تاریخ انتشار
شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۱
کد مطلب : ۲۸۵۸۸۷

خودزنی‌ها مانع پیشرفت می‌شوند / نبود راه ارتباطی دلیل نیامدن سرمایه‌گذار لنده

۰
کبنا ؛نماینده مردم کهگیلویه و بویراحمد در مجلس خبرگان رهبری گفت: سیاسی‌کاری، سهم‌خواهی و اقلیم‌گرایی موجب اختلاف در جامعه است.
به گزارش کبنا از لنده، آیت‌الله ملک‌حسینی امشب در جمع مردم شهرستان لنده اظهار کرد: وقتی دشمن دفاع ایران از خاک خود، و مبارزه با تروریست در سوریه و عراق را حمایت از تروریست می‌خواند، وقتی ایران را بحران منطقه می‌نامند، یعنی ایران توانسته اهداف خود را تحقق ببخشد و پیروز عرصه داخلی و بین‌المللی باشد.
وی افزود: باندبازی، سیاسی‌کاری، سهم‌خواهی و اقلیم‌گرایی در عرصه داخلی اختلاف و نفاق را در جامعه ترویج می‌دهد.
نماینده ولی فقیه در استان کهکیلویه و به ویر احمد گفت: ملت ایران با غلبه بر توطئه‌های دشمنان شجاعانه پیروز میدان خواهند بود و بساط ظلم وستم را در سطوح مختلف از بین خواهند برد.
وی افزود: غیرت بلند صحبت کردن نیست بلکه هرگاه توانستیم باندبازی، سیاسی‌کاری، سهم‌خواهی، اقلیم‌گرایی را از جامعه خود دور کنیم غیرت داریم.
آیت‌الله ملک‌حسینی گفت: با مشکلات شهرستان لنده آشنا هستم در سال‌های گذشته وقتی تبعیض در تقسیم اعتبارات مشاهده شد با هشدار به مسئولان طرح جدیدی متناسب‌تر از گذشته طراحی و اجرایی شد.
آیت‌الله ملک حسینی افزود: از قدیم تا به حال خودزنی‌ها مانع پیشرفت و توسعه این استان و شهرستان شده و برخی طرح‌های بزرگ که در مدت زمان کوتاهی می‌توانست زمینه توسعه را فراهم کند به دلیل معارضات محلی به پروژه‌های مسأله‌دار در این استان تبدیل شده است.
امام جمعه لنده هم گفت: حضور پر شور مردم این شهرستان در مراسم‌های ملی و مذهبی در سطح استان و کشور مطرح بوده و به لحاظ فرهنگی جایگاه خاصی را به خود اختصاص داده است.
نبود راه‌های ارتباطی مناسب علت عدم سرمایه گذاری در این منطقه است
حجت‌الاسلام سید هدایت محمودی‌اصل نبود راه‌های ارتباطی مناسب را علت عدم سرمایه گذاری در این منطقه دانست و افزود: مردم این شهرستان خواهان تسریع در تکمیل پل تراب و جاده ارتباطی لنده به تراب و اجرایی شدن جاده لنده به تشان در سریع‌ترین زمان ممکن هستند.
وی به موضوع بیمارستان لنده نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم در آینده نزدیک شاهد کلنگ‌زنی و احداث بیمارستان و توسعه امکانات و خدمات رفاهی، درمانی و بهداشتی در این شهرستان باشیم.
فرماندار شهرستان لنده با اشاره به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان لنده گفت: این شهرستان با داشتن معادن فسفات، گچ و ظرفیت‌های متعدد بیکاری حوانان تحصیلکرده این دیار از دیگر معضلات این شهر است.
دارا کریمی‌نژاد به جاده ارتباطی لنده به تراب و دهدشت (پاتاوه) اشاره و افزود: این طرح برای تکمیل شدن به ۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
وی به مشکل مخزن آب و ضرورت تأمین اعتبار در این حوزه اشاره کرد وگفت: در سال گذشته بیش از ۱۲ میلیارد تومان اعتبار برای این شهرستان تخصیص داده شد ولی تنها ۳٫۸ درصد آن اختصاص یافته است.
نام شما

آدرس ايميل شما

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

مصایب اعتمادزدایی میان دولت و مردم ( به قلم؛ محسن خرامین )

«اعتماد» از عناصر لازم‌ و ابتدایی حکومت‌داری است که حکومت‌ها باید در خلق و حفظ آن گام ...
اگر بایدن پیروز شود...

اگر بایدن پیروز شود...

بايدن با مطرح کردن بحث موشک‌ها، قصد توافق دارد و قطعا ايران هم خطوط قرمزي براي مذاکره ...
اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

اصلاح‌طلبان در سه راهی انتخاب

حزب ندای ایرانیان هم یک طیف نواصلاح‌طلب محسوب می‌شود خواهان حضور در رقابت‌های انتخاباتی ...
1