقه کار مفید انجام نیدن.
خرامان محمد
Iran, Islamic Republic of
اتهام زنی صحیح نیست اما بازخورد عملکرد نابخردانه و غیرپسئولانه باعث این وضعیت فجیع در استان شده است که مسلما نمود عملکرد بسیار بد مدیران و مسئولین کلان استان میباشد.
سفلی
Iran, Islamic Republic of
من از این استاندار خوشم میاد . دمت گرم دکتر احمدی
اعتدال
Iran, Islamic Republic of
۳حرکت برای توسعه .شایسته سالاری پرهیز از تخریب و افتراء عدالت در عمل نه شعار
مهندس برق
Romania
منظورش شرکت برق استانه بعد از کالبد شکافی میرویم سروقتش
شهروند
Romania
از همین الان بای بای استانداری
دکتر
Romania
با سیاسیون این استان کنار نیومدی باید با صندلی استانداری خداحافظی کنی اینو خودت بهتر از هرکسی میدونی جناب احمدی(استاندار موقت)
کارشناس ارشد برق
Romania
مدیر عامل محترم شرکت برق آژیر خطر به صدا در اومد تا دیر نشده روش تو عوض کن و از سیاست قومی قبیله ای پیاده شو و هرچی نیروی غیر فنی با تحصیلات انسانی، ادبیات ،هنر،شیمی،الهیات،و غیره بکار گرفتی و نیروهای فنی مهندسی برق را تحریم کرده یه فکری به حالشون کن و کارنامه خود را با تبصره و تکماهه اصلاح کن تا دیر نشده
کارگر
Romania
سایت کبنا شما که خیلی منصف و با شهامت بودی چرا جدیدا وقتی حرف از ضعف مدیر عامل شرکت برق میشه کامنت ها سانسور میکنی نکنه شما هم از اقوامشون هستی و قراره تو شرکت برق استان به کار گرفته شی
مهندس برق چرام
Romania
منظورش از۵۰نفر ستاد شرکت برق استان هستش.هرچند خداروخوش نمیاد اینا هم بیکار و سرگردان اما خدایی به نظم و ترتیب اول ما تحصیلکرده ها با سابقه۱۲ساله خدماتی شیم بعد اقوام مدیرعامل
مرگ من انتشار بده فیلتر نکن قربونت برم مسئول کبنا???
با خبر
Iran, Islamic Republic of
شرکت توزیع برق و امور عشایری هم همینطور بیش از چهل نفر از یک طایفه خاص را بکار گرفتن
جالب اینکه گاها از طایفه گری خارج شده و خانوادگی شده ، اگه جناب استاندار یه تحقیق اجمالی بفرمایند خواهند دید که در سازمان برنامه ، شرکت برق ، دانشگاه یاسوج و امور عشایری .. شده
گاها این مدیران نیروهای خود را به قول لری خودمون عوض و بله ایکنن مثلا سازمان گردشگری برای مدیر امور عشایری نیر میزاره و امور عشایری برای مدیر گردشگری
بویراحمدی
Iran, Islamic Republic of
البته اگه جناب استاندار زحمت بکشن و یه سرکی به شرکت آب منطقه ای بزنن خواهد دید که اونجا چه خبره هم مدیران از یه طایفه خاص و یه تشکیلات خاص می باشد و هم بکار گیری نیروها دل هر انسان آزاده ای رو بدرد میاره
در جواب علي
Iran, Islamic Republic of
چرا سازمان مدیریت و حهاد کشاورزی که همه از اهالی گچساران و باشت هستند را نمی بینید فقط چسپیدید به دانشگاه یاسوج
بویراحمد همیشه سرافراز
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی اول از مدیران مرکز نشین شروع کن و ببین از چه طایفه ای هستد؟ کاش این راه را ادامه و البته با شدت بیشتری بدهید. مردم از این مدیران خسته اند آقای استاندار و در کنار شما خواهند بود. تراخدا اول از مدیران کل و مدیران عامل که در دستگاهها و شرکت های خدمات رسان هستند شروع کن و ببین دلیل نارضایتی مردم از دولت تدبیر و امید چه بود که حتی کمتر از ۷۵ درصد در انتخابات شرکت کردند؟ تراخدا کوتاه نیا و تحت فشار احتمالی مجمع نمایندگان و یا دیگران قرار نگیر و حتما حق و حقوق ملت را بگیر تا مردم به نظام و دولت تدبیر و امید رضایت داشته باشند. تراخدا بجنب و مقاوم باش
اصلاحطلیب واقعی
منظورش ساداتی هاست
علی
Iran, Islamic Republic of
اقای استاندار اگر بتونی دست نمایندگان خصوصا نماینده بویراحمد و دنا را در انتصابات قطع کنی بی شک موفق خواهی شد
مهندس
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار با سلام درست فرمودی ،از قاب عکسها گله داشتی کاشکی عملکرد ودر بین مردم بودن اینها هم زده می شد وعدم پیشرفت استان همان حرکت فامیلی ونماینگان هستند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار من سهونی نسیمه روشناینه ایپاییم تا بینم چی ایکنی اما امیدی ندارم
رضا
Iran, Islamic Republic of
ککا همی استانداری خش ۲۰۰ تا نیرو از بیرون آورده اند توش معلم ابتدایی شده فرماندار. یک روز هم مدیر یه مدرسه ابتدایی نبوده طرف
استاد دانشگاه
Iran, Islamic Republic of
جناب آقای استاندار
معلومه که جنابعالی هم رفتنی هستی . اینجا بجز طایفه و قوم ،سرحدی و گرمسیری،اصولی و اصلاحاتی ، ملاکی دیگری برای انتخاب مدیریت چپاول وجود ندارد .تقاضا داریم سریعتر استان را ترک بفرمایید و بگذارید کارها بر اصول خودش بچرخد و الا به جنابعالی هم سرایت خواهد کرد.
حرف حق(1)
Iran, Islamic Republic of
یک چیزی را در بیانات استاندار متوجه شدم که چنانچه ایشان با درک کامل، موضوع را عنوان کرده معلومه آدم قابلیه،و اگر شانسی ار این کلمه اسنفاده کرده باز بی راه نگفته!(شلاقی)برای این مدیران باید از القاب اینچنینی استفاده شود..."
کریم
Iran, Islamic Republic of
یکی از مدیران کل که توی این نشست بود از هواداران هدایتخواه بوده و اصلا به رئیسی رای داده حالا چطور عضو حزب اعتدال وتوسعه شده از عجایب یارگیری های آقای هدایت اکبری در حزب اعتدال و توسعه است
زاگرس
Iran, Islamic Republic of
. همه شدند باوی و باشتی اینجا چه خبره
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار خواهشا از معاونت ها شروع کن که اولیش مهندس .. است که فقط قوم گرایی واستخدام قوم گرایی را رواج داده بعد هم مدیران محترم طایفه سادات امامزاده علی وتیر تاجی-ممنونم
رضا
Iran, Islamic Republic of
فکری به حال جهاد کشاورزی و دانشگاه علوم پزشکی شود که شده باشت و دهدشت
دهدشت
Iran, Islamic Republic of
دکتر نوروزی از نگهبان تا کارشناسان از فامیل خود آورده است قریب به شصت نفر
(سازمان مدیریت وبرنامه ریزی )
حسنی
Iran, Islamic Republic of
کاربر دهدشت لطفا از این حرف ها دیگه نزن عزیزم. به قول دکتر نوروزی همه این افراد نخبه هستند !!!!!!!!
حسنی
Iran, Islamic Republic of
آقای استاندار لطفا محنایی .. .
Iran, Islamic Republic of
امور عشایری بیشتر از همه نیرو ی خانوادگی آورده کسی ازش اسم نمی‌بره
ناشناس
United Kingdom
آقای استاندار عزیز و محبوب / مدیر کل محترم جهاد کشاورزی را زودتر عزل کنید / لطفا سوال کنید از مدیر کل محترم که اعتباراتی که برای کشاورزان آبلش لنده در نظر گرفته شده و اختصاص داده شده به جیب چه کسانی رفته لطفا روشنگری بفرمایید عنایت کنید از مدیر جهاد کشاورزی لنده این قضیه را سوال کنید
مندنی
Iran, Islamic Republic of
خواهشا جناب استاندار مدیران ضعیف زیادی داریم از جمله سرپرست کتابخانها خواهشا هرچه سریعتر ایشان را عزل نمایید زیرا بیش از ۹۰درصد مجموعه استان از ایشان ناراضی هستند و بسیار در عملکردش ضعیف می باشد فقط بفکر طایفه گری و بد برخورد کردن با رقیب می باشد عزلش نمایید ممنونیم
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
احسن بر شجاعت این استاندار خواهشا باج به هیچ گروهی ندهید
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
اولین مدیر عزلی انشائ الله سرپرست کتابخانهای عمومی استان می باشد
مطلع
Iran, Islamic Republic of
درود براین استاندار فهیم و شجاع استان مردم بدبخت امیدوارند شما تجات بدهید این استان را از دست مدیران بی لیاقت که فقط دنبال رانت خواری هستند
اصلاحات
Iran, Islamic Republic of
منظور دانشگاه یاسوجه ای ملت ای ملت درود بر استاندار سازمان بازرسی در خواب ای برادر بشنو بانک چا وش الله جلودار است برخیز وقت تنگ است.
یاسوجی
Iran, Islamic Republic of
خداوکیلی حرفاتو اجرایی کن در حد شعار نباشه
شهروند
Romania
بسمی تعالی
جناب استاندار محترم
با سلام
منطقه کهگلیویه بویراحمد سالیان سال است که به چنین درد سیاسی مبتلا شده و هیچ راهی برایش تا به امروز کشف نشده و نخواهد شد
سیاسیون(اصلاح طلب)بهتر از هرکسی از مشکلات و ذات و عقیده مسئولین بومی با خبر هستند و بهترین دکتر برای دردهای روحی روانی سیاست این استان هستند
به نظر اینجانب بخش زیادی از مشکلات این استان بر میگرده به سیاست های گذشته نماینده یاسوج که باعث بانی ترویج قوم گرایی و طایفه ای بوده.
در محله اول نیاز است .. سرجاش نشونده شود،برای ما که فرقی نمیکند چون قرار نیست شغل اداری داشته باشم،اما به عنوان یک یاسوجی پیشترفت شهرم را در ..کردن.. خودمون از عزل و نصب ها میدونم
هیچکس بهتر از اصلاحات نمی تونه این استان را نجات بده
واقع بین باشیم
Iran, Islamic Republic of
آقا..دقیقا انگشت گذاشته ای روی,درد مردم وبه عبارت دیگر انگشت کرده ای در لانه ی زنبور مواظب باش نیشت نزنند
مرد عمل
Romania
جناب استاندارمحترم
آقای احمدی از همین الان شروع کن و نشان بده چقد در حرفاتون و عمل کردن جدی هستی و نام این پنجاه نفر رو به مسئولان مربوطه ارایه بده تا ثابت بشه شما چقد عزم دارید برای اینکارا
یوسفی
Iran, Islamic Republic of
اداراره کتابخانه های عمومی استان ۱۲ سال که دردست چنارستان واقای زارع هستند انشالله فکری بشه مدیرکی غیر از این طایفه باشد
/
Iran, Islamic Republic of
معون بر نامه ریزی استاندار قبل هم
جهان
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار مواظب باش دوستان استاندار قبلی تمام تلاش خود را میکنند که دوباره یکی از هم گروهی های خودشون بشه استاندار تا بازم تمام منابع و مشاغل رو.. کنند...من با شما هستم حتی اگر جان فدا کنم چون مبارزه با .م رضای خداست.
جهانشاه
Iran, Islamic Republic of
جناب استاندار...شما بتنهایی نمیتوانی مقابل سه نماینده.. کاری انجام بدی چون مردم از سر ناچاری بهشون رای دادن یا هم .گرفتن. البته انصافا تاجگردون بیشترین محبوبیت رو تو حوزه خودش داره ولی کلی تو ادارات یاسوج نفوذ کرده و نفر گذاشته...عدل هاشمی هم از آبدارچی شرکتها هم نمیگذره ،زارع هم دارن پشت سر اینا جلو میره..تنها راه مبارزه با.اینه که از تهران کمک بگیری و از هم استانیهای مقیم تهران که نفوذ دارن...
یه کلام سه گروه ١-زارع،٢-دهدشت ٣-باشت باوی ،تصمیم خودشون رو گرفتن ،....شعار دادن،نماز خواندن و . کردن...هر کاری که بگی دارن انجام میدن برای اهدافشون،حتی پا گذاشتن روی تمام مردم استان.
یزدان پناه
Iran, Islamic Republic of
درود بر استاندار محبوب جناب مهندس احمدی شما عمل کنید ما مردم یاسوج با تمام وجود پشت شما هستیم
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1