تاریخ انتشار
يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۲۸۶۱۰۰

کشف و ضبط ۳ خودروی حامل چوب در قلعه رئیسی

۱
۰
کبنا ؛رئیس منابع طبیعی کهگیلویه از کشف و ضبط ۳ خودروی حامل چوب درختان جنگلی در قلعه رئیسی خبر داد.
به گزارش  کبنا از یاسوج، هدایت‌الله آویزش در جمع خبرنگاران از کشف و ضبط ۳ خودروی حامل چوب درختان جنگلی در قلعه رئیسی خبر داد.
وی در این خصوص گفت: کشف و ضبط این محموله جنگلی توسط همکاران حفاظتی و پاسگاه نیروی انتظامی کوشک قلعه رئیسی انجام شد.
آویزش در ادامه افزود: این خودروها در مسیر قلعه رئیسی که به مقصد استان خوزستان بارگیری شده بودند، توسط همکاران حفاظتی با هماهنگی مراجع محترم انتظامی، پاسگاه کوشک قلعه رئیسی توقیف شدند و طی تنظیم صورتجلسه به شهرستان کهگیلویه انتقال داده شدند که پس از توزین و اخذ استعلامات طی تشریفات قانونی جهت صدور حکم به مراجع محترم قضائی و تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان کهگیلویه به اهمیت درختان بلوط و دیگر گونه‌های گیاهی در جنگل‌های شهرستان اشاره کرد و گفت: درختان بلوط و همچنین دیگر گونه‌های گیاهی این منطقه از جمله کیکم، بنه، کلخنگ، زالزالک در شرایط سخت رشد می‌کنند و درختان مقاومی هستند اما با توجه به دیر رشد بودن این گونه و همچنین مخاطراتی از قبیل خشکسالی و ریزگردها و آفت‌ها که این گونه را تهدید می‌کند، لازم است ما انسان‌ها از آنها حفاظت کنیم و نگذاریم این میراث ارزشمند درخطر نابودی قرار بگیرد.
آویزش در پایان از کلیه مردم شهرستان خواست در صورت مواجهه با هرگونه تخریب و تصرف و وقوع آتش‌سوزی در جنگل‌ها و مراتع با شماره امداد جنگل ومرتع ۱۵۰۴ تماس بگیرند و یگان حفاظت منابع طبیعی را در جریان بگذارند.
نام شما

آدرس ايميل شما

دلسوز
Iran, Islamic Republic of
باسلام خدمت همه عزیزان به منابع طبیعی بگید بجای اینکه جلوی گازرسانی رو بگیرید جلوی قاچاق چوب وبریدن درختهای بی زبان رو بگیرین نه اینکه هر روز پروژه گازرسانی به این مناطق رو بگیرین.
تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

تخریب یا نقد مجلس یازدهم؟!

هر چه مجلس کوتاه بیایید، دیگران او را به گوشه رینگ برده و مورد ضرباتی قرار می‌دهند. تخریب‌گران ...
اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

اختلال عاطفی فصلی؛ از علائم تا درمان

باور بر این است که اختلال عاطفی فصلی به دلیل اختلال در ریتم شبانه روزی بدن رخ می دهد....
سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

سبقت «واکسن آنفولانزا» از «دنا پلاس»

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در مصاحبه‌اش اشاره کرد که از 16 میلیون واکسن آنفولانزای ...
1